[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie

Data: 2009-04-21 14:59:00
Autor: masti
[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie
Dnia Tue, 21 Apr 2009 14:05:13 +0000, topek  napisał(a):

Dla mnie kierowca quada czy motoru jezdzaceg po lesie to taki palacz
restauracyjny.

a ty dalej chcesz zabraniać tego na co właściciel pozwolił?

Pare razy w polskim lesie dane mi bylo spotkac bydleta na motorach
(crossach dokladniej, chyba bez tlumikow byly). Nastepny raz jak spotkam
takiego gnoja to mu ryj obije zwyczajnie (albo on mnie :), lub line
rozwiesze miedzy drzewami :-((

weż sie pierdolnij o ścianę

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

--
mst <at> gazeta <.> pl
Jeep Grand Cheeroke 4.0L, Ford Mondeo 1,8

Data: 2009-04-21 20:56:54
Autor: Maciej S.
[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie

weż sie pierdolnij o ścianę

To ty pierdolnij się kładem w drzewo.
Jednego syfiarza będze mniej.
Chcesz jeżdzić pierdzić i płoszyć - zapierdalaj na pustynię, a nie do środka lasu.

MS

Data: 2009-04-21 19:19:15
Autor: masti
Dnia Tue, 21 Apr 2009 20:56:54 +0200, Maciej S. napisał(a):

weż sie pierdolnij o ścianę

To ty pierdolnij się kładem w drzewo. Jednego syfiarza będze mniej.
Chcesz jeżdzić pierdzić i płoszyć - zapierdalaj na pustynię, a nie do
środka lasu.

umiesz czytać? Gdzieś napisałem, że jeżdzę quadem?
to co obaj proponujecie to po prostu morderstwo.

I nie próbuj pieprzyć że to "adekwatna kara".

Data: 2009-04-21 21:30:03
Autor: Sqeeb
[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie
On Tue, 21 Apr 2009 19:19:15 +0000 (UTC)
masti <gone@to.hell> wrote:

umiesz czytać? Gdzieś napisałem, że jeżdzę quadem?
to co obaj proponujecie to po prostu morderstwo.

Niektórzy lubią samemu wymierzać sprawiedliwość.
Sie filmów naoglądali...

I nie próbuj pieprzyć że to "adekwatna kara".

"zabijesz gnide, a pojdziesz siedziec jak za człowieka...'

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-21 21:20:30
Autor: Kriso

Użytkownik "Maciej S." <macius@cyberia.pl> napisał w wiadomości news:gsl50k$qfd$1news.onet.pl...

weż sie pierdolnij o ścianę

To ty pierdolnij się kładem w drzewo.
Jednego syfiarza będze mniej.
Chcesz jeżdzić pierdzić i płoszyć - zapierdalaj na pustynię, a nie do środka lasu.

A co kolega grzybiarz ??

Kriso

Data: 2009-04-22 11:20:33
Autor: Maciej S.
[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie

A co kolega grzybiarz ??

Kriso

Też. Ale wyobraź sobie - kupujesz piękną działkę w spokojnej okolicy, idziesz na ogródek posłuchać śpiewu ptaków, i zaczynają się ryki silników.
Każdego może trafić.
Tym bardziej że droga gminna, a tu kładziki bez rejestracji, bez kasków, i bez tłumików.
Wiochę trzeba tępić.
Linka to oczywiście samobójczy pomysł, moim zdaniem poskutkowały by bardzo duże grzywny - wjazd do lasu 2000 zł, i po problemie.

MS

Data: 2009-04-22 11:25:11
Autor: Cavallino
[...]

Jak droga to nic nie zrobisz, mają prawo jeździć.

a tu kładziki bez rejestracji

I tu się szykują zmiany, będą rejestracje i nowe prawka na quady (i motorowery).

Data: 2009-04-22 12:56:08
Autor: Maciej S.

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gsmnsl$dto$1news.onet.pl...
[...]

Ale muszą rejestrować, mieć OC itd.
Droga obecnie jest błotna, ale lada moment  będzie utwardzona - i wtedy to już nie będzie fun.

a tu kładziki bez rejestracji

I tu się szykują zmiany, będą rejestracje i nowe prawka na quady (i motorowery).

Czas sobie kupić aparat z dużym zoomem i dobrą stabilizacją obrazu.

MS

Data: 2009-04-22 13:08:21
Autor: Cavallino
[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie
Użytkownik "Maciej S." <macius@cyberia.pl> napisał w wiadomości news:

Jak droga to nic nie zrobisz, mają prawo jeździć.

Ale muszą rejestrować, mieć OC itd.

Na pewno muszą?
Jako co?

Bo skąd te zapowiadane zmiany, że będzie trzeba rejestrować.

A co z koparkoładowarkami?
Też nie są rejestrowane a jeżdżą.

Data: 2009-04-22 14:15:45
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 22.04.2009 Maciej S. <macius@cyberia.pl> napisał/a:

I tu się szykują zmiany, będą rejestracje i nowe prawka na quady (i motorowery).

Czas sobie kupić aparat z dużym zoomem i dobrą stabilizacją obrazu.

Heh nie widziałem jeszcze stabilizatora obrazu stabilizującego quada :)
Stabilizacja działa na rękę, na quada potrzbujesz więcej iso.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-04-22 21:48:52
Autor: Maciej S.
[...]

Czytaj kontekst. Ja nie chcę robić zdjęcia z quada, tylko zdjęcia quadda, a konkretnie quada w lesie i jego tablicy rejestracyjnej.

MS

Data: 2009-04-22 20:56:22
Autor: Sergiusz Rozanski
[...]

No właśnie czytam i nie rozumiem nadal do czego ma niby służyć wtedy
stabilizacja. Ona ma za zadanie zniwelować drgania ręki na długim czasie
naświetlania. Jak zamierzasz focić quada na długim czasie naświetlania?
Dostaniesz smugę nie quada. Na quada czy auto to jedynie krótki czas
(więc stabilizacja zbędna) a mniejsza przysłona i czulsze iso.
Stabilizacja to tylko na długie czasy, ale też tylko na nieruchome cele.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-04-22 15:05:01
Autor: spam
> [...]

Linka to oczywiście samobójczy pomysł, moim zdaniem poskutkowały by bardzo duże grzywny - wjazd do lasu 2000 zł, i po problemie.

Jak już to konfiskata quada - łatwość wyegzekwowania i ogromna skuteczność jak przypuszczam.

Data: 2009-04-22 00:53:35
Autor: topek
[...]
Jezdzenie po lasach w PL quadami czy motorami nie jest legalne.
http://www.motofakty.pl/artykul/uwaga_las.html

A to pomaga na plaskostopie?

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<-- -napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych-- ->

[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie