Byd³o i zdziczenie

Data: 2009-10-31 20:14:59
Autor: UGI
Byd³o i zdziczenie

U¿ytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

Wstyd, hañba i prostactwo.

Ale nakre¶l o co chodzi.

Data: 2009-10-31 20:38:21
Autor: Fafek
Byd³o i zdziczenie
UGI pisze:
U¿ytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

Wstyd, hañba i prostactwo.

Ale nakre¶l o co chodzi.

W skrócie: szczycenie siê morderstwem :/

Maciek

Data: 2009-10-31 20:42:50
Autor: yamma
Byd³o i zdziczenie
UGI wrote:
U¿ytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

Wstyd, hañba i prostactwo.

Ale nakre¶l o co chodzi.

Nie ogl±da³em meczu od pocz±tku, wiêc opieram siê na relacji z legijnych forów. Dzisiaj w nocy zmar³ Janusz Wejchert jeden z w³a¶cicieli ITI (i tym samym Legii). Przed meczem by³a minuta ciszy, po której przedkryta zaczê³a krzyczeæ "Jeszcze jeden". Ochrona po chwili zaczê³a si³± wyprowadzaæ gniazdowego, który zaintonowa³ ten tekst na co rozleg³o siê tradycyjne "Zostaw kibica!" (chyba powinno byæ: "bydlaka"). Przy okazji w ochroniarzy zaczê³y lecieæ butelki i co chwila by³o s³ychaæ "ITI sp***aj". Znaj±c w³a¶cicieli Legii pewnie posypi± siê zakazy i szczerze mówi±c jako¶ mnie to zbytnio nie smuci.
yamma

Data: 2009-10-31 20:53:22
Autor: Danpe
Byd³o i zdziczenie
On Sat, 31 Oct 2009 20:42:50 +0100, "yamma" <yamma@wp.pl> wrote:

UGI wrote:
[...]

Jak to mowia kazdemu wedlug zaslug.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-10-31 15:26:22
Autor: Roberto
Byd³o i zdziczenie
On 31 Pa¼, 20:53, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
On Sat, 31 Oct 2009 20:42:50 +0100, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:

> [...]
>krzyczeæ "Jeszcze jeden". Ochrona po chwili zaczê³a si³± wyprowadzaæ
>gniazdowego, który zaintonowa³ ten tekst na co rozleg³o siê tradycyjne

Wiesz co. Wielu mato³ów jest w internecie ale ty jeste¶ na ich czele.
Ale co mo¿na powiedzieæ. jeste¶ bardzo biednym cz³owiekiem.

Data: 2009-10-31 19:58:35
Autor: Viking
Byd³o i zdziczenie

"Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> wrote in message
Jak to mowia kazdemu wedlug zaslug.

mam rozumiec ze to popierasz?

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-11-01 07:09:46
Autor: Danpe
Byd³o i zdziczenie
On Sat, 31 Oct 2009 19:58:35 -0000, "Viking"
<jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> wrote:

"Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> wrote in message
Jak to mowia kazdemu wedlug zaslug.

mam rozumiec ze to popierasz?

W ten sposob, ze jak uznawalem kogos przez cale zycie za ciula to po
jego pogrzebie zdania nie zmieniam.
Byc moze zaszla tu analogiczna sytuacja.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-11-01 07:44:23
Autor: Przemek Budzyñski
Byd³o i zdziczenie
Danpe <danpe_@poczta.onet.pl> napisa³(a):
W ten sposob, ze jak uznawalem kogos przez cale zycie za ciula to po
jego pogrzebie zdania nie zmieniam.

jest ró¿nica pomiêdzy posiadaniem zdania a jego g³o¶nym wyra¿aniem w pewnych
okoliczno¶ciach.

W³a¶nie taka jaka oddziela cz³owieka od chama.

C.b.d.u. --

Data: 2009-11-01 11:36:59
Autor: UGI
Byd³o i zdziczenie

Uzytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

W ten sposob, ze jak uznawalem kogos przez cale zycie za ciula to po
jego pogrzebie zdania nie zmieniam.
Byc moze zaszla tu analogiczna sytuacja.

ty jednak jestes zdrowo popierdolony. Tak jak myslalem, mentalny kapturowiec, który nawet w takiej sytuacji stoi po stronie gowna. Zeby nikt nie musial sie cieszyc z twojego pogrzebu smieciu.

Data: 2009-11-03 23:50:00
Autor: Danpe
Byd³o i zdziczenie
On Sun, 1 Nov 2009 11:36:59 +0430, "UGI" <ugi3@gazeta.pl> wrote:

[...]

smiec to cie zrobil.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-11-03 20:40:20
Autor: UGI
Byd³o i zdziczenie

U¿ytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

smiec to cie zrobil.

ciebie z kolei nie dorobil u³omku. Jacy rodzice, taki syn. Spadaj do swojego srodowiska niepelnosprawnych umyslowo.

PLONK

Data: 2009-11-04 09:50:18
Autor: Jan Strybyszewski
Byd³o i zdziczenie
Danpe pisze:

smiec to cie zrobil.

Bydlakiem jestes i bydlakiem umrzesz.... zapewne tez znajda sie tacy co nasikaja na twoj grob. To przeciez normalne scierwem byles scierwem umrzesz. Taka twa filozofia ?

Data: 2009-11-01 12:17:38
Autor: Viking
Bydło i zdziczenie

"Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> wrote in message

W ten sposob, ze jak uznawalem kogos przez cale zycie za ciula to po
jego pogrzebie zdania nie zmieniam.
Byc moze zaszla tu analogiczna sytuacja.

i na pogrzebie urzadzasz impreze z radosci czy zachowujesz mimo wszystko powage?
bo ja na pogrzebach ciuli zachowywalem powage

Data: 2009-11-01 19:32:37
Autor: Przemek Budzyñski
Byd³o i zdziczenie
Viking <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisa³(a):
i na pogrzebie urzadzasz impreze z radosci czy zachowujesz mimo wszystko powage?

zapewne bierze siê za ramiona z innym kapturkiem, odwraca d...± do trumny i
podskakuje. --

Data: 2009-11-03 23:51:55
Autor: Danpe
Byd³o i zdziczenie
On Sun, 1 Nov 2009 19:32:37 +0000 (UTC), "Przemek Budzyñski"
<bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

nie chodze w kapturze, wiec co Ty w ogole do mnie pierdolisz?

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-11-03 15:14:01
Autor: Roberto
Byd³o i zdziczenie

<bat_oczir.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

>podskakuje.

nie chodze w kapturze, wiec co Ty w ogole do mnie pierdolisz?

Nie trzeba chodziæ w kapturze aby nim byæ. Ale ty tego nic a nic nie
panimajesz

Data: 2009-11-03 20:55:08
Autor: castrol
Byd³o i zdziczenie
Danpe pisze:

nie chodze w kapturze, wiec co Ty w ogole do mnie pierdolisz?

Nie chodzilo raczej o doslowne znaczenie tego slowa.

Jacek Kustra

Data: 2009-11-03 23:51:29
Autor: Danpe
Byd³o i zdziczenie
On Sun, 1 Nov 2009 12:17:38 -0000, "Viking"
[...]

nie chodze na pogrzeby ciuli. Chyba, przynajmniej do tej pory udawalo
mi sie uniknac, czy to prywatnie, czy zawodowo. Na szczescie.

Oni sie na pogrzeb wybieraja imprezowac?

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-11-03 15:16:00
Autor: Roberto
Byd³o i zdziczenie

<jon...@nospam.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

mi sie uniknac, czy to prywatnie, czy zawodowo. Na szczescie.

Oni sie na pogrzeb wybieraja imprezowac?

Jeste¶ jednak ciulem. Wszystko siê potwierdzi³o

Data: 2009-11-03 20:39:08
Autor: yamma
Bydlo i zdziczenie
Danpe wrote:

nie chodze na pogrzeby ciuli. Chyba, przynajmniej do tej pory udawalo
mi sie uniknac, czy to prywatnie, czy zawodowo. Na szczescie.

Jak ci umrze ojciec albo matka, to daj nam znac, to sobie zakrzykniemy "Jeszcze jeden!".
yamma

Data: 2009-11-04 09:51:21
Autor: Jan Strybyszewski
Bydlo i zdziczenie
yamma pisze:
Danpe wrote:

[...]

Po co nasikamy na grob... przeciez to takie normalne....wedle tego "bandyty stadionowego"

Data: 2009-11-04 21:46:32
Autor: Danpe
Bydlo i zdziczenie
On Wed, 04 Nov 2009 09:51:21 +0100, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl>
wrote:

yamma pisze:
Danpe wrote:

[...]

Powiem krotko: Spierdalaj, jeszcze raz zarzucisz mi bandytyzm bez
dowodow  to sprawa sie skonczy w sadzie.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-11-04 21:45:48
Autor: Danpe
Bydlo i zdziczenie
On Tue, 3 Nov 2009 20:39:08 +0100, "yamma" <yamma@wp.pl> wrote:

Danpe wrote:

[...]

Bedzie z tym pewien problem, moge nie posiadac takich informacji.

Jeszcze jakbys wyjasnil jaki masz ku temu powod (bo powody kibicow
Legii poniekad sa jasne) to by bylo fajnie.
Bo rozumiem w takim razie, ze znasz mojego ojca lub moja matke i
jakies zaszlosci z nimi masz?
Jesli tak to napisz na prv mozesz byc zrodlem cennych informacji :)

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-11-05 05:55:12
Autor: Przemek Budzyñski
Bydlo i zdziczenie
Danpe <danpe_@poczta.onet.pl> napisa³(a):
Jeszcze jakbys wyjasnil jaki masz ku temu powod (bo powody kibicow
Legii poniekad sa jasne)

tu nie chodzi o to, czy jasne, czy pokrêtne. Po prostu kur....skie i w tym rzecz. --

Data: 2009-10-31 21:40:51
Autor: Cavallino
Byd³o i zdziczenie
U¿ytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:mc5pe5p3vqjk8dd00der42s927hleamoi54ax.com...

Data: 2009-11-04 09:49:11
Autor: Jan Strybyszewski
Byd³o i zdziczenie

UGI wrote:
[...]

O bandyta stadionowy i tepak

Data: 2009-10-31 21:13:22
Autor: eManitou
Byd³o i zdziczenie
yamma pisze:

[...]

Kuzwa ale wstyd... Nie widzia³em pocz±tku i ca³y mecz chodzi³o mi po g³owie: WTF ?

[...]

Powinni dla przyk³adu przejrzeæ monitoring i po kolei wszystkim zakazy. Dla przyk³adu. (Tak wiem: gdzie wolno¶æ s³owa? ale szczerze powiedziawszy mam to w dupie)

Co do interwencji ochrony to jestem mocno zdziwiony, ¿e podjêli tak zdecydowane kroki. Raczej ZTCP zawsze starali siê odwracaæ plecami do wszelkiego rodzaju "zdarzeñ".

Data: 2009-11-01 09:11:06
Autor: bodyn
Byd³o i zdziczenie
eManitou pisze:
yamma pisze:

[...]

Dzis przeczytalem
http://www.legia.com.pl/pl/26891,Przeszarzowal.html
W tym konflikcie po takim wyczynie to juz chyba nikt nie popiera 'kibicow' protestujacych.

"Gdyby g³upota mog³a lataæ, to by¶ odlecia³ z tego gniazda" -- pomy¶la³ niejeden kibic s³uchaj±c przedmeczowego przemówienia "Starucha". "Bracia, s³uchajcie, nie wiem jak wy, ale je¶li bêdzie dzisiaj minuta ciszy, to ja nie zamierzam jej uszanowaæ. Kiedy niedawno zmar³ jeden z nas, to klub nie wyrazi³ zgody na jego uczczenie" -- og³osi³ "Staruch" w swoich pierwszych s³owach, co spotka³o siê z g³o¶nymi protestami kibiców siedz±cych powy¿ej sektora przed kryt±. Wodzirej chyba nie spodziewa³ siê tak jawnego protestu, nie wyczu³ nastrojów, bo chwilê pó¼niej dramatycznie, idiotycznie, ¿enuj±co (epitety mo¿na by mno¿yæ) przeszar¿owa³ intonuj±c "Jeszcze jeden!" Po co?

U ilu osób straci³ w tym momencie szacunek? Z rozmów na trybunie wynika³o, ¿e u wielu, co nie pozosta³o bez wp³ywu na ich reakcjê po usuniêciu autora skandalu z trybuny. Kibice g³o¶no protestowali przeciwko wkroczeniu ochroniarzy (zw³aszcza widz±c, jak ci pomagaj± sobie gazem), ale wiêkszo¶æ mimo wezwañ zdecydowa³a siê na stadionie pozostaæ ("Mam wyj¶æ ze stadionu w obronie takiej ¿enady?") Trudno powiedzieæ, co wczoraj dolega³o najbardziej znanemu kibicowi Legii, bo jak mo¿na z braku szacunku do zmar³ego cz³owieka czyniæ swój manifest? - pewnych granic po prostu siê nie przekracza, pewnych zachowañ nie da siê broniæ.

"Staruch" nie do¶æ, ¿e narazi³ siê na publiczny ostracyzm, to da³ doskona³y pretekst swoim wrogom do rozprawy. Przecie¿ stawiaj±c opór "nie zastosowa³ siê do wezwania s³u¿b porz±dkowych", którym dobre kilka minut zajê³o wyprowadzenie go z trybuny. Klub w jego przypadku pewnie nie skorzysta z prawa ³aski -- na³o¿y zakaz. Je¶li na³o¿y zakaz, to zorganizowani kibice, który wczoraj wyszli razem ze "Staruchem", po raz n-ty wznowi± protest, a konflikt, który wydawa³ siê przygasaæ, odrodzi siê z ca³± si³±. Chyba jakie¶ fatum ci±¿y nad tym klubem.

Data: 2009-11-01 10:55:36
Autor: Michal Jankowski
Bydło i zdzicze nie
bodyn <bodyn@wytnij.to.o2.pl> writes:

[...]

I bardzo dobrze, wyszli i juz niech nigdy nie wracaja. Klubowi oni nie
sa potrzebni, a nawet przeciwnie. Nie "przygasanie konfliktu" moze
sprawe rozwiazac, tylko bezwzgledne i najlepiej dozywotnie zakazy.
"Przygasniety konflikt" ci ludzie przy najblizszej okazji roznieca na
nowo.

  MJ

Data: 2009-11-04 09:53:18
Autor: Jan Strybyszewski
Byd³o i zdziczenie
bodyn pisze:

[...]

Bo zamiast sie z badytami ukladac cale to towarzystwo rozgonic na cztery wiatry.

Data: 2009-10-31 21:56:12
Autor: castrol
Byd³o i zdziczenie
yamma pisze:

[...]

Chore po prsotu. Brak slow aby cokolwiek pisac. Nawet slowo bydlaki nie oddaje tego co o czyms takim mysle.

Kiedy sie dowiedzialem o smierci Wejcherta, wiedzialem ze banda idiotow to wykorzysta, chociaz liczylem ze jednak uszanuja smierc czlowieka.

Jacek Kustra

Data: 2009-10-31 22:27:34
Autor: Cavallino
Byd³o i zdziczenie
U¿ytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4aeca483news.home.net.pl...
yamma pisze:

[...]

I siê potem dziwiæ ¿e w³a¶ciciel chce wygoniæ tych troglodytów ze swojego stadionu.
Popêdziæ to towarzycho jak najdalej od jakiegokolwiek stadionu, ¿eby swoimi têpymi mordami nie kalali pi³ki no¿nej.

Data: 2009-10-31 22:49:16
Autor: castrol
Byd³o i zdziczenie
Cavallino pisze:

I siê potem dziwiæ ¿e w³a¶ciciel chce wygoniæ tych troglodytów ze swojego stadionu.
Popêdziæ to towarzycho jak najdalej od jakiegokolwiek stadionu, ¿eby swoimi têpymi mordami nie kalali pi³ki no¿nej.

Ja sie nie dziwie, ja jestem za. Pogonic dziadostwo tam gdzie ich miejsce. Do rynsztoka. Stadion to nie miejsce dla bandy darmozjadow, ktorym sie wydaje ze moga sterowac klubem. Walter i cale ITI ma moje pelne poparcie i ciesze sie, ze ktos mial jaja i tym idiotom wypowiedzial wojne. Mam nadzieje, ze przyniesie to skutki i jako piknik, bede mogl isc za jakis czas z dzieckiem na mecz. Gdzie w kulturalny sposob dane mi bedzie obejrzec sportowe widowisko.

Jacek Kustra

Data: 2009-10-31 21:31:38
Autor: www.kokochrona.pl
Byd³o i zdziczenie
Pewna osoba, czyli UGI,
o¶wiadczy³a nam oto tak, jak widaæ poni¿ej:

U¿ytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

Wstyd, hañba i prostactwo.

Ale nakre¶l o co chodzi.

"Pseudokibice rzucali kamieniami, p³ytami chodnikowymi,
u¿ywali metalowych prêtów."

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-11-01 07:11:14
Autor: Danpe
Byd³o i zdziczenie
On Sat, 31 Oct 2009 21:31:38 +0100, "www.kokochrona.pl"
<prezes@kokochrona.pl> wrote:

[...]

Kibice Korony rzucali na sektor Wisly petardy wypelnione gwozdziami.
Moze o to.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-11-01 08:41:25
Autor: JC
Byd³o i zdziczenie

U¿ytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1j9qe5l1k3tdmvibcrqsr247vq6n9otjr14ax.com...
Kibice Korony rzucali na sektor Wisly petardy wypelnione gwozdziami.
Moze o to.

To by³o ju¿ po ¶piewaniu przeboju o zamordowanym kibicu Korony, czy przed?

pzdr
JC

Data: 2009-11-01 02:30:13
Autor: Roberto
Byd³o i zdziczenie
On 1 Lis, 08:41, "JC" <xipeto...@gazeta.pl> wrote:
U¿ytkownik "Danpe" <dan...@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:1j9qe5l1k3tdmvibcrqsr247vq6n9otjr14ax.com...

> [...]
> Moze o to.

To by³o ju¿ po ¶piewaniu przeboju o zamordowanym kibicu Korony, czy przed?

Ma³py nie kibice. Ja jestem pasiak, ale znam prawdziwych kibiców
Wis³y. Nie wybielam ma³p ze swojego stadionu, ale jak pamiêtam PE
Cracovia Wis³a i s³ynne do pieca w stronê £uczaka i potem spiewnie
razem z tzw zawodowcami Zawsze nad wami, p... i itd. Do¶æ! Ma³py do
zoo a nie na stadion. Poparcie dla tych co z nimi walcz±!

Byd³o i zdziczenie