[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie

Data: 2009-04-22 13:09:19
Autor: Wild Root
[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie
 W poście <gskjqp$5b2$1@inews.gazeta.pl>
 m.in. przeczytać można:

Z drugiej strony posiadacze pojazdów terenowych nie mają wiele miejsc,
gdzie mogliby pojeździć.

A kogo to interesuje? Posiadacze samochodów nie mają autostrad dzie mogli by
pocisnąć, więc muszą cisnąć 140-160km/h po lokalnych szosach, tak? Taka
dziwna ta logika.

--
Wild Root

Data: 2009-04-22 12:35:01
Autor: kamil

"Wild Root" <root@localhost.localdomain> wrote in message news:1495582.KpiBlTVLPUlocalhost.localdomain...
[...]

Co tam kierowcy, ale ci biedni kibole nie maja wydzielonych miejsc, gdzie moga sie po mordach tluc. Wiec trudno miec pretensje, ze w przyplywie adrenaliny zdemoluja jeden czy dwa samochody i kilka sklepow, w koncu trzeba sie jakos wyszumiec.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-22 14:51:48
Autor: Wild Root
[OT] Re: Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie
 W poście <gsmvd6$3qt$1@inews.gazeta.pl>
 m.in. przeczytać można:

[...]

Ja ich po części rozumiem, choć całkowicie nie rozumiem metody jaką wybrali.
Ja swoją samczą potrzebę walki spełniam przy pomocy ASG. Wracając do tematu
grupy, swojego czasu wracałem z "poligonu" i że spieszyło mi się trochę nie
przebrałem się. Zostałem wtedy zatrzymany do kontroli i mina policjanta
widzącego za kierownicą gościa w czarnej kamizelce taktycznej i leżące na
siedzeniu pasażera m4a1 była powalająca.:)

--
Wild Root

Data: 2009-04-22 13:16:07
Autor: spam
> [...]

pocisnąć, więc muszą cisnąć 140-160km/h po lokalnych szosach, tak? Taka

Bywa że i 240-260.

Data: 2009-04-22 13:25:20
Autor: Wild Root
[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie
 W poście <gsmuff$2v4$1@news.onet.pl>
 m.in. przeczytać można:

A kogo to interesuje? Posiadacze samochodów nie mają autostrad dzie mogli
by pocisnąć, więc muszą cisnąć 140-160km/h po lokalnych szosach, tak?

Tak.

To ja chcę 10 razy więcej nieoznakowanych patroli na drogach i na każdym
rogu fotoradar :)

--
Wild Root

Data: 2009-04-22 13:20:35
Autor: ania
[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie

Użytkownik "Wild Root"

A kogo to interesuje? Posiadacze samochodów nie mają autostrad dzie mogli by
pocisnąć, więc muszą cisnąć 140-160km/h po lokalnych szosach, tak? Taka
dziwna ta logika.

tych, co na tym chca zarobic, sa chetni , maja swoje tereny i nic z tego, na strzelnice mozna dostac pozwolenie, a z terenami do jazdy offroad juz nie jest tak latwo (uwazam, ze sa konieczne, bo tez jestem wrogiem jezdzenia ludziom po uprawach czy sciezkach lesnych)
podobnie bylo z gokartami w krakowie, to samo jest z innymi torami - ale to juz pisalam

--
ania

Data: 2009-04-22 12:39:52
Autor: kamil
[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie

"ania" <aniamh@tlen.kropka.pl> wrote in message news:gsmuig$1e5h$1alfa.ceti.pl...

Użytkownik "Wild Root"

[...]

Aniu, to naprawde zadne wytlumaczenie. To, ze ktos sie w biednej rodzinie urodzil i nie jest mu latwo, wcale nie usprawiedliwia podkradania pieniedzy w pracy, a to ze ktos chce zostac mistrzem kung-fu, ale nie ma szkoly w poblizu wiec tlucze zone, jest tak samo debilne jak rozjezdzanie lasu w imie wlasnej przyjemnosci.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-22 13:43:24
Autor: ania
[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie

Użytkownik "kamil"

[...]

niezgodnie z przeslanym przez ciebie linkiem, ale zeby znowu nie bylo, ze ja cos napisalam, czego nie napisalam

nie wolno jezdzic po lasach, nie wolno po polach i uprawach, natomiast, jesli ktos ma kase, teren, ktory jest na odludziu, jest nieuzytkiem, ktorego nie da sie inaczej wykorzystac - to dlaczego nie pozwolic mu otworzyc tam dzialalnosci gospodarczej polegajacej na udostepnianiu toru, zbudowanego wg wytycznych i zgodnie z przepisami?

--
ania

Data: 2009-04-22 13:53:39
Autor: kamil

"ania" <aniamh@tlen.kropka.pl> wrote in message news:gsmvtb$1f57$1alfa.ceti.pl...

[...]

Skad ty te prywatne tereny wytrzasnelas, pojecia nie mam, bo temat jest o lesie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-22 14:19:03
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 22.04.2009 kamil <kamil@spamwon.com> napisał/a:

[...]

Las jak najbardziej też może być prywatny.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-04-22 15:25:29
Autor: ania
[...]

dobra - bo zaraz przestane tlumaczyc tego samego w kolko, rozmowa byla o tym, co maja inni do tego, ano maja - moga na tych co chcac sie taplac w blocie zarabiac, ci by sie taplali w miejscu wyznaczonym, las bylby nietkniety itp
ale to tez nie jest u nas proste, zyjemy w kraju zakazow sensownych inicjatyw i niemocy urzedniczej w styku np z deweloperem

--
ania

[lekko OT] Bydleta na quadach i motorach jezdzacy po lesie