Był sobie AMG.

Data: 2012-05-24 13:14:04
Autor: news-gazeta
Był sobie AMG.

http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,sportowy-mercedes-rozbity,46058.html#!prettyPhoto

Mercedes jest jedn± z niewielu marek, która ma modele jako¶ciowo nieadekwatne do ceny.
Zdecydowanie nieadekwatne.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2012-05-24 16:17:10
Autor: Cavallino
Był sobie AMG.

Użytkownik "news-gazeta" <news-gazeta@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jpl556$i51$1@inews.gazeta.pl...

http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,sportowy-mercedes-rozbity,46058.html#!prettyPhoto

Mercedes jest jedn± z niewielu marek, która ma modele jako¶ciowo nieadekwatne do ceny.

Niewielu?
Moim zdaniem wielu, z niemieckich na przykład to s± prawie wszystkie.
Nie wiem jak Porsche czy Lambo (choć to akurat marka włoska, za to producent niemiecki).

Data: 2012-08-04 21:28:54
Autor:
Był sobie AMG.
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

> [...]

Nie wiem jak Porsche czy Lambo (choć to akurat marka włoska, za to producent niemiecki).

Hm, tez tak myslalem. Dopoki sam nie zaczalem jezdzic niemieckimi samochodami. Jednak teraz mi sie wydaje, ze cena jest adekwatna do jakosci.  Zreszta samym picem, bajerem i niezmierzalnym "prestizem" nie daloby sie robic w konia tak wielu ludzi od tylu lat. --

Data: 2012-08-04 21:47:30
Autor: PK
Był sobie AMG.
On 2012-08-04,   <borusse.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:
[...]

Kwestia względa, bo każdy inaczej postrzega jakość.

Amerykanie (także zamerykanizowana część Polaków :)) w samochodzie
cenią komfort jazdy, przestrzeń i rozmiar silnika.
Dla europejczyka w samochodzie waĹĽne sÄ… rzeczy takie jak cisza,
miła w dotyku tapicerka, ładne szwy itp.
Wielu osobom nie da się wyjaśnić, że ktoś mógłby dopłacić 30% tylko za
to, że jego samochód jest po prostu ładny, bo "samochód to ma jeździć".

Na tej samej zasadzie niektórym nie da się wyjaśnić, że cerata nie jest
idealnym nakryciem stołu i obrusy za kilkaset złotych mają jakiś
sens :).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-08-05 08:02:16
Autor: Cavallino
Był sobie AMG.

Użytkownik <borusse.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jvk46m$lv$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

Zreszta samym picem, bajerem i niezmierzalnym "prestizem" nie daloby sie
robic w konia tak wielu ludzi od tylu lat.

Taaa, jasne.
Szkoda tylko, że jest dokładnie odwrotnie, więc na takie wciskanie kitu niewielu złapiesz.

Był sobie AMG.