[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie

Data: 2009-04-21 16:32:18
Autor: Scyzoryk
[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie

Pare razy w polskim lesie dane mi bylo spotkac bydleta na motorach (crossach
dokladniej, chyba bez tlumikow byly). Nastepny raz jak spotkam takiego gnoja
to mu ryj obije zwyczajnie (albo on mnie :), lub line rozwiesze miedzy
drzewami :-((

moze na mnie nie trafisz :)

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2009-04-21 20:55:18
Autor: Maciej S.
[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie

moze na mnie nie trafisz :)

A może trafię. W Kielcach w lasach coraz więcej hołoty bez tłumików. Straszą zwierzynę i ludzi.
Ja nie będe rozpinał linki. Ale deskę z gwoździami zakopię.

MS

Data: 2009-04-22 12:48:44
Autor: robert 21
> [...]

Ja nie będe rozpinał linki. Ale deskę z gwoździami zakopię.

Albo rów wykopać, przykryć folią ogrodniczą i posypać ziemią i liśćmi

--

[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie