[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie

Data: 2009-04-21 19:49:36
Autor: Sqeeb
[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie
On Tue, 21 Apr 2009 14:05:13 +0000 (UTC)
"topek " <topek2000.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Dla mnie kierowca quada czy motoru jezdzaceg po lesie to taki palacz
restauracyjny.
Sonsabicz majacy wszystko i wszystkich w dupie. Liczy sie tylko jego
przyjemnosc i adrenalina.

Slyszales może o nowej akcji policji 'idzie wiosna będą ważywa'?
Wiesz jak to człowiekowi podnosi ciśnienie gdy jakiś dziennikarzyna
pokaże w TV filmik z youtube, na którym para durniów pracuje na opinie
ogółu?

Quadami i crossami też jeżdża normalnie ludzie, tak samo jak samochodami.

Pare razy w polskim lesie dane mi bylo spotkac bydleta na motorach (crossach
dokladniej, chyba bez tlumikow byly). Nastepny raz jak spotkam takiego gnoja
to mu ryj obije zwyczajnie (albo on mnie :), lub line rozwiesze miedzy
drzewami :-((

Okej, skoro jesteś w stanie wziąść na siebie odpowiedzialność za życie
drugiego człowieka.

A nie miałeś nigdy ochoty osiedlowym dzieciakom ręce poucinać za to jak
podpieprzyli z pod bloku komuś samochód i stanowią zagrożenie dla miejskiego
ruchu?

Dlaczego wszyscy uwzieli się na jednoślady(no tu akurat wyjątek bo quady)?

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-21 17:55:10
Autor: Robert Rędziak
[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie
On Tue, 21 Apr 2009 19:49:36 +0200, Sqeeb
<sqeeb@internet.community> wrote:

Dlaczego wszyscy uwzieli się na jednoślady(no tu akurat wyjątek bo quady)?

 Bo to nośny temat, a poza tym tzw. zdrowy trzon polskiego
 społeczeństwa nie życzy sobie wariatów jeżdżących bez tłumików,
 na jednym kole 300 na godzinę, pomiędzy dziećmi w piaskownicy.

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl

Data: 2009-04-21 21:13:57
Autor: Sqeeb
[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie
On Tue, 21 Apr 2009 17:55:10 +0000 (UTC)
Robert Rędziak <rekin@gm.wkurw.org> wrote:

> Dlaczego wszyscy uwzieli się na jednoślady(no tu akurat wyjątek bo quady)?

 Bo to nośny temat, a poza tym tzw. zdrowy trzon polskiego

Znaczy się kto?

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-21 19:35:53
Autor: Robert Rędziak
[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie
On Tue, 21 Apr 2009 21:13:57 +0200, Sqeeb
<sqeeb@internet.community> wrote:

 Bo to nośny temat, a poza tym tzw. zdrowy trzon polskiego

Znaczy się kto?

 Rozejrzyj się dookoła.

Data: 2009-04-21 22:33:28
Autor: Sqeeb
[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie
On Tue, 21 Apr 2009 19:35:53 +0000 (UTC)
Robert Rędziak <rekin@gm.wkurw.org> wrote:

> Znaczy się kto?

 Rozejrzyj się dookoła.

Łóżko, fotel, telewizor, ława, gitara, okno, balkon, książki.

;->

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-21 23:08:11
Autor: Bism
On 21 Kwi, 21:13, Sqeeb <sq...@internet.community> wrote:

>  Bo to nośny temat, a poza tym tzw. zdrowy trzon polskiego
Znaczy się kto?

Znaczy się na przykład ja. I setki innych spacerowiczów leśnych którzy
niekoniecznie mają ochotę słuchać ryku maszyn ryjących las.

Żeby nie było : miałem okazję pojeździć quadem. W górach na
wyznaczonym szlaku, zorganizowany full legal. Niekoniecznie miałem
frajdę z tego, głównie z powodu tego że chodzili tam piesi, robiliśmy
jazgot a inni przyjechali tam odpoczywać i spacerować w ciszy. Myślę
że na torze byłoby lepiej dla wszystkich.

Co do nerwowych reakcji na wspominanie o rozciąganiu linek: skoro
operator quada nie potrafi uszanować innych i nap*ala rykiem i kurzem
w lasach, to niech nie spodziewa się że inni go uszanują :)
Jak mawia klasyk: "nienormalnymi rządzą nienormalne metody".

Pozdrawiam,
Sqeeb

Takoż
Bis

Data: 2009-04-21 20:52:42
Autor: LEPEK
Sqeeb pisze:

A nie miałeś nigdy ochoty osiedlowym dzieciakom ręce poucinać za to jak
podpieprzyli z pod bloku komuś samochód i stanowią zagrożenie dla miejskiego
ruchu?

Na _polskim_ osiedlu, nie zapominaj...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-04-21 21:12:06
Autor: Sqeeb
[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie
On Tue, 21 Apr 2009 20:52:42 +0200
LEPEK <gdzies@wsi> wrote:

> [...]
> podpieprzyli z pod bloku komuś samochód i stanowią zagrożenie dla miejskiego

Gdzie indziej na 'zachodzie' jest lepiej/gorzej?

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-22 16:08:22
Autor: LEPEK
LEPEK <gdzies@wsi> wrote:

[...]

Piję do podkreślania topka, jak to "po ostatnim pobycie w Polsce", czy "w polskim lesie"...

Pozdr,

Data: 2009-04-22 20:50:24
Autor: topek
[...]

Faktycznie masz chlopak problem.
Znaj proporcje mocium panie

W niemieckim lesie nie widzialem nigdy debila na quadzie, jesli o to ci chodzi.

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<-- -napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych-- ->

Data: 2009-04-22 01:03:04
Autor: topek
[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie
Dlaczego wszyscy uwzieli się na jednoślady(no tu akurat wyjątek bo quady)?
Mi zwisa czym pierdzisz w lesie, motorem, quadem, samochodem czy motorowka na wstecznym.
Wiec ja sie na zadne jednoslady nie uwzialem.
Ja sie uwzialem na kibel zamiast glowy i w-dupie-mam-wszystko-liczy-sie-moj-fun postawe.