Był Rus, Lech i Czech

Data: 2009-12-12 12:42:03
Autor: boukun
Był Rus, Lech i Czech
Tak kiedyś pięknie uczyli nas legendy o słowiańskim ludzie... W pieknych i wolnych czasach.
Dzisiaj mamy w Polce bambusa, Żyda i stupid Pole... i to się nazywa tolerancja...

boukun

Data: 2009-12-12 11:49:37
Autor: Hans Kloss
Był Rus, Lech i Czech....o Prusie zapomniałeś?
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Tak kiedyś pięknie uczyli nas
Źle zapamiętałeś- Lech, Czech, Rus i Prus, czterech ich było. Prus założył
enerdówek.
J-23

Data: 2009-12-12 12:47:33
Autor: Jerzy Tabortowski
Był Rus, Lech i Czech
boukun pisze:
Tak kiedyś pięknie uczyli nas legendy o słowiańskim ludzie... W pieknych i wolnych czasach.
Dzisiaj mamy w Polce bambusa, Żyda i stupid Pole... i to się nazywa tolerancja...

I niegdysiejszych wpierdalaczy szkopskiego kociego żarcia, całe tabuny.

Data: 2009-12-12 12:51:24
Autor: boukun
Był Rus, Lech i Czech

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:hg0017$2hr$1atlantis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:
[...]

Raczej dzisiejszych, mówi się o 4 milionach polskich tułaczy za chlebem po całym świecie..., drugie tyle łazi po śmietnikach w kraju i zbiera złom...

boukun

Data: 2009-12-12 12:55:03
Autor: Jerzy Tabortowski
Był Rus, Lech i Czech
Raczej dzisiejszych, mówi się o 4 milionach polskich tułaczy za chlebem po całym świecie..., drugie tyle łazi po śmietnikach w kraju i zbiera złom...

A szamacze szkopskiego, kociego chłamu mieszkają we willach na ziemiach wyzyskanych i udają altruistów.

Data: 2009-12-12 12:59:21
Autor: boukun
Był Rus, Lech i Czech

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:hg00f9$2hr$3atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Tak między pradą a Bogiem, to już nie ma w Polsce zdrowego żarcia, gdzie byś się nie rozejrzał. O dobrych, zdrowych czasach, mogą tylko starsi ludzie powspominać...

boukun

Data: 2009-12-12 13:02:54
Autor: Jerzy Tabortowski
Był Rus, Lech i Czech
Tak między pradą a Bogiem, to już nie ma w Polsce zdrowego żarcia, gdzie byś się nie rozejrzał. O dobrych, zdrowych czasach, mogą tylko starsi ludzie powspominać...

Nie przyzywaj imienia tego, na którego srasz, nie ?? :)

Data: 2009-12-12 13:06:04
Autor: boukun
Był Rus, Lech i Czech

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:hg00u0$2hr$6atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

To jest porzekadło, nie? O Jezus!

boukun

Data: 2009-12-12 13:07:40
Autor: Jerzy Tabortowski
Był Rus, Lech i Czech
To jest porzekadło, nie? O Jezus!

Użyłeś go cynicznie, nie ??

Data: 2009-12-12 12:51:57
Autor: Jerzy Tabortowski
Był Rus, Lech i Czech
boukun pisze:
Tak kiedyś pięknie uczyli nas legendy o słowiańskim ludzie... W pieknych i wolnych czasach.
Dzisiaj mamy w Polce bambusa, Żyda i stupid Pole... i to się nazywa tolerancja...

A i jeszcze mamy krawców, którzy kroili za komuny i uważają że kroili słusznie, ba szczycą się tym i są zadowoleni że tak im się świetnie powodziło. A łapsko krawieckie obcięte powinno być, nawet takiego gówno wartego krawca.

Data: 2009-12-12 12:58:00
Autor: boukun
Był Rus, Lech i Czech

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:hg009f$2hr$2atlantis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:
[...]

Rozumiem, że tym prymitywnym sposobem próbujesz bronić okupacyjnych wojsk USA, które mają stacjonować w Polsce? Poczekamy, dożyjemy, jeszcze ci bokiem wyjdzie ta syjono-amerykańska okupacja. Tylko patrzeć, jak Polacy zaczną śpiewać zakazane piosenki, siekiera, motyka,... kiedy oni pójdą stąd...

boukun

Data: 2009-12-12 13:01:07
Autor: Jerzy Tabortowski
Był Rus, Lech i Czech
Rozumiem, że tym prymitywnym sposobem próbujesz bronić okupacyjnych wojsk USA, które mają stacjonować w Polsce? Poczekamy, dożyjemy, jeszcze ci bokiem wyjdzie ta syjono-amerykańska okupacja. Tylko patrzeć, jak

Nie, ty, prostym sposobem próbuję powiedzieć bydlakowi że jest bydlakiem.

Data: 2009-12-12 12:07:11
Autor: Hans Kloss
Był Rus, Lech i Czech
napisał(a):
Nie, ty, prostym sposobem próbuję powiedzieć bydlakowi że jest bydlakiem.

Przecież taka informacja jest bydlakowi całkiem zbyteczna a nawet wręcz
niepożądana.
J-23

Data: 2009-12-12 13:11:01
Autor: boukun
Był Rus, Lech i Czech

napisał(a):

Nie, ty, prostym sposobem próbuję powiedzieć bydlakowi że jest bydlakiem.

Przecież taka informacja jest bydlakowi całkiem zbyteczna a nawet wręcz
niepożądana.
J-23

Bydło sprzedajne, bez najmniejszej polskiej godności, spędzone do kupy...

boukun

Data: 2009-12-12 13:14:34
Autor: Jerzy Tabortowski
Był Rus, Lech i Czech
Bydło sprzedajne, bez najmniejszej polskiej godności, spędzone do kupy...

Nie jesteś Polakiem, więc zamilcz.

Data: 2009-12-12 13:16:06
Autor: boukun
Był Rus, Lech i Czech

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:hg01jt$2hr$10atlantis.news.neostrada.pl...
Bydło sprzedajne, bez najmniejszej polskiej godności, spędzone do kupy...

Nie jesteś Polakiem, więc zamilcz.

Ja mam jeszcze dziadu obiad ugotować, więc oszczędź mi prymitywnych zaczepek.

boukun

Data: 2009-12-12 13:24:33
Autor: Jerzy Tabortowski
Był Rus, Lech i Czech
Ja mam jeszcze dziadu obiad ugotować, więc oszczędź mi prymitywnych zaczepek.

To po chuj na nie odpowiadasz, gotuj obiad i tyle.

Data: 2009-12-12 13:07:18
Autor: boukun
Był Rus, Lech i Czech

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:hg00ql$2hr$5atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

I dzioba nie otworzysz i tak o tym wiadomo..., żeś cham i prostak z warsiawki...

boukun

Data: 2009-12-12 13:11:33
Autor: Jerzy Tabortowski
Był Rus, Lech i Czech
I dzioba nie otworzysz i tak o tym wiadomo..., żeś cham i prostak z warsiawki...

Nie z warsiafki, tylko ze Siedlec, z Podlasia, to po pierwsze.
Po drugie, od jakiegoś czasu otwartym tekstem mówię ci żeś swołocz, jak masz ochotę to powiem ci to w oczy.

Data: 2009-12-12 13:14:17
Autor: boukun
Był Rus, Lech i Czech

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:hg01e7$2hr$9atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Tabortowski, niepotrzebnie zabierasz mój cenny czas, od dłuższego czasu mówię, że starcza ci na 3, 4 odpowiedzi sił, by w końcu niepochamowanie wyszła z ciebie prostacka i chamska, genetycznie uwarunkowana natura...

boukun

Data: 2009-12-12 13:23:50
Autor: Jerzy Tabortowski
Był Rus, Lech i Czech
Tabortowski, niepotrzebnie zabierasz mój cenny czas, od dłuższego czasu mówię, że starcza ci na 3, 4 odpowiedzi sił, by w końcu niepochamowanie wyszła z ciebie prostacka i chamska, genetycznie uwarunkowana natura...

Jak zabieram ci czas, to po co odpowiadasz ma moje posty ??
Konsekwencja niebywała. A'propos, ty rozumiesz słowo pisane ??
"chamska, genetycznie uwarunkowana natura...", o proszę, oto popis miszcza kurtury, gienetycznego:

"Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotruś, grzeczny, ssij pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie znasz, u hu, hu..."

Jakby cię kijem porządnie oćwiczyć, to może jeszcze coś dałoby się wykrzesać, kurturanego, ma się rozumieć.

Data: 2009-12-13 13:34:16
Autor: boukun
Był Rus, Lech i Czech

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:hg0258$2hr$11atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Jak widzisz, pyszczącego głupka olałem w końcu...

bpoukun

Data: 2009-12-12 14:00:13
Autor: Karol
Był Rus, Lech i Czech
[...]

taka *okupacje* amerykanska mieli po wojnie Niemcy i cala zachodnia Europa.
Polska i inne kraje obozu sowieckiego, byla pod prawdziwa okupacja sowiecka.

Ty jezdziles jak twierdzisz do Rajchu, a nie do Rosji. Napisz dlaczego.

Data: 2009-12-12 15:05:58
Autor: raff
Był Rus, Lech i Czech
[...]

Plus Korea Pd, Japonia. Jesli tak, to ja chce takiej "okupacji".

R.

Data: 2009-12-13 13:38:21
Autor: boukun
Był Rus, Lech i Czech

Użytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg07ld$h4f$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bo Polska była pod tą samą okupacją co dziś. Nic się nie zmieniło, tyle, że zdfrajcy działają teraz na dwa fronty i sprzedają ten nasz kraj komu popadnie za marne srebrniki...

PS> W Niemczech Amerykanie weszli siłą, ale naród sobie nie pozwolił na zabranie praw obywatelskich, a w Polsce kupujemy sobie sami okupantów, sprzedajemy się bez mydła. Amerykanie wcale się tu nie pchają, mają stupid Pole głęboko w dupie, to nasi włodarze wchodzą Amerykanom w dupę bez mydła, co z takiego włazidpustwa może wyjść , nie trudno się domyślić. Zaden normalny kraj nie będzie traktował poważnie stupid Pole...

boukun

Był Rus, Lech i Czech