Był politykiem fatalnym.

Data: 2011-04-17 10:58:50
Autor: he®sk
Był politykiem fatalnym.
On Sat, 16 Apr 2011 09:29:53 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote:

# Na stronie internetowej mojego znajomego znalazłem metaforyczne porównanie Lecha Kaczyńskiego do sienkiewiczowskiego "małego rycerza" imć Pana Michała Wołodyjowskiego. Cóż, w przeciwieństwie do owego znajomego nie należę do wielbicieli zmarłego prezydenta. Nie oceniam pozytywnie jego prezydentury.

 [...]

 moim zdaniem lech byl wykonawca polecen swego brata jaroslawa.

Data: 2011-04-17 16:58:40
Autor: cirrus
Był politykiem fatalnym.
Użytkownik "heRsk" <co.za.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:qtalq6h1bj01mc0trjlrnqsc6fpg5pnibu4ax.com...
[...]

Zgoda, ale Jaru¶ nie mógł trzymać brata za rękę, mógł co najwyżej mu podpowiadać, ale przecież nie zawsze to bylo mozliwe.

--
stevep

Był politykiem fatalnym.