Bye bye "nadzwyczajna" KASTO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2020-01-23 19:28:29
Autor: boukun
Bye bye "nadzwyczajna" KASTO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Tylko możecie krzyczeć, to wasz jedyny sposób - zwrócił się do opozycji Piotr Sak, poseł sprawozdawca z komisji sprawiedliwości i praw człowieka. - Mamy prawo do wprowadzania zmian w systemie sprawiedliwości - mówią o tym orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego, czy chociażby niemieckiego Federalnego Trybunału - oznajmił poseł PiS. - Nie macie krzty szacunku dla Konstytucji. Zacznijcie ją wreszcie czytać, a nie traktować jak emblemat - dodał Sak.

https://wiadomosci.wp.pl/sejm-przyjal-ustawe-dyscyplinujaca-sedziow-nowelizacja-skierowana-do-prezydenta-6470838654801537a

zadowolony
4 min. temu

Bye bye "nadzwyczajna" KASTO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

regaco
4 min. temu

powoli zmierzamy ku sprawiedliwości. Koniec z kastami, nastepni powinni być lekarze

TOM
6 min. temu

Wreszcie kasty znikną z polskich sądów. Brawo Jarek

Data: 2020-01-23 11:46:39
Autor: Bruno Brunowski
Bye bye "nadzwyczajna" KASTO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
W dniu czwartek, 23 stycznia 2020 19:28:33 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Mógłby się zastosować do swojej rady zamiast drzeć mordę z mównicy.

--
Bruno

Data: 2020-01-25 14:01:59
Autor: mrbluesky.pl
Bye bye "nadzwyczajna" KASTO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
https://wiadomosci.wp.pl/sejm-przyjal-ustawe-dyscyplinujaca-sedziow-nowelizacja-skierowana-do-prezydenta-6470838654801537a
Mógłby się zastosować do swojej rady zamiast drzeć mordę z mównicy.
-- -
Do krzykaczy tylKO krzyk dotrze ;P

Data: 2020-01-26 02:34:36
Autor: Konopny
Bye bye "nadzwyczajna" KASTO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
W dniu czwartek, 23 stycznia 2020 20:46:40 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]
> Mógłby się zastosować do swojej rady zamiast drzeć mordę z mównicy.

art. 176
Ustrój i właściwość sądów oraz postępowanie przed sądami określają USTAWY.

178
.... oraz USTAWOM.

187
Ustrój, zakres działania i tryb pracy Krajowej Rady Sądownictwa oraz sposób wyboru jej członków określa USTAWA.

itp itd.

Data: 2020-01-26 02:40:26
Autor: Bruno Brunowski
Bye bye "nadzwyczajna" KASTO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
W dniu niedziela, 26 stycznia 2020 11:34:37 UTC+1 użytkownik Konopny napisał:
> [...]

Ustrój, zakres działania i tryb pracy Krajowej Rady Sądownictwa oraz sposób wyboru jej członków określa USTAWA.

Ustawy muszą być zgodne z Konstytucją i prawem Unii Europejskiej.
Art. 91.

1) Ratyfikowana umowa międzynarodowa, po jej ogłoszeniu w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej, stanowi część krajowego porządku prawnego i jest bezpośrednio stosowana, chyba że jej stosowanie jest uzależnione od wydania ustawy.
2) Umowa międzynarodowa ratyfikowana za uprzednią zgodą wyrażoną w ustawie ma pierwszeństwo przed ustawą, jeżeli ustawy tej nie da się pogodzić z umową.
3) Jeżeli wynika to z ratyfikowanej przez Rzeczpospolitą Polską umowy konstytuującej organizację międzynarodową, prawo przez nią stanowione jest stosowane bezpośrednio, mając pierwszeństwo w przypadku kolizji z ustawami."

Data: 2020-01-26 04:19:17
Autor: Konopny
Bye bye "nadzwyczajna" KASTO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[...]

A tak w jednym zdaniu dla prostego człowieka która pisoska ustawa narusza
te słynne europejskie wartości"? Chj wii. Wiadomo że są niepokoje, jak nie ma nic konkretnego to UE z łopozycjo zawsze mogą wyrażać swoje zaniepokojenie.

Data: 2020-01-25 16:33:04
Autor: japanizer
Bye bye "nadzwyczajna" KASTO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
On Friday, January 24, 2020 at 3:28:33 AM UTC+9, boukun wrote:
[...]

Ojojojojoj:

https://img.wiocha.pl/images/f/6/f6a8220a6987a4526baaa2660345fd25.jpg

Data: 2020-01-26 06:35:07
Autor: Runt
Bye bye "nadzwyczajna" KASTO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
W dniu 2020-01-26 o 01:33, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Czego można się spodziewać po płatnych parobkach?

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-26 02:37:22
Autor: Konopny
Bye bye "nadzwyczajna" KASTO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
użytkownik Runt napisał:

> Ojojojojoj:
> Czego można się spodziewać po płatnych parobkach?

Dodatkową poszlakę stanowi operacja ,,Temida", którą UOP prowadził już w tak zwanej ,,wolnej Polsce", a której celem był werbunek agentury właśnie w środowisku sędziowskim - co ujawnił sędzia Lipiński orzekający w procesie sędziego Andrzeja Hurasa. Ilu sędziów zostało w ramach tej operacji zwerbowanych - tego też nie wiadomo. W rezultacie skazani jesteśmy na domysły, ale skoro już jesteśmy skazani, to nie żałujmy sobie i domyślajmy się! Ja na przykład skłaniałbym się do szacunkowego określenia liczebności bezpieczniackiej agentury w środowisku sędziowskim na podstawie dwóch Kongresów Sędziów Polskich, jakie w ramach ,,walki o praworządność" w Polsce niedawno się odbyły. Charakterystyczne było, że nikt nie wybierał na te kongresy jakichś delegatów, więc przybył tam kto chciał - albo - kto musiał. Ponieważ w walkę o demokrację i praworządność bardzo angażują się byli funkcjonariusze wywiadu wojskowego, czyli stare kiejkuty, co to przewerbowały się na służbę między innymi do niemieckiej BND jeszcze pod koniec lat 80-tych, a ilustracją tego zaangażowania było osobiste uczestnictwo Najstarszego Kiejkuta III Rzeczypospolitej, pana generała Marka Dukaczewskiego w demonstracji pod Sejmem 16 grudnia ub. roku, gdzie ściągani w trybie alarmowym z całej Polski konfidenci mieli przedstawiać ,,zagniewany lud"

http://michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=4037

Data: 2020-01-26 02:51:13
Autor: Bruno Brunowski
Bye bye "nadzwyczajna" KASTO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
W dniu niedziela, 26 stycznia 2020 11:37:24 UTC+1 użytkownik Konopny napisał:
użytkownik Runt napisał:

Dodatkową poszlakę stanowi operacja ,,Temida", którą UOP prowadził już w tak zwanej ,,wolnej Polsce", a której celem był werbunek agentury właśnie w środowisku sędziowskim - co ujawnił sędzia Lipiński orzekający w procesie sędziego Andrzeja Hurasa. Ilu sędziów zostało w ramach tej operacji zwerbowanych - tego też nie wiadomo. W rezultacie skazani jesteśmy na domysły, ale skoro już jesteśmy skazani, to nie żałujmy sobie i domyślajmy się! Ja na przykład skłaniałbym się do szacunkowego określenia liczebności bezpieczniackiej agentury w środowisku sędziowskim na podstawie dwóch Kongresów Sędziów Polskich, jakie w ramach ,,walki o praworządność" w Polsce niedawno się odbyły. Charakterystyczne było, że nikt nie wybierał na te kongresy jakichś delegatów, więc przybył tam kto chciał - albo - kto musiał. Ponieważ w walkę o demokrację i praworządność bardzo angażują się byli funkcjonariusze wywiadu wojskowego, czyli stare kiejkuty, co to przewerbowały się na służbę między innymi do niemieckiej BND jeszcze pod koniec lat 80-tych, a ilustracją tego zaangażowania było osobiste uczestnictwo Najstarszego Kiejkuta III Rzeczypospolitej, pana generała Marka Dukaczewskiego w demonstracji pod Sejmem 16 grudnia ub. roku, gdzie ściągani w trybie alarmowym z całej Polski konfidenci mieli przedstawiać ,,zagniewany lud"

> [...]

Oblech zapomniał wspomnieć,  że akcja "Temida" to czasy ministrowania Lecha Kaczyńskiego. Taki ciekawy zbieg okoliczności mu umknął.

--
Bruno

Data: 2020-01-26 04:37:41
Autor: Konopny
Bye bye "nadzwyczajna" KASTO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

> http://michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=4037

Oblech zapomniał wspomnieć,  że akcja "Temida" to czasy ministrowania Lecha Kaczyńskiego. Taki ciekawy zbieg okoliczności mu umknął.

cyt.
 Całość operacji ,,Temida" nadzorować miał wiceszef śląskiej delegatury UOP - kpt. Mariusz Szekiel.

Zwróćmy uwagę - mieliśmy zakrojoną na szeroką skalę operację werbunkową w aparacie sprawiedliwości. Wiadomo, że nie udało się zwerbować sędziego Hurasa i komornika Jana G., którym przetrąciło to kariery.
https://warszawskagazeta.pl/felietony/gadajacy-grzyb/item/5090-operacja-temida-czyli-praworzadnosc-iii-rp-w-pigulce

Data: 2020-01-26 10:59:42
Autor: Bruno Brunowski
Bye bye "nadzwyczajna" KASTO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
W dniu niedziela, 26 stycznia 2020 13:37:42 UTC+1 użytkownik Konopny napisał:

> [...]

Zwróćmy uwagę - mieliśmy zakrojoną na szeroką skalę operację werbunkową w aparacie sprawiedliwości. Wiadomo, że nie udało się zwerbować sędziego Hurasa i komornika Jana G., którym przetrąciło to kariery.

A w tym czasie w MS ministrował Kaczynski i prawicowy rząd. Widać chęć kontrolowania sądów jest w tym środowisku od zawsze mocna.

--
Bruno

Data: 2020-01-26 03:02:11
Autor: japanizer
Bye bye "nadzwyczajna" KASTO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
On Sunday, January 26, 2020 at 7:37:24 PM UTC+9, Konopny wrote:
użytkownik Runt napisał:

Dodatkową poszlakę stanowi operacja ,,Temida", którą UOP prowadził już w tak zwanej ,,wolnej Polsce", a której celem był werbunek agentury właśnie w środowisku sędziowskim - co ujawnił sędzia Lipiński orzekający w procesie sędziego Andrzeja Hurasa. Ilu sędziów zostało w ramach tej operacji zwerbowanych - tego też nie wiadomo. W rezultacie skazani jesteśmy na domysły, ale skoro już jesteśmy skazani, to nie żałujmy sobie i domyślajmy się! Ja na przykład skłaniałbym się do szacunkowego określenia liczebności bezpieczniackiej agentury w środowisku sędziowskim na podstawie dwóch Kongresów Sędziów Polskich, jakie w ramach ,,walki o praworządność" w Polsce niedawno się odbyły. Charakterystyczne było, że nikt nie wybierał na te kongresy jakichś delegatów, więc przybył tam kto chciał - albo - kto musiał. Ponieważ w walkę o demokrację i praworządność bardzo angażują się byli funkcjonariusze wywiadu wojskowego, czyli stare kiejkuty, co to przewerbowały się na służbę między innymi do niemieckiej BND jeszcze pod koniec lat 80-tych, a ilustracją tego zaangażowania było osobiste uczestnictwo Najstarszego Kiejkuta III Rzeczypospolitej, pana generała Marka Dukaczewskiego w demonstracji pod Sejmem 16 grudnia ub. roku, gdzie ściągani w trybie alarmowym z całej Polski konfidenci mieli przedstawiać ,,zagniewany lud"

> [...]

O tego chodzi, nocnik?

https://natemat.pl/195219,nominat-pis-do-trybunalu-konstytucyjnego-byl-agentem-wywiadu-gw-mariusz-muszynski-zatail-te-informacje

Nominat PiS do Trybunału Konstytucyjnego był agentem wywiadu? "GW": Mariusz Muszyński zataił tę informację

Data: 2020-01-26 03:22:09
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 26 stycznia 2020 12:02:12 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> [...]

Nominat PiS do Trybunału Konstytucyjnego był agentem wywiadu? "GW": Mariusz Muszyński zataił tę informację

Krążą słuchy, że to były prowadzący TW Wolfganga.

--
Bruno