Bydlaki z generali, co z nimi zrobić?

Data: 2013-05-06 10:00:48
Autor: Budzik
Bydlaki z generali, co z nimi zrobić?
Osobnik posiadający mail kaszel@lexx.eu.org napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

I co z tymi bydlakami zrobic? Na infolinie dodzwonic sie nie da, wszyscy konsultanci sa obecnie zajeci, prosze zostawic numer telefonu - oddzwonimy, oczywiscie nie oddzwaniaja.

Kto mial podobne problemy?

hmm
jak ja naprawiałem w ASO, to praktycznie cała dalsza korespondencję przejeło ASO.
Wycena - okło 4.000
Koszt  realny - 11.000

ASO naprawiło, ASO odebrało pieniążki. I juz.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2013-05-06 13:31:13
Autor: ddddddd
W dniu 2013-05-06 12:00, Budzik pisze:
[...]

miałem podobnie - wycena 1500zł, warsztat + wypożyczalnia samochodów wzięli razem 9000zł, problemów żadnych (bezgotówkowo wypożyczyli mi auto na dwa dni mniej niż czas postoju w warsztacie, za te dwa dni zapłaciłem gotówką, ale po 2 tygodniach miałem pieniądze z TU na koncie)

Lukasz

Data: 2013-05-06 17:49:42
Autor: Irokez
W dniu 2013-05-06 13:31, ddddddd pisze:

[...]

I u mnie również, wprawdzie 4 lata temu ale wycena uszkodzonego zderzaka na 800zł, Zamienników brak. Powiedziałem że wstawiam do ASO.
Odebrałem z ASO i tyle. Tam wyszło 1900.

--
Irokez

Bydlaki z generali, co z nimi zrobić?