Bye Bye Fortis

Data: 2009-06-08 21:26:19
Autor: Tomasz Pająk
Bye Bye Fortis
Dziś byłem w Fortisie (oddział Bielsko Biała) i zostałem poinformowany (po konsultacji z centralą) że promocja pakietu złotego dotyczy tylko nowych klientów :(
"No ale jakby Pan miał aktywa średnie 100 k w naszym super banku to uruchomimy panu pakiet platynowy, tylko że jak owe aktywa spadną poniżej tej magicznej granicy, bank naliczy opłatę kompensacyjną 100 złotych" (procedura kwartalna).
Już mi się nie chciało przekonywać że są osoby które zmigrowały z e-pakietu do złotego
Po tym kuble zimnej wody  los RORu w Fortisie jest przesądzony.
Za to pierwsze wrażenia odnośnie Aliora całkiem dobre. Co prawda nie do końca rozumiem dlaczego bank para się ogrodnictwem (za otwarcie bezpłatnego w promocji  konta jeszcze mi wcisnęli jakąś roślinę w doniczce) :) Interfejs faktycznie prawie Fortisowy, przynajmniej łatwo się przenosiło szablony płatności. Zobaczymy co będzie dalej.

tpajak

Data: 2009-06-08 21:37:16
Autor: MK
Bye Bye Fortis
"Tomasz Pająk" <tpajak@energotest.gliwice.pl> wrote in message news:h0jol5$665$1inews.gazeta.pl...
Dziś byłem w Fortisie (oddział Bielsko Biała) i zostałem poinformowany (po konsultacji z centralą) że promocja pakietu złotego dotyczy tylko nowych klientów :(

Hehe... ja tam mialem stycznosc tylko z oddzialwm na Wiejskiej w W-wie, wiec moze to jakis super oddzial, bo jeszcze nigdy nie moglem na nich narzekac :). No dzis moge... bo nie udalo mi sie uzyskac zwolnienia z oplaty za kolejny rok uzywania VG, ale juz mam sposob jak sobie z tym poradzic ;).
Na WWW nie ma informacji o tym, ze promoscja dotyczy tylko nowych klientow, wiec radzilbym zapytac przez Pl@nete.

MK

Data: 2009-06-08 14:51:12
Autor: Raff
Bye Bye Fortis
Ja zamykałem konto dzisiaj przez ponad godzinę (aż 3 osoby z oddziału
się nad tym głowiły  i wydzwaniały). A wszystkiemu winne były założone
przez Pl@net lokaty terminowe. Żeby nie stracić odsetek z powodu
zerwania musiałem zgodzić się na założenie rachunku lokat tzw.
technicznego, gdzie po zakończeniu lokat spłyną pieniądze (choć
początkowa "propozycja" brzmiała: "musi Pan mieć aktywny rachunek
osobisty aż do końca trwania lokat"). Przez to nie przyjęto  ode mnie
wypowiedzenia umowy rachunku  z powodu zmiany TPiO, a  tylko zwykłe 30-
dniowe wypowiedzenie - czyli zapłacę za konto w czerwcu i w lipcu.
Kartę VISA zastrzeżono 1 godz. po moim wyjściu z oddziału (tego
dowiedziałem się przez centrum telefoniczne). A najciekawsze... w
Pl@net dalej wszystko po staremu... karta VISA dalej AKTYWNA, a lokaty
zostaną po zakończeniu przekazane na rachunek osobisty, który podobno
jest zamknięty, a nie rachunek "techniczny".
Ręce opadają. A ja byłem w tzw. starym oddziale Fortisa, nie
Dominecie, więc powinienem się spodziewać, że tam znają się na tym co
robią....
To może jednak dobrze, że ja już w końcu (a przynajmniej dalej tak
myślę po dzisiejszej wizycie w oddziale)  pożegnam się z FB.
R.

Data: 2009-06-09 09:49:12
Autor: Tomasz Pająk
Bye Bye Fortis

[...]

Mam dokładnie takie same odczucia po wizycie w oddziale. Tym niemniej jednak ostatecznie zdecydowałem się nie wypowiadać ROR-u do czasu zapadnięcia wszystkich lokat. Jak mają taki B.R.D.L to lepiej nie mieszać bo później będę musiał wielokrotnie gonić do oddziału. Tyle że aktywność ograniczę do zera.

pzdr
tpajak

Data: 2009-06-09 04:03:08
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Bye Bye Fortis

[...]

Którą?
http://www.szczecin.kwp.gov.pl/baza/Image/W112008/081218112001.jpg
http://www.indoor-bonsai-tree.com/Bonsai.jpg
http://www.kobieta.pl/typo3temp/pics/cf31f1b08d.jpg
;-)

zyga

Data: 2009-06-09 09:43:54
Autor: Tomasz Pająk
Bye Bye Fortis

[...]

\
Hehe, takich wymyślnych to nie było ;) Do wyboru parę tui, dwa iglaki i jakieś z liściami. Ja jako typowy blokers porwałem pierwsze lepsze z brzegu i poniosłem do chałupy

pzdr
tpajak

Data: 2009-06-09 21:20:45
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Bye Bye Fortis

[...]

Będziesz miał na Boże Narodzenie, tylko aliorowe bombki musisz zdobyć, może jakiś produkt kupisz?

zyga

Bye Bye Fortis