Bye, bye, Citi (KK)

Data: 2011-09-06 05:51:45
Autor: luc
Bye, bye, Citi (KK)
On 6 Wrz, 13:56, Jarek Andrzejewski <ptja...@gmail.com> wrote:
Były sobie 2 Citi Visa Gold, co-brand Plusa (główna i dodatkowa). Na
partyline konsultantka po konsultacji orzekła, że od listopada się
będzie bankowi należało co miesiąc 27 zł.
No to wypowiedziałem, bo nie mam w zwyczaju płacić za KK.

Co warto rozważyć zamiast (visa, bo MC mam w Mille)?

Visa AQ w Multi:

http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/przenies_karte

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-09-06 12:55:36
Autor: Olgierd
Bye, bye, Citi (KK)
Dnia Tue, 06 Sep 2011 05:51:45 -0700, luc napisał(a):

Co warto rozważyć zamiast (visa, bo MC mam w Mille)?

Visa AQ w Multi:

Ale do kart AQ trzeba mieć rachunek AQ. Natomiast inne Visy nie wymagają otwierania konta.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-09-06 06:16:24
Autor: luc
Bye, bye, Citi (KK)
On 6 Wrz, 14:55, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

> Visa AQ w Multi:

Ale do kart AQ trzeba mieć rachunek AQ. Natomiast inne Visy nie wymagają
otwierania konta.

Racja. Zagalopowałem się z tym AQ ;-)

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-09-06 13:45:15
Autor: Olgierd
Bye, bye, Citi (KK)
Dnia Tue, 06 Sep 2011 06:16:24 -0700, luc napisał(a):

> Visa AQ w Multi:

Ale do kart AQ trzeba mieć rachunek AQ. Natomiast inne Visy nie
wymagajÄ… otwierania konta.

Racja. Zagalopowałem się z tym AQ ;-)

Nienie, sama karta jest OK, chociaż fakt, że AQ akurat mam od Mastercarda, zaś Visę -- inną :) --