Był Lidl będzie i Biedronka - LOL

Data: 2016-11-09 22:37:19
Autor: Waldek
Był Lidl będzie i Biedronka - LOL
W tonie promocyjnym ... a wiecie że...
w biedronce brakuje "świerzaków"
- toż to wprost niepojęte - ROTFL

Córa uzbierała sobie komplet naklejek a tu same pomidorki zostały - sztuk kilka

:))

Pozdrawiam

Data: 2016-11-10 01:13:02
Autor: Dawid Rutkowski
Był Lidl będzie i Biedronka - LOL
Trzeba iść do innej i się znajdą. Oczywiście pisane z perspektywy DC ;>
Moja mama uzbierała na czwartego, chciała gruszkę, a tu w jej biedronku też tylko jakiś jeden rodzaj został - ale w tych koło nas wciąż są wszystkie.

Data: 2016-11-10 11:30:11
Autor: Waldek
[...]

Kiedy właśnie byłem świadkiem "prawie że płaczu" przy koszyku,
a mama dziewczynki powiedziała ze objechała 4 biedronki i nie ma - LOL
Ponoć najpierw zabrakło brokuła i grzybka ;)

Ps.
Właśnie słyszałem fajny dowcip
- że po raz pierwszy biały miliarder zamieszka w domu po czarnym - LOL

Pozdro

Data: 2016-11-10 12:02:18
Autor: J.F.
Użytkownik "Waldek"  napisał w wiadomości grup
Właśnie słyszałem fajny dowcip
- że po raz pierwszy biały miliarder zamieszka w domu po czarnym - LOL

A ja drugi: Trump ma doswiadczenie i juz niejedna czarna rodzine z domu wyrzucil :-)

J.

Był Lidl będzie i Biedronka - LOL