Bydlaki!

Data: 2014-03-21 00:20:29
Autor: Ikselka
Bydlaki!
Dnia Thu, 20 Mar 2014 20:01:15 +0100, boukun napisał(a):

Nie chcemy tej chołoty w sejmie!

(...)nie chcemy żeby taka hołota reprezentowała naród polski - słyszymy. Zobacz film Wirtualnej Polski.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zarty-sie-skonczyly-matki-niepelnosprawnych-protestuja-w-sejmie,wid,16485931,wiadomosc.html

Cóż, sami(śmy) ich wybrali, czyż nie?
:-/
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-21 00:24:26
Autor: boukun
Bydlaki!
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1v4nfbafdldcc.1svj1vli9b7n6.dlg40tude.net...
[...]

Nie, ja debilem nie jestem, nie chodzę na reżimiowe ustawki...

boukun

Data: 2014-03-21 00:37:04
Autor: Ikselka
Bydlaki!
Dnia Fri, 21 Mar 2014 00:24:26 +0100, boukun napisał(a):

[...]

I uważasz, ze co to zmienia?
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-21 00:56:07
Autor: boukun
Bydlaki!
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1kbgkcip90fwp$.1fdbmefy368yo$.dlg40tude.net...
[...]

Mam czyste sumienie...

boukun

Data: 2014-03-22 13:22:30
Autor: LS
Bydlaki!
W dniu 2014-03-21 00:56, boukun pisze:

Nie, ja debilem nie jestem, nie chodzę na reżimiowe ustawki...

boukun

I uważasz, ze co to zmienia?

Mam czyste sumienie...

boukun

W takim razie możesz krytykować, ale nie masz prawa wymagać.

Data: 2014-03-22 16:06:59
Autor: boukun
Bydlaki!
Użytkownik "LS" <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:532d80a3$0$2353$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No wiesz co? Ależ oczywiście, że mam prawo wymagać i mam prawo kontrolować, a przede wszystkim mam prawo krytykować i domagać się obalenia tego okrągłostołowego reżimu i hucpy...

boukun

Data: 2014-03-23 06:33:49
Autor: stevep
Bydlaki!
W dniu .03.2014 o 16:06 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

U¿ytkownik "LS" <leming.show@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:532d80a3$0$2353$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-03-21 00:56, boukun pisze:

Nie, ja debilem nie jestem, nie chodzê na re¿imiowe ustawki...

boukun

I uwa¿asz, ze co to zmienia?

Mam czyste sumienie...

boukun

W takim razie mo¿esz krytykowaæ, ale nie masz prawa wymagaæ.

No wiesz co? Ale¿ oczywi¶cie, ¿e mam prawo wymagaæ i mam prawo  kontrolowaæ, a przede wszystkim mam prawo krytykowaæ i domagaæ siê  obalenia tego okr±g³osto³owego re¿imu i hucpy...

boukun

Kundle ujadaj±, karawana idzie dalej.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-23 09:16:35
Autor: boukun
Bydlaki!
U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.xc5tqny650oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

....¿ydowska karawana, ¿ydowska Stefciu... Ale tylko patrzeæ, jak na nowo zmieni± barykady...

boukun

Data: 2014-03-24 06:06:38
Autor: stevep
Bydlaki!
W dniu .03.2014 o 09:16 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Hmm, ty to najlepiej wiesz od rabina i gdzie nie spojrzysz wokó³ Mo¶ki  nawet jak spojrzysz w lustro.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-21 05:59:23
Autor: stevep
Bydlaki!
W dniu .03.2014 o 00:24 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

U¿ytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci  news:1v4nfbafdldcc.1svj1vli9b7n6.dlg40tude.net...
Dnia Thu, 20 Mar 2014 20:01:15 +0100, boukun napisa³(a):

Nie chcemy tej cho³oty w sejmie!

(...)nie chcemy ¿eby taka
ho³ota reprezentowa³a naród polski - s³yszymy. Zobacz film Wirtualnej  Polski.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zarty-sie-skonczyly-matki-niepelnosprawnych-protestuja-w-sejmie,wid,16485931,wiadomosc.html

Có¿, sami(¶my) ich wybrali, czy¿ nie?
:-/

Nie, ja debilem nie jestem, nie chodzê na re¿imiowe ustawki...

boukun
Ale¿ jeste¶, niezale¿nie od tego na co chodzisz.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-21 01:10:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Bydlaki!

[...]

Widziałem te dzieci. Są młode. Urodziły się w czasie, gdy badania prenatalne uwidaczniają wady płodu.
Jeśli matka zdecydowła się urodzić uszkodzone dziecko choć wiedziała, że będzie kaleką, nie powinna zwracać się jakąkolwiek pomoc. Zdecydowała się rodzić, niech teraz je utrzymuje. To była jej świadoma decyzja i odpowiedzialność.

Dzieci, które po urodzeniu, w wyniku choroby czy wypadków, są niepełnosprawne, mają pełne prawo do utrzymania ich przez państwo. I opiekun też.

Tak jest sprawiedliwie i uczciwie.

I to byłoby na tyle.

Data: 2014-03-21 10:58:58
Autor: ikka
Bydlaki!
On 03/21/2014 01:10 AM, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

jest w tym jakaÅ› logika.
ale sprowadza dyskusjÄ™ na niebezpieczne tory :)

Data: 2014-03-21 12:08:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Bydlaki!

Użytkownik "ikka" <ikka@none.pl> napisał w wiadomości news:lgh2h2$onb$2node2.news.atman.pl...
[...]

To proponuję odwiedziny specjalnego zakładu w Resku Pomorskim (zachodniopomorskie), gdzie żyją stwory człekopodobne, bo za wszelką cenę trzeba było ratować życie poczęte.
Zapewniam, że będzie pani zaszokowana i przez wiele nocy pani nie zaśnie.

raz wizytujący ten zakład

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-03-22 01:20:14
Autor: Ikselka
Bydlaki!
Dnia Fri, 21 Mar 2014 12:08:00 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

To proponuję odwiedziny specjalnego zakładu w Resku Pomorskim (zachodniopomorskie), gdzie żyją stwory człekopodobne, bo za wszelką cenę trzeba było ratować życie poczęte.

Idź i poduś, jedno po drugim.
:-/

Zapewniam, że będzie pani zaszokowana i przez wiele nocy pani nie zaśnie.

raz wizytujący ten zakład

Powinieneś Ty tam siedzieć, a nie one.
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-22 09:55:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Bydlaki!

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1xfieyn78u0im.1npsw7qbsiof4$.dlg40tude.net...
[...]

==============================

Takiej właśnie odpowiedzi od ciebie się spodziewałem. O problemie możesz pieprzyć, ale spojrzeć mu w oczy nie potrafisz.
Nie potrafisz spojrzeć na ludzkie kadłubki, które potrafią się tylko drzeć, gdy głodne, jeść i srać. To jest prawda o rodzeniu potworków.
Przydałoby się, żeby tacy obrońcy jak ty, popracowali w takiej instytucji choćby tydzień.
Potem zapytałbym ich o ich zdanie, na temat obrony za wszelką cenę niepoczętych czy nienarodzonych.

Data: 2014-03-22 01:19:03
Autor: Ikselka
Bydlaki!
Dnia Fri, 21 Mar 2014 10:58:58 +0100, ikka napisał(a):

[...]

Na tory segregacji do gazu.
:-|
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-22 01:18:04
Autor: Ikselka
Bydlaki!
Dnia Fri, 21 Mar 2014 01:10:20 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Co ty człowieku wypisujesz. Uznając konieczność zabijania nienarodzonych
kalekich dzieci uznajesz zabijanie każdej kalekiej istoty ludzkiej. Potwór!
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-22 09:44:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Bydlaki!

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4e08qg621vu0$.1b3w1sfsaau8a.dlg40tude.net...
[...]

Nawiedzona istoto. Proponuję usuwanie uszkodzonych płodów. Jak można zabić coś co się nie urodziło? Jak można zabić nienarodzone dziecko jeśli coś takiego nie istnieje?

rozbawiony

Bydlaki!