Bye, bye, Citi (KK)

Data: 2011-09-06 13:56:15
Autor: Jarek Andrzejewski
Bye, bye, Citi (KK)
Były sobie 2 Citi Visa Gold, co-brand Plusa (główna i dodatkowa). Na
partyline konsultantka po konsultacji orzekła, że od listopada się
będzie bankowi należało co miesi±c 27 zł. No to wypowiedziałem, bo nie mam w zwyczaju płacić za KK.

Co warto rozważyć zamiast (visa, bo MC mam w Mille)?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-09-06 05:51:45
Autor: luc
Bye, bye, Citi (KK)
On 6 Wrz, 13:56, Jarek Andrzejewski <ptja...@gmail.com> wrote:
Były sobie 2 Citi Visa Gold, co-brand Plusa (główna i dodatkowa). Na
partyline konsultantka po konsultacji orzekła, że od listopada się
będzie bankowi należało co miesiąc 27 zł.
No to wypowiedziałem, bo nie mam w zwyczaju płacić za KK.

Co warto rozważyć zamiast (visa, bo MC mam w Mille)?

Visa AQ w Multi:

http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/przenies_karte

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-09-06 12:55:36
Autor: Olgierd
Bye, bye, Citi (KK)
Dnia Tue, 06 Sep 2011 05:51:45 -0700, luc napisał(a):

Co warto rozważyć zamiast (visa, bo MC mam w Mille)?

Visa AQ w Multi:

Ale do kart AQ trzeba mieć rachunek AQ. Natomiast inne Visy nie wymagają otwierania konta.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-09-06 06:16:24
Autor: luc
Bye, bye, Citi (KK)
On 6 Wrz, 14:55, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

> Visa AQ w Multi:

Ale do kart AQ trzeba mieć rachunek AQ. Natomiast inne Visy nie wymagają
otwierania konta.

Racja. Zagalopowałem się z tym AQ ;-)

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-09-06 13:45:15
Autor: Olgierd
Bye, bye, Citi (KK)
Dnia Tue, 06 Sep 2011 06:16:24 -0700, luc napisał(a):

> Visa AQ w Multi:

Ale do kart AQ trzeba mieć rachunek AQ. Natomiast inne Visy nie
wymagajÄ… otwierania konta.

Racja. Zagalopowałem się z tym AQ ;-)

Nienie, sama karta jest OK, chociaĹĽ fakt, ĹĽe AQ akurat mam od Mastercarda, zaĹ› VisÄ™ -- innÄ… :) --

Data: 2011-09-06 14:13:34
Autor: xbartx
Bye, bye, Citi (KK)
Dnia Tue, 06 Sep 2011 13:56:15 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

Były sobie 2 Citi Visa Gold, co-brand Plusa (główna i dodatkowa). Na
partyline konsultantka po konsultacji orzekła, że od listopada się
będzie bankowi należało co miesiąc 27 zł. No to wypowiedziałem, bo nie
mam w zwyczaju płacić za KK.

Co warto rozważyć zamiast (visa, bo MC mam w Mille)?

Nie przełączyli Ciebie do działu kart tak jak mnie wczoraj (poszukaj mojego posta) i nie zaproponowali jakiejś oferty? Ja prawie w ogóle tej kk nie używałem i do 03/2013 mam za free.

--
xbartx

Data: 2011-09-06 16:16:32
Autor: Jarek Andrzejewski
Bye, bye, Citi (KK)
On Tue, 6 Sep 2011 14:13:34 +0000 (UTC), xbartx <bart@hashzero.net>
wrote:

Nie przeł±czyli Ciebie do działu kart tak jak mnie wczoraj (poszukaj mojego posta) i nie zaproponowali jakiej¶ oferty? Ja prawie w ogóle tej kk nie używałem i do 03/2013 mam za free.

nie. Też się zdziwiłem. No cóż, widocznie im się nie opłaca. A przy
nowycha warunkach - mi się nie opłaca.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-09-06 15:53:29
Autor: xbartx
Bye, bye, Citi (KK)
Dnia Tue, 06 Sep 2011 16:16:32 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

nie. Też się zdziwiłem. No cóż, widocznie im się nie opłaca. A przy
nowycha warunkach - mi się nie opłaca.

A to nie wykluczone, że w najbliższym czasie ktoś zadzwoni, jak to już nie raz na grupie było opisywane. Zobaczymy.

Data: 2011-09-07 11:23:29
Autor: krzysn
Bye, bye, Citi (KK)
W dniu 06.09.2011 13:56, Jarek Andrzejewski pisze:
[...]

A po co ci karta kredytowa je¶li z niej nie korzystasz ? Ja mam w citi dwie złote za darmo na zawsze, ale obroty zawsze wyraĽnie wyższe niż 2kzl/miesi±c

Data: 2011-09-07 11:26:32
Autor: Jarek Andrzejewski
Bye, bye, Citi (KK)
On Wed, 07 Sep 2011 11:23:29 +0200, krzysn <krzysn@costam.pl> wrote:

A po co ci karta kredytowa je¶li z niej nie korzystasz ? Ja mam w citi

Zawsze dziwi± mnie osoby, które rzucaj± takie teksty, choć nie maj± na
ten temat żadnej wiedzy.
Widziałe¶ choć jeden wyci±g z mojej KK?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-09-07 11:45:54
Autor: krzysn
Bye, bye, Citi (KK)
W dniu 07.09.2011 11:26, Jarek Andrzejewski pisze:
[...]

Nie i mnie to nie interesuje. Mam karte citi od prawie 10 lat i szybko mnie zwolnili z opłaty, dali gratis kartę dodatkow±. Ponieważ Ty nie jeste¶ zwolniony z opłaty domy¶lam się, że mało jej używasz.

W Citi bardzo łatwo o zniesienie opłaty i podniesienie limitu.

Data: 2011-09-07 12:49:20
Autor: Jarek Andrzejewski
Bye, bye, Citi (KK)
On Wed, 07 Sep 2011 11:45:54 +0200, krzysn <krzysn@costam.pl> wrote:

[...]

toż wła¶nie o tym piszę: nie wiesz, a twierdzisz.
W Citi bardzo łatwo o zniesienie opłaty i podniesienie limitu.

Być może "kto¶ wyżej" był zajęty, gdy zadzwoniłem wczoraj na
partyline, a być może nie podoba im się, że się nie zadłużam i nie
korzystam z ich super-rat "¶liwka w kompot" (czy jako¶ tak :-), a
korzystam z przelewów z karty.

Faktem jest, że dot±d (czyli ze 2 lata) nie płaciłem za tę kartę, a
teraz usłyszałem, że od listopada mam płacić.
A limit rzeczywi¶cie podnosili nie raz, z 9 tys. na prawie 2x
wywędrował.

Bye, bye, Citi (KK)