Bye, bye europe

Data: 2009-03-02 14:47:24
Autor: Maciej Zywno
Bye, bye europe
Piotr Maksymowicz wrote:
U nas PKB (jeszcze) na plusie. To moze dlatego u nas takie ma砮 spadki. Ale nie ma wyj禼ia p骿dziemy z reszta na dno.

bye bye europe, czyli czas na longi na eurusd :)))
MaciejZ

Data: 2009-03-02 14:54:39
Autor: Wojciech Fryby艣u
Bye, bye europe
Maciej Zywno pisze:
Piotr Maksymowicz wrote:
U nas PKB (jeszcze) na plusie. To moze dlatego u nas takie ma鲁e
spadki. Ale nie ma wyj露cia p贸jdziemy z reszta na dno.

bye bye europe, czyli czas na longi na eurusd :)))

Serio my艣lisz, 偶e usd/euro p贸jdzie w g贸r臋? Mo偶e wzgledem
zlot贸wki. Ale w艂a艣nie co powinno isc bardziej do g贸ry? Jeny?

Data: 2009-03-02 15:33:41
Autor: Maciej Zywno
Bye, bye europe
Wojciech Fryby艣u wrote:
Maciej Zywno pisze:
Piotr Maksymowicz wrote:
[...]

Nie wiem, ale mowia, ze trzeba robic odwrotnie niz naganiaja ;)
MaciejZ

Data: 2009-03-02 15:40:23
Autor: Wojciech Fryby艣u
Bye, bye europe
Maciej Zywno pisze:
Wojciech Fryby艣u wrote:
Maciej Zywno pisze:
Piotr Maksymowicz wrote:
[...]

ok, trzeba robic odwrotnie, tylko dlaczego kupowac zielone
papierki zamiast waluty lub akcji?
Moim zdaniem akcje maja sens. Dzis.

Bye, bye europe