[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie

Data: 2009-04-22 00:32:15
Autor: krzyss
[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie
topek pisze:

Pare razy w polskim lesie dane mi bylo spotkac bydleta na motorach (crossach
dokladniej, chyba bez tlumikow byly). Nastepny raz jak spotkam takiego gnoja
to mu ryj obije zwyczajnie (albo on mnie :), lub line rozwiesze miedzy
drzewami :-((

Ja tam do nich nic nie mam, ale w niedziele w sulejowku jezdzilem po lesie rowerem, i jezdzili quadami i motorami, oczywiscie droga rozwalona, ale ok... tez chca sobie pojedzic, tylko ze zawsze jak jechali to ja zjezdzalem do prawej strony drogi, a co drugi mijal mnie w odleglosci ok 50cm i obsypywal piachem, bo oczywiscie nawet nie zwolnil... potem sobie pomyslalem czy przypadkiem w kilku miejscach nie rozwiesic takiej zylki na wysokosci szyii....

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --

Data: 2009-04-22 12:35:45
Autor: robert 21
topek pisze:

> [...]

Ja tam do nich nic nie mam, ale w niedziele w sulejowku jezdzilem po lesie rowerem, i jezdzili quadami i motorami, oczywiscie droga rozwalona, ale ok... tez chca sobie pojedzic, tylko ze zawsze jak jechali to ja zjezdzalem do prawej strony drogi, a co drugi mijal mnie w odleglosci ok 50cm i obsypywal piachem, bo oczywiscie nawet nie zwolnil... potem sobie pomyslalem czy przypadkiem w kilku miejscach nie rozwiesic takiej zylki na wysokosci szyii....

Uważam że lepszym pomysłem jest mocne naciągnięcie między drzewami stalowej plecionej linki, ale na wysokości górnej części kół quada.

quad zostaje na lince, a pirat siłą bezwładności szybuje kilka metrów przez kierownice, i ryjem w glebe.

Data: 2009-04-22 12:57:22
Autor: Czabu

Użytkownik <robert_21@wp.pl> napisał w wiadomości news:6929.000000d0.49eef301newsgate.onet.pl...

[...]

Wtedy myśliwy może go łatwo zaźdźgać zaostrzonym kijkiem, albo zatłuc grubym konarem...

MSPANC ;-)

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-04-22 13:07:32
Autor: Wild Root
[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie
 W poście <gsmtom$fa2$1@mx1.internetia.pl>
 m.in. przeczytać można:

ROTFL :) Dobre.

--
Wild Root

Data: 2009-04-23 00:16:29
Autor: LEPEK
Czabu pisze:

Wtedy myśliwy może go łatwo zaźdźgać zaostrzonym kijkiem, albo zatłuc grubym konarem...

MSPANC ;-)

:D

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie