Bye Bye Fortis

Data: 2009-06-09 04:03:08
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Bye Bye Fortis

Za to pierwsze wrażenia odnośnie Aliora całkiem dobre. Co prawda nie do końca rozumiem dlaczego bank para się ogrodnictwem (za otwarcie bezpłatnego w promocji  konta jeszcze mi wcisnęli jakąś roślinę w doniczce) :) Interfejs

Którą?
http://www.szczecin.kwp.gov.pl/baza/Image/W112008/081218112001.jpg
http://www.indoor-bonsai-tree.com/Bonsai.jpg
http://www.kobieta.pl/typo3temp/pics/cf31f1b08d.jpg
;-)

zyga

Data: 2009-06-09 09:43:54
Autor: Tomasz Pająk
Bye Bye Fortis

[...]

\
Hehe, takich wymyślnych to nie było ;) Do wyboru parę tui, dwa iglaki i jakieś z liściami. Ja jako typowy blokers porwałem pierwsze lepsze z brzegu i poniosłem do chałupy

pzdr
tpajak

Data: 2009-06-09 21:20:45
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Bye Bye Fortis

[...]

Będziesz miał na Boże Narodzenie, tylko aliorowe bombki musisz zdobyć, może jakiś produkt kupisz?

zyga

Bye Bye Fortis