Bydlaki!

Data: 2014-03-20 20:01:15
Autor: boukun
Bydlaki!
Nie chcemy tej chooty w sejmie!

"arty si skoczyy!" - matki niepenosprawnych protestuj w sejmie
Mamy do, robi sobie z nas jaja, maj gboko w d..., obd! Zostajemy tak dugo a premier na pimie nie zagwarantuje najniszej krajowej za opiek nad dzieckiem niepenosprawnym - mwi protestujce od wczoraj w sejmie matki niepenosprawnych dzieci. - arty si skoczyy! Jestemy przygotowani do zaostrzenia formy protestu, a niech pogwkuj do czego jest zdolny rodzic walczcy o godno dziecka - przestrzega jedna z protestujcych. - Bdziemy walczy, a moe matki obal ten mieszny zdradliwy rzd, nie chcemy eby taka hoota reprezentowaa nard polski - syszymy. Zobacz film Wirtualnej Polski.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zarty-sie-skonczyly-matki-niepelnosprawnych-protestuja-w-sejmie,wid,16485931,wiadomosc.html

boukun

Data: 2014-03-20 23:11:19
Autor: A. Filip
Bydlaki!
LS <leming.show@gmail.com> pisze:
W dniu 2014-03-20 20:01, boukun pisze:
Nie chcemy tej chołoty w sejmie!

"Żarty się skończyły!" - matki niepełnosprawnych protestują w sejmie
Mamy dość, robią sobie z nas jaja, mają głęboko w d..., obłęd! Zostajemy
tak długo aż premier na piśmie nie zagwarantuje najniższej krajowej za
opiekę nad dzieckiem niepełnosprawnym

Ja też chcę.

Przybędzie nam niepełnosprawnych ogromnie.

Traktowanie opieki nad własnym dzieckiem jak pracy za którą państwo ma płacić
płacę minimalną jest "coś mówiące".

BTW ja osobiście sądzę że w RP3 płaca minimalna leci aż tak szybko w górę by
utrudnić unikanie oZUSowania i opodatkowania.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Alkohol wchodzący w człowieka jest jak tygrys wchodzący do lasu.

Data: 2014-03-21 00:35:53
Autor: Ikselka
Bydlaki!
Dnia Thu, 20 Mar 2014 23:11:19 +0100, A. Filip napisał(a):

> Ja też chcę.

Przybędzie nam niepełnosprawnych ogromnie.
Traktowanie opieki nad własnym dzieckiem jak pracy za którą państwo ma płacić
płacę minimalną jest "coś mówiące".

Przegiąłeś, facet, scycoryk mi się w kieszeni otwiera na takie pitolenie. Po pierwsze to nie jest ZWYKŁA "opieka nad własnym dzieckiem" - to rodziny
szczególnie pokrzywdzone, bo (oprócz samego faktu choroby dziecka)
pokrzywdzone także ekonomicznie, gdyż jedna osoba jest tam NA STAŁE
(rozumiesz? - NA STAŁE!!!) pozbawiona możliwosci pracy zarobkowej, a tylko
jedna może pracować - a potrzeby takich rodzin są niepomiernie większe i
obowiązki cięższe. Państwo powinno im pomóc!!!

Podobnie (tzn ze powinno się wypłacać choćby minimalną pensję) uważam na
temat matek/ojców niepracujacych zawodowo a zajmujacych się zdrowymi
dziećmi. Przecież płaci się rodzicom zastępczym. Niby dlaczego dla każdego
jest takie oczywiste, że skoro OBCY zajmują się dziećmi i nie pracują
zawodowo gdzie indziej, to im się płaci i im się nalezy na/za wychowanie
dzieci, a rodzicom biologicznym nie?? Posiadanie dzieci i opieka nad nimi to cięzka PRACA DLA DOBRA NARODU, wcale
nie gorsza niż wszelka inna. ba, wręcz nieporównywalnie ważniejsza. A nasze
państwo, co tu dużo móic, prowadzi politykę eksterminacji narodu,
utrudniając życie rodzicom WSZYSTKICH dzieci. Uważam, ze jest to polityka
celowa - nie trzeba wojny ani okupacji, żadnych siłowych działań, żeby w
ten sposób zniknął polski naród. I znika. 2 mln młodych wyjechało, dzieci
coraz mniej, a te, co są, znienawidzą Polskę i też wyjada jak tylko dorosną
na tyle... To nie jest rząd Polaków, tylko obcych sił.

--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-21 10:07:26
Autor: FEniks
Bydlaki!
W dniu 2014-03-21 00:35, Ikselka pisze:

[...]

Niesłychane! Niesłychane! Kto to spędził długie wieczory, pieczołowicie tłumacząc to Ikselce - ikka? iusr? Gratuluję!

Ewa

Data: 2014-03-22 01:18:29
Autor: Ikselka
Bydlaki!
Dnia Fri, 21 Mar 2014 10:07:26 +0100, FEniks napisał(a):

[...]

Smieszna jesteś.
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-22 09:47:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Bydlaki!

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:87j6hinxggna$.efc7wxhktezl.dlg40tude.net...
[...]

Jeśli niepełnosprawne dziecko posiada oboje rodziców, to oboje mogą się nim zajmować. I oboje mogą pracować na różne zmiany.
Nie liczyć na innych. Liczyć na siebie.

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-03-22 10:59:00
Autor: Aicha
Bydlaki!

Po pierwsze to nie jest ZWYKA "opieka nad wasnym dzieckiem" - to
rodziny
szczeglnie pokrzywdzone, bo (oprcz samego faktu choroby dziecka)
pokrzywdzone take ekonomicznie, gdy jedna osoba jest tam NA STAE
(rozumiesz? - NA STAE!!!) pozbawiona moliwosci pracy zarobkowej, a
tylko
jedna moe pracowa - a potrzeby takich rodzin s niepomiernie
wiksze i
obowizki cisze.

Niesychane! Niesychane! Kto to spdzi dugie wieczory, pieczoowicie
tumaczc to Ikselce - ikka? iusr? Gratuluj!

Ewa

Smieszna jeste.

Jeli niepenosprawne dziecko posiada oboje rodzicw, to oboje mog si
nim zajmowa. I oboje mog pracowa na rne zmiany.
Nie liczy na innych. Liczy na siebie.

Vide Ikselka i jej zmiany z mem na mocie. Skoro ona moga, to czemu nie inni :>

(abstrahujc od tego, e czsto matki niepenosprawnych dzieci zostaj same, bo dawcy nasienie nie wytrzymuj ciaru opieki nad swoim wkadem)

--
Nie ma na tym wiecie bestii podobnej zej kobiecie, chocia bowiem
wrd czworonogw lew jest najsroszy, a wrd ww drakon najdzikszy,

Data: 2014-03-22 12:25:31
Autor: Ikselka
Bydlaki!
Dnia Sat, 22 Mar 2014 10:59:00 +0100, Aicha napisał(a):

Vide Ikselka i jej zmiany z mężem na moście.

Cieszę się, że moja fajna biografia z takimi szczegółami zapada Ci w
pamięć, widać coś jest tam u Ciebie na rzeczy...

Skoro ona mogła, to czemu nie inni :>

Nie każdy może być nauczycielem wiejskiej szkoły i układać sobie plan
lekcji tak, aby mu pasowało (to też zakonotuj, bo a nuż Ci się przyda
kiedyś) 3->
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-23 01:14:10
Autor: Aicha
Bydlaki!
W dniu 2014-03-22 12:25, Ikselka pisze:

Vide Ikselka i jej zmiany z mem na mocie.

Ciesz si, e moja fajna biografia z takimi szczegami zapada Ci w
pami, wida co jest tam u Ciebie na rzeczy...

Moe miaam kiedy podobnie z tymi zmianami (odejmujc most:D).

Skoro ona moga, to czemu
nie inni :>

Nie kady moe by nauczycielem wiejskiej szkoy i ukada sobie plan
lekcji tak, aby mu pasowao (to te zakonotuj, bo a nu Ci si przyda
kiedy) 3->

Nie byam, nie jestem i nie zamierzam by nauczycielem (tym bardziej wiejskiej szkoy), a te sobie zmiany ukadam jak mi opowiada. Wic to nie jest znw jaki wielki ewenement w przyrodzie.
Jednak dla wielu pracujcych za minimaln albo nawet na papierze na p etatu, a w praktyce na cay /reszta pensji do rki - i umowa staa, jakby Ci przyszo do gowy co o mieciach napomkn - dla mnie to ju szczyt wyzysku i "mietnika", ale pewnie s wiksze/ i w sztywnym systemie zmianowym nie jest to moliwe, co czyni nierealn "wymian" nawet przy zdrowym przychwku.

Data: 2014-03-23 02:11:20
Autor: Ikselka
Bydlaki!
Dnia Sun, 23 Mar 2014 01:14:10 +0100, Aicha napisał(a):

co czyni nierealną "wymianę" nawet przy zdrowym przychówku.

Ale to nie do mnie ta gadka, tylko do owego panka, który o przydzieckowym
zmia-nianiu się pisał wesolutko jak ten ptaszek.
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-23 11:36:02
Autor: Aicha
Bydlaki!
W dniu 2014-03-23 02:11, Ikselka pisze:

co czyni nierealn "wymian"
nawet przy zdrowym przychwku.

Ale to nie do mnie ta gadka, tylko do owego panka, ktry o przydzieckowym
zmia-nianiu si pisa wesolutko jak ten ptaszek.

Ten panek zdaje si patrzy z troch innej perspektywy ni nasze przyziemie.

Data: 2014-03-23 19:58:44
Autor: Ikselka
Bydlaki!
Dnia Sun, 23 Mar 2014 11:36:02 +0100, Aicha napisał(a):

[...]

Ten panek zdaje się patrzy z trochę innej perspektywy niż nasze przyziemie.

Najwyraźniej.
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-22 12:22:07
Autor: Ikselka
Bydlaki!
Dnia Sat, 22 Mar 2014 09:47:02 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Jeśli niepełnosprawne dziecko posiada oboje rodziców, to oboje mogą się nim zajmować. I oboje mogą pracować na różne zmiany.
Nie liczyć na innych. Liczyć na siebie.

Jasne. I po nocnej zmianie powinni nie spać resztę doby też, opiekujac się
dzieckiem. Szczególnie kiedy jedno z nich jest pielęgniarką, a drugie
dyzpozytorem ruchu na kolei - może na Twojej codziennej trasie kolejowej i
w szpitalu, w którym będzie kiedyś ratowane Twoje marne życie zależące od
przytomności tejże pielęgniarki :->
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-23 12:15:27
Autor: Marek
Bydlaki!
W dniu sobota, 22 marca 2014 09:47:02 UTC+1 uytkownik Bogdan Idzikowski napisa:

Nie liczy na innych. Liczy na siebie.

A ty, palancie, jak walisz konia, to myslisz o sobie, czy o tym, ze ktos moglby ci pomoc ???

Debil, ku*wa...

Data: 2014-03-24 06:07:31
Autor: stevep
Bydlaki!
W dniu .03.2014 o 20:15 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

[...]

A jak technik walenia konia stosujesz?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-22 01:30:29
Autor: A. Filip
Bydlaki!
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> pisze:

> [...]

coraz mniej, a te, co są, znienawidzą Polskę i też wyjada jak tylko dorosną
na tyle... To nie jest rząd Polaków, tylko obcych sił.

Wyszło ci że dzieci niepełnosprawne są przyszłością RP3.

Per analogia: Życie ludzkie jest ponoć bezcenne ale budżet NFZ jest ograniczony,

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Bez sake nawet kwiat wiśni wygląda bardzo zwyczajnie.

Data: 2014-03-22 12:14:35
Autor: Ikselka
Bydlaki!
Dnia Sat, 22 Mar 2014 01:30:29 +0100, A. Filip napisał(a):

Wyszło ci że dzieci niepełnosprawne są przyszłością RP3.

Nie, wyszło  mi, że WSZYSTKIE dzieci nią są.

Per analogia: Życie ludzkie jest ponoć bezcenne ale budżet NFZ jest ograniczony,

W związku z tym należy zaprzestać leczenia ludzi bezdusznych. Serio.
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-22 13:17:35
Autor: LS
Bydlaki!
[...]

A co mnie to k..a obchodzi. Skrajności odrzucamy, prawda jest gdzieś po środku, to co robił p.Adolf z upośledzonymi to była skrajność, to co robi medycyna przecząc naturze - jest taką samą skrajnością tylko w przeciwną stronę. Zamiast kierować się emocjami spójrz na to racjonalnie. Nikt nie zmusza matek do urodzenia dzieci niepełnosprawnych, po to robi się badania. Kościółkowi zrobili dobrze zakładając "okna życia" czy jak to tam się zwie, ale nakaz rodzenia bezwzględnie każdego jest skrajnością.  A jesteś za taką pomocą to pędź do zakładu który wskazał Idzikowski i pomagaj, tylko nie zapomnij wziąć kasy od księdza na utrzymanie.

Data: 2014-03-22 13:32:17
Autor: Ikselka
Bydlaki!
Dnia Sat, 22 Mar 2014 13:17:35 +0100, LS napisał(a):

[...]

"Racjonalnie" to wg Ciebie znaczy okiem pana życia? czy racjonalnego
zarządzania zwierzyną leśną? jakiś odstrzał proponujesz?
:->

[...]

Gdzie masz taki nakaz? Dawaj linka. Chyba o czymś nie wiem. Natomiast wiem,
że nie ma nakazu zabijania takich dzieci i MAM NADZIEJĘ ŻE NIGDY DO TEGO
NIE DOJDZIE. To, że TY nie potrafisz ponieść wszelkich konsekwencji swej nazwijmy to
delikatnie płodności, własnie Ciebie kwalifikuje do odstrzału.

A jesteś za taką pomocą to pędź do zakładu który wskazał Idzikowski i pomagaj, tylko nie zapomnij wziąć kasy od księdza na utrzymanie.

Nadałbyś się - stałbyś z psem przy rampie w Oświecimiu i wybierał do gazu.
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-22 13:47:19
Autor: A. Filip
Bydlaki!
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> pisze:
Dnia Sat, 22 Mar 2014 13:17:35 +0100, LS napisał(a):
[...]
A jesteś za taką pomocą to pędź do zakładu który wskazał Idzikowski i
pomagaj, tylko nie zapomnij wziąć kasy od księdza na utrzymanie.

Nadałbyś się - stałbyś z psem przy rampie w Oświecimiu i wybierał do gazu.

Likwidacje upośledzonych wprowadził Adolf H., _przymusową_ sterylizacje
"producentów upośledzonych" wprowadziły _przed nim_ niektóre państwa AFAIR
Szwecja i niektóre stany USA.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Ten, kto nienawidzi lenistwa, przychodzi nie wołany.

Data: 2014-03-22 15:04:20
Autor: LS
Bydlaki!
W dniu 2014-03-22 13:47, A. Filip pisze:
[...]

Ostatnie przypadki kazirodztwa w Polsce też kwalifikują takiego "tatusia" do obcięcia jajek - dosłownie a nie metodą chemiczną.

Data: 2014-03-22 15:27:07
Autor: LS
Bydlaki!
[...]

Sparta i jej mieszkańcy.

Data: 2014-03-22 15:50:28
Autor: A. Filip
Bydlaki!
[...]

Ja się ograniczyłem do cofania w 20 wiek.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Niech wie kotek, gdzie jego kątek.  (Przysłowie białoruskie)

Data: 2014-03-22 15:17:05
Autor: LS
Bydlaki!
W dniu 2014-03-22 13:32, Ikselka pisze:

"Racjonalnie" to wg Ciebie znaczy okiem pana życia? czy racjonalnego
zarządzania zwierzyną leśną? jakiś odstrzał proponujesz?
:->

To znaczy że matka nie ma obowiązku rodzić "kadłubka" a państwo ma ją wspomóc, i państwo to robi wymuszając badania w czasie ciąży. Decyzje zostawia rodzicom.

Gdzie masz taki nakaz? Dawaj linka. Chyba o czymś nie wiem. Natomiast wiem,
że nie ma nakazu zabijania takich dzieci i MAM NADZIEJĘ ŻE NIGDY DO TEGO
NIE DOJDZIE.

Nie ma nakazu zabijania, nie ma nakazu rodzenia, kłania się konkordat dopuszczający aborcję w kilku przypadkach, nawet dzieci zdrowych.
Pędź do papieża że dopuszcza aborcje uwaga "zdrowych" dzieci w przypadku poczęcia z gwałtu, pędź czym prędzej. a gdybyś nie zrozumiała to użyłem słowa - dopuszcza a nie nakazuje, bo w przypływie emocji możesz nie skumać różnicy.

To, że TY nie potrafisz ponieść wszelkich konsekwencji swej nazwijmy to
delikatnie płodności, własnie Ciebie kwalifikuje do odstrzału.

Dlatego właśnie to mężczyźni zostają generałami a nie emocjonalne kobiety, na wojnie emocje są średnio przydatne.

[...]

Dalej nie chwytasz więc ci wypunktuję, wszyscy krzyczą że pomagać jest fajnie, tylko jeśli chodzi o najcięższe przypadki  to już tak wszyscy się do niej nie garną.

Data: 2014-03-22 15:32:06
Autor: Ikselka
Bydlaki!
Dnia Sat, 22 Mar 2014 15:17:05 +0100, LS napisał(a):

Dalej nie chwytasz więc ci wypunktuję, wszyscy krzyczą że pomagać jest fajnie, tylko jeśli chodzi o najcięższe przypadki  to już tak wszyscy się do niej nie garną.

Dyskusja z Tobą jest jałowa, ponieważ ie kontaktujesz, iż tutaj nawet nie
chodzi o pomoc, lecz o NIEUTRUDNIANIE. Tymczasem państwo mao ze nie pomaga,
to utrudnia życie rodzinom z chorymi dziećmi.
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-22 15:37:30
Autor: LS
Bydlaki!
W dniu 2014-03-22 13:32, Ikselka pisze:

Nadałbyś się - stałbyś z psem przy rampie w Oświecimiu i wybierał do gazu.

Tylko mały procent ludzi  nadaje się do tego. Nawet niemieccy dowódcy w czasie wojny wiedzieli o tym, dlatego byli tylko nadzorcami a  brudną robotę zostawiali więźniom, w treblince było mniej niż 50 niemców więc zastanów się nad tym jakim cudem zagazowali 800000 ludzi.

Gdybyś nie skumała, to więźniowie w obozach zagłady mieli dwa wyjścia, domyśl się jakie.

Data: 2014-03-22 16:06:03
Autor: Ikselka
Bydlaki!
Dnia Sat, 22 Mar 2014 15:37:30 +0100, LS napisał(a):

w treblince było mniej niż 50 niemców więc zastanów się nad tym jakim cudem zagazowali 800000 ludzi.

Mieli do pomocy technologię stworzoną przez Żydów ("Cyklon B (oryginalna
nazwa: Zyklon B) – nazwa handlowa insektycydu niemieckiego konsorcjum
Degesch, w którym udziały miały koncerny Degussa, IG Farben i Th.
Goldschmidt AG. (...)" i... paru usłużnych Żydów na miejscu. Dla jasności -
wśród obsady wojskowej :->

Gdybyś nie skumała, to więźniowie w obozach zagłady mieli dwa wyjścia, domyśl się jakie.

Uhmmm - kominem. Nawet więcej niż dwa...
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-21 00:20:29
Autor: Ikselka
Bydlaki!
Dnia Thu, 20 Mar 2014 20:01:15 +0100, boukun napisał(a):

Nie chcemy tej chołoty w sejmie!

(...)nie chcemy żeby taka hołota reprezentowała naród polski - słyszymy. Zobacz film Wirtualnej Polski.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zarty-sie-skonczyly-matki-niepelnosprawnych-protestuja-w-sejmie,wid,16485931,wiadomosc.html

Cóż, sami(śmy) ich wybrali, czyż nie?
:-/
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-21 00:24:26
Autor: boukun
Bydlaki!
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1v4nfbafdldcc.1svj1vli9b7n6.dlg40tude.net...
[...]

Nie, ja debilem nie jestem, nie chodzę na reżimiowe ustawki...

boukun

Data: 2014-03-21 00:37:04
Autor: Ikselka
Bydlaki!
Dnia Fri, 21 Mar 2014 00:24:26 +0100, boukun napisał(a):

[...]

I uważasz, ze co to zmienia?
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-21 00:56:07
Autor: boukun
Bydlaki!
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1kbgkcip90fwp$.1fdbmefy368yo$.dlg40tude.net...
[...]

Mam czyste sumienie...

boukun

Data: 2014-03-22 13:22:30
Autor: LS
Bydlaki!
W dniu 2014-03-21 00:56, boukun pisze:

Nie, ja debilem nie jestem, nie chodzę na reżimiowe ustawki...

boukun

I uważasz, ze co to zmienia?

Mam czyste sumienie...

boukun

W takim razie możesz krytykować, ale nie masz prawa wymagać.

Data: 2014-03-22 16:06:59
Autor: boukun
Bydlaki!
Użytkownik "LS" <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:532d80a3$0$2353$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No wiesz co? Ależ oczywiście, że mam prawo wymagać i mam prawo kontrolować, a przede wszystkim mam prawo krytykować i domagać się obalenia tego okrągłostołowego reżimu i hucpy...

boukun

Data: 2014-03-23 06:33:49
Autor: stevep
Bydlaki!
W dniu .03.2014 o 16:06 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

Uytkownik "LS" <leming.show@gmail.com> napisa w wiadomoci  news:532d80a3$0$2353$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-03-21 00:56, boukun pisze:

Nie, ja debilem nie jestem, nie chodz na reimiowe ustawki...

boukun

I uwaasz, ze co to zmienia?

Mam czyste sumienie...

boukun

W takim razie moesz krytykowa, ale nie masz prawa wymaga.

No wiesz co? Ale oczywicie, e mam prawo wymaga i mam prawo  kontrolowa, a przede wszystkim mam prawo krytykowa i domaga si  obalenia tego okrgostoowego reimu i hucpy...

boukun

Kundle ujadaj, karawana idzie dalej.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-23 09:16:35
Autor: boukun
Bydlaki!
Uytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomoci news:op.xc5tqny650oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

....ydowska karawana, ydowska Stefciu... Ale tylko patrze, jak na nowo zmieni barykady...

boukun

Data: 2014-03-24 06:06:38
Autor: stevep
Bydlaki!
W dniu .03.2014 o 09:16 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Hmm, ty to najlepiej wiesz od rabina i gdzie nie spojrzysz wok Moki  nawet jak spojrzysz w lustro.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-21 05:59:23
Autor: stevep
Bydlaki!
W dniu .03.2014 o 00:24 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

Uytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisa w wiadomoci  news:1v4nfbafdldcc.1svj1vli9b7n6.dlg40tude.net...
Dnia Thu, 20 Mar 2014 20:01:15 +0100, boukun napisa(a):

[...]

C, sami(my) ich wybrali, czy nie?
:-/

Nie, ja debilem nie jestem, nie chodz na reimiowe ustawki...

boukun
Ale jeste, niezalenie od tego na co chodzisz.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-21 01:10:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Bydlaki!

[...]

Widziałem te dzieci. Są młode. Urodziły się w czasie, gdy badania prenatalne uwidaczniają wady płodu.
Jeśli matka zdecydowła się urodzić uszkodzone dziecko choć wiedziała, że będzie kaleką, nie powinna zwracać się jakąkolwiek pomoc. Zdecydowała się rodzić, niech teraz je utrzymuje. To była jej świadoma decyzja i odpowiedzialność.

Dzieci, które po urodzeniu, w wyniku choroby czy wypadków, są niepełnosprawne, mają pełne prawo do utrzymania ich przez państwo. I opiekun też.

Tak jest sprawiedliwie i uczciwie.

I to byłoby na tyle.

Data: 2014-03-21 10:58:58
Autor: ikka
Bydlaki!
On 03/21/2014 01:10 AM, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

jest w tym jakaś logika.
ale sprowadza dyskusję na niebezpieczne tory :)

Data: 2014-03-21 12:08:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Bydlaki!

Użytkownik "ikka" <ikka@none.pl> napisał w wiadomości news:lgh2h2$onb$2node2.news.atman.pl...
[...]

To proponuję odwiedziny specjalnego zakładu w Resku Pomorskim (zachodniopomorskie), gdzie żyją stwory człekopodobne, bo za wszelką cenę trzeba było ratować życie poczęte.
Zapewniam, że będzie pani zaszokowana i przez wiele nocy pani nie zaśnie.

raz wizytujący ten zakład

Data: 2014-03-22 01:20:14
Autor: Ikselka
Bydlaki!
Dnia Fri, 21 Mar 2014 12:08:00 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

To proponuję odwiedziny specjalnego zakładu w Resku Pomorskim (zachodniopomorskie), gdzie żyją stwory człekopodobne, bo za wszelką cenę trzeba było ratować życie poczęte.

Idź i poduś, jedno po drugim.
:-/

Zapewniam, że będzie pani zaszokowana i przez wiele nocy pani nie zaśnie.

raz wizytujący ten zakład

Powinieneś Ty tam siedzieć, a nie one.
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-22 09:55:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Bydlaki!

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1xfieyn78u0im.1npsw7qbsiof4$.dlg40tude.net...
[...]

==============================

Takiej właśnie odpowiedzi od ciebie się spodziewałem. O problemie możesz pieprzyć, ale spojrzeć mu w oczy nie potrafisz.
Nie potrafisz spojrzeć na ludzkie kadłubki, które potrafią się tylko drzeć, gdy głodne, jeść i srać. To jest prawda o rodzeniu potworków.
Przydałoby się, żeby tacy obrońcy jak ty, popracowali w takiej instytucji choćby tydzień.
Potem zapytałbym ich o ich zdanie, na temat obrony za wszelką cenę niepoczętych czy nienarodzonych.

Data: 2014-03-22 01:19:03
Autor: Ikselka
Bydlaki!
Dnia Fri, 21 Mar 2014 10:58:58 +0100, ikka napisał(a):

[...]

Na tory segregacji do gazu.
:-|
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-22 01:18:04
Autor: Ikselka
Bydlaki!
Dnia Fri, 21 Mar 2014 01:10:20 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Co ty człowieku wypisujesz. Uznając konieczność zabijania nienarodzonych
kalekich dzieci uznajesz zabijanie każdej kalekiej istoty ludzkiej. Potwór!
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-22 09:44:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Bydlaki!

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4e08qg621vu0$.1b3w1sfsaau8a.dlg40tude.net...
[...]

Nawiedzona istoto. Proponuję usuwanie uszkodzonych płodów. Jak można zabić coś co się nie urodziło? Jak można zabić nienarodzone dziecko jeśli coś takiego nie istnieje?

rozbawiony

Data: 2014-03-21 10:51:43
Autor: Lord Donald
Bydlaki!
E tam, powiedzą teraz że to Rosyjska prowokacja i ich po prostu wystrzelają, przyszli za późno, mogli wcześniej to jako kibole by dostali jedynie pałkami i gumowymi kulami.

Data: 2014-03-21 12:07:46
Autor: z
Bydlaki!
W dniu 2014-03-20 20:01, boukun pisze:
"arty si skoczyy!" - matki niepenosprawnych protestuj w sejmie

Pomijajc kwesti czy to jest 800 czy 1000 z i czy to duo czy to mao...
Wczoraj usyszaem idiotyczne tumaczenie pani z ministerstwa e chce sprawdza czy opiekunowi dziecka z _niepenosprawnoci w stopniu znacznym_ niewidomemu jest tyle samo kasy potrzeba co sparaliowanemu czy jeszcze innemu.
Bezczelnie wmawiaa matce na antenie e to przez rodzicw ustawa si wlecze bo nie wiedz czego chc...

Ludzieeee!!! Czy ju we wszystkich ministerstwach rozum poodbierao?
Przecie ju pastwowy urzd (komisja lekarska) ustali e si naley.
A si boj otwiera telewizor ;-) co nowego te gby wymyl.

Bydlaki!