Byl chlodny dzien, ale jakos sie cieplej zrobilo...

Data: 2009-10-02 13:41:21
Autor: Marek
Byl chlodny dzien, ale jakos sie cieplej zrobilo...

Moze to jakies dobre wiadomosci sprawily...???

Data: 2009-10-02 22:45:06
Autor: sofu
Byl chlodny dzien, ale jakos sie cieplej zrobilo...

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci

Moze to jakies dobre wiadomosci sprawily...???

-- -- -- -- -- -- --

Ktos odszedl i moze zabral cos z soba?

sofu

Data: 2009-10-02 13:51:34
Autor: Marek
On 2 Paź, 22:45, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:3220cb20-7d91-4ba3-8b05-705336455e23m38g2000yqd.googlegroups.com...

> Moze to jakies dobre wiadomosci sprawily...???

-- -- -- -- -- -- --

Ktos odszedl i moze zabral cos z soba?

sofu

"Podlosc to malo. To potwarz, egzemplifikacja nienawisci do Polski i
Polakow. Eksplozja dzikiego antypolonizmu, wrecz zydowskiej
nienawisci.
Jakze w tej sytuacji mamy potepiac antysemityzm ? Przeciwnie, w
obliczu tego
rodzaju wypowiedzi antysemityzm jawi sie jako moralny obowiazek nie
tylko
Polaka, ale kazdego uczciwego czlowieka. W tym Zyda. "

Krzysztof Ligeza , Opcja na prawo, kwiecien 2008.
Komentarz do wywiadu Marka Edelmana dla "Fakty i mity"

No i jak sie tu nie cieszyc...???

Data: 2009-10-02 22:56:50
Autor: Piotr
Dnia Fri, 2 Oct 2009 22:45:06 +0200, sofu napisał(a):

Ktos odszedl i moze zabral cos z soba?

Kiedyś we wojsku polityczny przyszedł na swoje nauczania niezwykle
podniecony i zaczął od pytania: co to się wczoraj ważnego stało?
(Chodziło mu o spotkanie Reagan - Gorbaczow w Rejkiawiku, fakt
niezwykle przez komune eksponowany)
Pytany podchorąży wiedział, o co mu chodzi, ale zapytany odpowiedział,
że nie wie, że telewizji nie ogląda a spędzany na DTV zasypia
natychmiast... Polityczny się wk..., ale zapanował nad sobą i zapytał
następnego, a ten wyczuwając bluesa też udał głupiego, trzeci podobnie
a czwarty odpowiedział, że liga grała... He, he, możesz sobie
wyobrazić jak ten trepol się zezłościł, biegał i wreszczał, że on już
przypilnuje oglądania dziennika, itp...
Piotr

Data: 2009-10-02 23:22:53
Autor: jadrys
Marek pisze:
Moze to jakies dobre wiadomosci sprawily...???

Naprawdę e-zop, masz dziwne upodobania. Takie rzeczy cię cieszą?

Data: 2009-10-02 14:28:37
Autor: Marek
On 2 Paź, 23:22, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Marek pisze:

> Moze to jakies dobre wiadomosci sprawily...???

Naprawdę e-zop, masz dziwne upodobania. Takie rzeczy cię cieszą?

Jutro kupie szampana.
Trzeba to oblac.
Mam nadzieje, ze Abracham nie zaprzestanie powolywania nastepnych do
siebie...

Data: 2009-10-03 00:05:47
Autor: jadrys

Marek pisze:

[...]

Uważaj z tym szampanem, korek może Cię uderzyć w głowę i zmądrzejesz od tego. Czego ci wbrew Tobie  życzę.

Data: 2009-10-02 23:33:38
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
Naprawdę e-zop, masz dziwne upodobania. Takie rzeczy cię cieszą?

Ezopa to ciesza bliskie relacje z matka, he, he...

--
Vic

Data: 2009-10-02 14:36:26
Autor: Marek
On 2 PaĹş, 23:33, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
jadrys пишет:

> Naprawdę e-zop, masz dziwne upodobania. Takie rzeczy cię cieszą?

Ezopa to ciesza bliskie relacje z matka, he, he...

--
Vic

Przed chwila do niej dzwonilem. Mowila, ze we Wroclawiu zimno, ale tam
chyba jeszcze ta wiadomosc nie dotarla...
Skad wiedziales ?

Data: 2009-10-02 23:57:36
Autor: VicAbarca
Marek пишет:
Przed chwila do niej dzwonilem. Mowila, ze we Wroclawiu zimno, ale tam
chyba jeszcze ta wiadomosc nie dotarla...
Skad wiedziales ?

Chodzilo o duzo blizsze relacje, he, he, jak na Ezopa przystalo... :)

--
Vic

Data: 2009-10-02 23:36:49
Autor: jacek_placek_01
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
Naprawdę e-zop, masz dziwne upodobania. Takie rzeczy cię cieszą?

Ezopa to ciesza bliskie relacje z matka, he, he...

A nie Edyp?

Data: 2009-10-02 23:58:34
Autor: VicAbarca
Byl chlodny dzien, ale jakos sie cieplej zrobilo...
jacek_placek_01 пишет:
A nie Edyp?

Iceberg, Goldberg, for me it's all the same :))))

--
Vic

Data: 2009-10-03 00:00:05
Autor: raff
VicAbarca pisze:
jacek_placek_01 пишет:
A nie Edyp?

Iceberg, Goldberg, for me it's all the same :))))

Chyba ci sie jeblo, a nie all the same.

R.

Data: 2009-10-03 00:05:03
Autor: VicAbarca
raff пишет:
Chyba ci sie jeblo, a nie all the same.

Ale jakos wychwycil to jacek_placek, nie ty, japacyku... :)
Biedaczysko... :)

--
Vic

Data: 2009-10-03 00:24:30
Autor: raff
Byl chlodny dzien, ale jakos sie cieplej zrobilo...
Chyba ci sie jeblo, a nie all the same.

Ale jakos wychwycil to jacek_placek, nie ty, japacyku... :)
Biedaczysko... :)

Hahaha, coz ty tam wiesz.

Lepiej idz poszukaj po grupie, moze znajdziej te palke do obessania.

R.

Data: 2009-10-03 00:30:26
Autor: VicAbarca
Byl chlodny dzien, ale jakos sie cieplej zrobilo...
raff пишет:
Hahaha, coz ty tam wiesz.

Czyli mam czekac, jak ty, na podpowiedz bardziej rozgarnietego? :)

Lepiej idz poszukaj po grupie, moze znajdziej te palke do obessania.

A moze nie znajdziej? :)))
I co wtedy zrobij???

--
Vic

Data: 2009-10-03 00:33:43
Autor: raff
VicAbarca pisze:
raff пишет:
Hahaha, coz ty tam wiesz.

Czyli mam czekac, jak ty, na podpowiedz bardziej rozgarnietego? :)

Nie, nie musisz czekac na odpowiedz bardziej rozgarnietego. Mozesz juz sobie isc.

Lepiej idz poszukaj po grupie, moze znajdziej te palke do obessania.

A moze nie znajdziej? :)))
I co wtedy zrobij???

Ales najebany. Wstyd przynosisz swojej pani od polskiego.

R.

Data: 2009-10-03 00:38:36
Autor: VicAbarca
raff пишет:
Lepiej idz poszukaj po grupie, moze znajdziej te palke do obessania.

A moze nie znajdziej? :)))
I co wtedy zrobij???

Ales najebany. Wstyd przynosisz swojej pani od polskiego.

Jak ten od "znajdziej"?

--
Vic

Data: 2009-10-03 00:41:50
Autor: raff
[...]

Tak, Tak, Vicku, tak wlasnie...

Bo powiem wszystko pani i stracisz swiadectwo z czerwonym paskiem.

R.

Data: 2009-10-03 00:56:05
Autor: VicAbarca
raff пишет:
Bo powiem wszystko pani i stracisz swiadectwo z czerwonym paskiem.

Owo swiadectwo jest moje :) I nie da sie go stracic, zawistniku :)

--
Vic

Byl chlodny dzien, ale jakos sie cieplej zrobilo...