Byd³o jest nie tylko w Ko³obrzegu.

Data: 2014-12-09 06:07:08
Autor: stevep
Byd³o jest nie tylko w Ko³obrzegu.
# Dantejskie sceny w Ko³obrzegu. Ludzie rzucili siê na darmowe kubeczki i  parasole #
Ze strony:
http://tnij.org/hq500jl

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-09 05:09:14
Autor: MarkWoydak
Byd³o jest nie tylko w Ko³obrzegu.

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

PiS-owska ho³ota! ;-))

MW

Data: 2014-12-09 10:47:58
Autor: El Comandante
"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:op.xqk4h6d350oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Dantejskie sceny w Ko³obrzegu. Ludzie rzucili siê na darmowe kubeczki i parasole #
Ze strony:
http://tnij.org/hq500jl
stevep

Dlaczego wy ¯ydzi rz±dz±cy i zniewalaj±cy Polaków, ktorzy doprowadzili¶cie nas do takiego upodlenia nazywacie Polaków byd³em? Kiedy to w³a¶nie wy bydlaki jeste¶cie odcz³owieczeni...

Data: 2014-12-09 13:52:58
Autor: Kasper
W dniu 12/9/2014 3:47 AM, El Comandante pisze:
[...]

Zapytam ze zwyk³ej ciekawo¶ci... jak wy ruscy na tej li¶cie nazywacie Polaków? Taki jeden t³umok ze ¦widnicy pisze tak:

"Dobre dla polskiego mot³ochu, na chuj mi ta papka ¿ydowska dla polaczków..."

"Tak bêdzie zapisane w historii... Jak zwykle polaczki rozpierdalaj± ¶wiat i porz±dek"

Data: 2014-12-09 23:32:52
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m67jut$ldq$1speranza.aioe.org...
[...]

S± Polacy i "polaczki", nie ma w tym nic dziwnego... Ty nale¿ysz do tych t³umoków...

Data: 2014-12-09 16:40:09
Autor: Kasper
W dniu 12/9/2014 4:32 PM, El Comandante pisze:
[...]

I o tym decydujesz ty, czy ten ruski t³umok ze ¦widnicy?

Data: 2014-12-10 00:44:53
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m67tob$mlk$2speranza.aioe.org...
[...]

Tu nie ma decyzji nikogo, o tym decyduj± twoje geny, twoje upo¶ledzenie umys³owe jest wrodzone. To ludzie inteligentni widz± na odleg³o¶æ...

Data: 2014-12-09 18:51:58
Autor: Kasper
W dniu 12/9/2014 5:44 PM, El Comandante pisze:
[...]

I ty te wszystkie geny, ka¿dego mieszkaj±cego w Polsce znasz, bo Putin ci o nich na ucho powiedzia³ :)

> twoje upo¶ledzenie  umys³owe jest wrodzone.

O czym ty biedaku bredzisz? Bez wykszta³cenia, bez zawodu, nie potrafisz znale¼æ pracy w Polsce, nie potrafisz znale¼æ pracy w Niemczech, nawet w Rosji nie chc± zrobiæ ciê ministrem.

>To ludzie inteligentni widz± na odleg³o¶æ...

Ty do grupy inteligentnych siê nie zaliczasz, dlatego mylisz marzenia z rzeczywisto¶ci±.

Data: 2014-12-10 05:36:28
Autor: MarkWoydak
Byd³o jest nie tylko w Ko³obrzegu.

U¿ytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:m681hl$vq1$1speranza.aioe.org...
[...]

Chcesz powiedzieæ komuszy wypierdku, ¿e zaliczasz siê do "yntelygencji"? Chyba w 1-wszym pokoleniu! ;-)))

MW

Data: 2014-12-10 06:38:15
Autor: stevep
W dniu .12.2014 o 05:36 MarkWoydak <marek.woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

No i chyba do æwoków.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-10 05:35:15
Autor: MarkWoydak
Byd³o jest nie tylko w Ko³obrzegu.

U¿ytkownik "Kasper" <kasp@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:m67tob$mlk$2speranza.aioe.org...
W dniu 12/9/2014 4:32 PM, El Comandante pisze:
S± Polacy i "polaczki", nie ma w tym nic dziwnego...

I o tym decydujesz ty, czy ten ruski t³umok ze ¦widnicy?

Ten t³umok ze ¦widnicy, el comandante i boukun to ta sama sowiecka ho³ota.

MW

Data: 2014-12-10 05:34:13
Autor: MarkWoydak
Byd³o jest nie tylko w Ko³obrzegu.

U¿ytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:m67tag$lqo$1speranza.aioe.org...
[...]

Sowiecka szpana siê odezwa³a! Jeste¶cie boukun komuszym wypierdkiem. Za kilka lat bêd± was pokazywac jako dewiantów.

MW

Data: 2014-12-10 05:32:24
Autor: MarkWoydak
Byd³o jest nie tylko w Ko³obrzegu.
U¿ytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:m66ggd$j1n$1speranza.aioe.org...
[...]

Tobie na mózg pejsy pad³y sowiecki wypierdku?

MW

Data: 2014-12-10 06:36:45
Autor: stevep
W dniu .12.2014 o 10:47 El Comandante <el_comandante@gmail.com> pisze:

[...]

Twój idiotyzm doprowadzi³ ciê do notorycznego skam³ania.
--
stevep
-- -- -