Byl juz ktos na "och karol2"?

Data: 2011-01-19 00:37:11
Autor: topek
Byl juz ktos na "och karol2"?
Po "ciachu" osSZCZe sE zeMby na ten hichior :)
Ciekawe czy bedzie tak denny jak testosteron czy lejdis.
Bo ciacho to kupa non plus ultra.
Nie wierze, ze moze byc gorsze.

CZekam na jakas recenzje :)

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"Może Oko tylko mydli oko

Data: 2011-01-19 01:32:27
Autor: Faraon
Byl juz ktos na "och karol2"?

Użytkownik "topek" <topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o> napisał w wiadomości news:4d362463$1news.home.net.pl...
Po "ciachu" osSZCZe sE zeMby na ten hichior :)
Ciekawe czy bedzie tak denny jak testosteron czy lejdis.
Bo ciacho to kupa non plus ultra.
Nie wierze, ze moze byc gorsze.

CZekam na jakas recenzje :)

Pewne filmy nie sa nawet warte tego zeby je sciagac z sieci.

Data: 2011-01-19 14:35:29
Autor: Atlantis
Byl juz ktos na "och karol2"?
Tak swoją drogą ten film to kontynuacja czy remake komedii z 1985 roku?
Opis wskazuje na to drugie, z takim określeniem spotkałem się też w
jakiejś informacji dotyczącej rozpoczęcia zdjęć.
Kto daje numer po tytule remake'u? ;)

Data: 2011-01-19 18:42:32
Autor: Arek
Byl juz ktos na "och karol2"?
W dniu 2011-01-19 14:35, Atlantis pisze:
[...]

Producent filmu? ;)

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2011-01-23 16:26:06
Autor: Tiber
Byl juz ktos na "och karol2"?
Silly, silly Atlantis nabazgrału:

[...]

Popatrz na to z drugiej strony: Amerykanie unikają liczb na końcu tytułu
;) Vide "Szaleństwo Króla Jerzego *3*".

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-01-19 18:41:02
Autor: Jester
Byl juz ktos na "och karol2"?
On 19/01/2011 12:37 AM, topek wrote:
Po "ciachu" osSZCZe sE zeMby na ten hichior :)
Ciekawe czy bedzie tak denny jak testosteron czy lejdis.
Bo ciacho to kupa non plus ultra.
Nie wierze, ze moze byc gorsze.

Może zaryzykuj "Weekend" Króla-Polskiej-Komedii?
Tylko się nie omieszkaj podzielić wrażeniami.

Data: 2011-01-19 19:59:48
Autor: topek
Byl juz ktos na "och karol2"?
W dniu 2011-01-19 18:41, Jester pisze:
[...]

Nie mieszkam w PL i na takie perelki musze czekac.
Albo jak sie w necie pojawia, albo jak jestem w ojczyznie i pojde do kina.

Ostatnio w PL bylem w kinie na avatarze.
1 stycznia 2010 :)
Na pierwszym seansie

Data: 2011-01-19 20:00:30
Autor: topek
Byl juz ktos na "och karol2"?
[...]

No wlasnie mnie tknelo.
Nikt nie byl tez na "weekendzie"?
Czekam na jakas recenzje rowniez :)

Data: 2011-01-19 20:16:28
Autor: Arek
Byl juz ktos na "och karol2"?
W dniu 2011-01-19 20:00, topek pisze:
No wlasnie mnie tknelo.
Nikt nie byl tez na "weekendzie"?
Czekam na jakas recenzje rowniez :)

Byli i pisali.
Większość się wstydzi, że dało się nabrać Pazurze.

Oby ostatni raz! :)

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2011-01-19 20:56:22
Autor: megrims
Byl juz ktos na "och karol2"?
[...]

Weekend - film IMO gupi. Tak tak: nie głupi, tylko gupi,
bo jest przeznaczony dla młodzieży na przełomie podstawówki
i gimnazjum. Jest również przewidywalny - raczej nie zaskakuje.

Chociaż da się go obejrzeć do końca i wyjść w miare zrelaksowanym
z kina. IMO typowe kino rozrywkowe AD 2010.

Data: 2011-01-19 20:53:22
Autor: megrims
Byl juz ktos na "och karol2"?
W dniu 2011-01-19 00:37, topek pisze:
Po "ciachu" osSZCZe sE zeMby na ten hichior :)
Ciekawe czy bedzie tak denny jak testosteron czy lejdis.
Bo ciacho to kupa non plus ultra.
Nie wierze, ze moze byc gorsze.

CZekam na jakas recenzje :)

Ciaho nie był taki zły - obejrzałem do końca, chociaż chwilami
z szeroko otwartymi ze zdziwienia oczami. Jak można takie coś
nakręcić!!!

Szczególnie wątki odbytniczo-analne mnie lekko poirytowały.

Data: 2011-01-20 10:45:15
Autor: topek
Byl juz ktos na
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa(a):
Ciaho nie by&#65533; taki z&#65533;y - obejrza&#65533;em do ko&#65533;ca, chociaż chwilami
z szeroko otwartymi ze zdziwienia oczami. Jak można takie co&#65533;
nakr&#65533;ci&#65533;!!!

Szczególnie w&#65533;tki odbytniczo-analne mnie lekko poirytowa&#65533;y.
Bo ciacho jest przede wszystkim bardzo wtorne.
Analne historie tez nic swiezego. Pogoogluj za "grota nestle"
Ja o tym czytalem rok przed filmem.

Ktos zebral kilkanascie "bardzo smiesznych historyjek" z netu dorzucil
(piekna, bez ironii) Trzebiatowska i cycki i mamy hicior.

Oglaszam "Ciacho" najwieksza kupa polskiego kina.
Nie wiedzialem bardziej irytujacego, glupiego, wtornego i wannabe smiesznego filmu

Data: 2011-01-20 19:25:15
Autor: frank drebin
Byl juz ktos na
topek  wrote:
[...]

zaraz zaraz, chcesz powiedzie e w tym arcydziele Trzebiatowska (mniam) pokazaa cycki?
A ja gupi skasowaem go w momencie jak Maaszyski tarza si w gwnie :(
--
Nigdy nie k si z gupcem, ludzie mog nie dostrzec rnicy.

Data: 2011-01-20 23:03:02
Autor: topek
Byl juz ktos na
W dniu 2011-01-20 19:25, frank drebin pisze:

zaraz zaraz, chcesz powiedzieć że w tym arcydziele Trzebiatowska (mniam)
pokazała cycki?
Yeah :)
Musze to sciagnac jeszcze raz to tez wyalilem a film ogladalem z kobitka, wiec musze sam jeszcze raz :)
SLow motion

A ja głupi skasowałem go w momencie jak Małaszyński tarzał się w gównie :(
Ale w tym filmie Z-Trzebiatowska wyglada megasmacznie. Do schrupania :)

Data: 2011-01-20 23:39:55
Autor: frank drebin
Byl juz ktos na
topek wrote:
[...]

:)

to spójrz tu http://tanieczgwiazdami.plejada.pl/16,2088,wideo,1,58392,,,archiwum_odcinki_detal.html
gdzieś tam znalazłem w zakładkach ;)

Data: 2011-01-23 23:37:05
Autor: topek
Byl juz ktos na
W dniu 2011-01-20 23:39, frank drebin pisze:
topek wrote:
[...]

Tu nie wyglada juz tak kul, ale figure to ma :)
Tylko ten facet ma mniej od niej w pasie :>

Data: 2011-01-22 14:01:18
Autor: Quentin
Byl juz ktos na
Nie chc Was chopaki martwi, ale to bya dublerka.

Data: 2011-01-23 01:51:46
Autor: aaaa
Byl juz ktos na
Uytkownik "Quentin" <quentiin@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:ihekfe$n7r$1inews.gazeta.pl...
Nie chc Was chopaki martwi, ale to bya dublerka.

Ano. Ja sie balem im to napisac :P

Data: 2011-01-23 23:37:31
Autor: topek
Byl juz ktos na
W dniu 2011-01-23 01:51, aaaa pisze:
Użytkownik "Quentin" <quentiin@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Nie chcę Was chłopaki martwić, ale to była dublerka.

Ano. Ja sie balem im to napisac :P

Jak widze cycki to mi sie trudno na twarzy skoncentrowac ;)

Data: 2011-01-21 22:51:16
Autor: megrims
Byl juz ktos na
W dniu 2011-01-20 11:45, topek pisze:
(ciach)
Oglaszam "Ciacho" najwieksza kupa polskiego kina.
Nie wiedzialem bardziej irytujacego, glupiego, wtornego i wannabe smiesznego filmu

Masz racje - to jest najwiksza kupa polskiego kina.

Znam wiele osb, ktre z tego filmu wyszy i tylko ciekawo
spowodowaa, e nie zmieniem kanau jak lecia chyba w C+

I jak ju pisaem: "obejrzaem do koca, chocia chwilami
z szeroko otwartymi ze zdziwienia oczami. Jak mona takie
co nakrci!!!"

Data: 2011-01-23 23:39:19
Autor: topek
Byl juz ktos na
W dniu 2011-01-21 22:51, megrims pisze:
[...]

Masz racje - to jest największa kupa polskiego kina.

Znam wiele osób, które z tego filmu wyszły i tylko ciekawość
spowodowała, że nie zmieniłem kanału jak leciał chyba w C+

I jak już pisałem: "obejrzałem do końca, chociaż chwilami
z szeroko otwartymi ze zdziwienia oczami. Jak można takie
coś nakręcić!!!"
No i ten product placement w filmie (nie tylko tyczy sie to ciacho).
Dlaczego my Polacy robimy to tak nachalnie i topornie.
Jak ktos pije piwo, to zawsze etykietka do kamery, a zaraz potem przejezdza ciezarowka z takim LOGO ze Stevie Wonder by zauwazyl :-(

Data: 2011-01-24 00:46:07
Autor: aaaa
Byl juz ktos na
Użytkownik "topek" <topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o> napisał w wiadomości news:4d3cae51$1news.home.net.pl...
[...]

To sie nazywa "ulanska fantazja" :]

Data: 2011-01-24 12:44:56
Autor: Ghost
Byl juz ktos na

Użytkownik "aaaa" <aaaa@aaaaaaaaaaaaaaaaaaa.com> napisał w wiadomości news:4d3cbdb4$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To nie tak - targetem sa debile, oni potrzebuja bardziej wyrazistych wskazan.

Data: 2011-01-24 14:17:55
Autor: Tiber
Byl juz ktos na
Silly, silly topek nabazgrału:

[...]