Byl sobie Buell

Data: 2009-10-19 20:01:47
Autor: Kuczu
Byl sobie Buell
Byl bo juz Buella wiecej nie bedzie.

http://motokult.pl/buell-przestaje-istniec/

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-10-19 12:16:28
Autor: Subframe
Byl sobie Buell
On 19 Paź, 20:01, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
Byl bo juz Buella wiecej nie bedzie.

Ech szkoda... budował naprawde ciekawe motocykle.
Nastaja czasy gdy przetrwaja nasilniejsi, co nie znaczy najlepsi.

Kto wie, może jeszcze znajdzie sie jakis rusek, tudziez hindus ktory
wykupi ta marke razem z zalozycielem.
Subframe.

Data: 2009-10-19 20:24:56
Autor: Leszek Karlik
Byl sobie Buell
On Mon, 19 Oct 2009 20:01:47 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

Byl bo juz Buella wiecej nie bedzie.

http://motokult.pl/buell-przestaje-istniec/

To kar(m)a za znęcanie się nad Blastem.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-10-19 20:58:13
Autor: zarafiq
Byl sobie Buell
Kuczu wrote:
Byl bo juz Buella wiecej nie bedzie.

http://motokult.pl/buell-przestaje-istniec/

Szkoda :( Księgowi mają co raz więcej do powiedzenia.

[*]

R.I.P.

Data: 2009-10-20 08:45:57
Autor: fv
Byl sobie Buell
zarafiq wrote:
Kuczu wrote:
Byl bo juz Buella wiecej nie bedzie.

http://motokult.pl/buell-przestaje-istniec/

Szkoda :( Księgowi mają co raz więcej do powiedzenia.

Tak gwoli jasności, to mowa o wolnym rynku, którego decyzje księgowi tylko potwierdzili.

Zawsze szkoda, gdy bankrutuje firma motocyklowa, ale Buell po prostu przegrał na rynku europejskim.
To zawsze był Harley bardziej niż ścigacz czy maszyna do szaleństw. Zero oferty dla początkujących
ani w klasie średniej... To musiało się tak skończyć.

Taka MV Agusta z tego co wiem, nie robi jakichś dramatycznie dobrych maszyn, ale jednak nie upadła..

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2009-10-20 09:01:42
Autor: Kuczu
Byl sobie Buell
fv pisze:

Zero oferty dla początkujących ani w klasie średniej... To musiało się tak skończyć.

No wlasnie. Nie wypuscili motocykli ABS i dlatego upadli.

Taka MV Agusta z tego co wiem, nie robi jakichś dramatycznie dobrych maszyn, ale jednak nie upadła..

MV to motocykle niszowe na ktore stac niewielu. A takie firmy przezywaja czesto najgorsze wichury, nawet gdy potentaci maja problemy.

Data: 2009-10-20 09:31:47
Autor: fv
Byl sobie Buell
Kuczu wrote:
fv pisze:

Zero oferty dla początkujących ani w klasie średniej... To musiało się
tak skończyć.

No wlasnie. Nie wypuscili motocykli ABS i dlatego upadli.

Słuchaj, rozumiem że jest ci przykro, ale powyższy tekst był po prostu bez sensu. Po co usiłujesz
zdyskredytować moje słowa? Jaki masz w tym interes?

Nie zgadzać się to jedno, ale pojechać komuś osobiście? Możesz wymienić jakiś model Buell z
ostatnich pięciu lat, przeznaczony dla początkujących?

[...]

To co się w tej chwili dzieje z dużymi firmami, obrazuje że mają one wiarę w to, że rynek można
oszukać. Czyli kryzysu nie ma, bo są bogaci ludzie kupujący Ducati, ale coś poszło nie tak w
gospodarce rynkowej.

MV Agusta moim zdaniem jest tak samo niszowa jak Buell. Trzeba te motocykle na prawdę lubić i
podziwiać, żeby zapłacić więcej niż wymaga konkurencja i dostać produkt niżej oceniany przez prasę
motocyklową (nie znaczy gorszy!)

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2009-10-20 01:08:28
Autor: Przemo
Byl sobie Buell
Witam !
szkoda bo to jest naprawdę ciekawy motocykl
pozdrawiam Przemo
Buell Ulysses 08

Data: 2009-10-20 20:15:53
Autor: AlF
Byl sobie Buell
Przemo wrote:
Witam !
szkoda bo to jest naprawdę ciekawy motocykl
pozdrawiam Przemo
Buell Ulysses 08

super wygodny, zwinny, idealnie wchodzi w zakrety, lekki, idzie na tylna i przednia gume bez problemu, solidnie zrobiony - jeden z moich kandytatow gdyby nie FZ-1.

Data: 2009-10-21 18:44:47
Autor: AlF
Byl sobie Buell
Przemo wrote:
Witam !
szkoda bo to jest naprawdę ciekawy motocykl
pozdrawiam Przemo
Buell Ulysses 08

Ja widzialem i jechalem na 1125 i Ulysses i chetnie bym tego drugiego kupil gdbyby nie to ze jestem zadowolony z FZ-1 i ostatnio nie jezdze na dlugie trasy.

Ciekawy jestem Twoich wrazen jako posiadacza .

Data: 2009-10-20 09:35:59
Autor: Kuczu
Byl sobie Buell
fv pisze:

Słuchaj, rozumiem że jest ci przykro, ale powyższy tekst był po prostu bez sensu. Po co usiłujesz
zdyskredytować moje słowa? Jaki masz w tym interes?

Ja ? W zyciu

Nie zgadzać się to jedno, ale pojechać komuś osobiście? Możesz wymienić jakiś model Buell z
ostatnich pięciu lat, przeznaczony dla początkujących?

Blast, CityX

Data: 2009-10-20 09:56:39
Autor: fv
Byl sobie Buell
Kuczu wrote:
fv pisze:
Nie zgadzać się to jedno, ale pojechać komuś osobiście? Możesz
wymienić jakiś model Buell z
ostatnich pięciu lat, przeznaczony dla początkujących?

Blast,

O rzeczywiście. Za słaby na początek, ale jednak był. W planach.

"Blast, którego pojemność wynosić miała 500 ccm, a moc 34 KM, wydawał się idealnym motocyklem dla
początkującego, którego z oczywistych względów w ofercie Buella nie było. Jednak słodki, malutki
motocykl, zdaniem firmy, może być równie fantastycznym stolikiem tudzież pracą artystyczną i dużo
lepiej prezentuje się jako kostka metalu i plastiku, niż jako wchodzący na rynek motocykl."

http://www.motogen.pl/aktualnosci/zeswiata/buell-blast-zrob-sobie-stolik,art164.html
http://www.buell.com/en_us/bikes/blast/ "Smashed air-cooled, 4-stroke, single cylinder" ;-))

CityX

Równie dobrze można polecać na początek SV 1000... Czy nie? Bo niektórzy tutaj to nawet SV 650
odradzają na początek...

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2009-10-20 10:26:01
Autor: Kuczu
Byl sobie Buell
fv pisze:

Równie dobrze można polecać na początek SV 1000...

No fakt. CityX nie ma ABS wiec sie nie nadaje.

Data: 2009-10-20 14:36:56
Autor: Leszek Karlik
Byl sobie Buell
On Tue, 20 Oct 2009 09:56:39 +0200, fv <fake@cybax.com> wrote:

[...]
[...]

Człowieku, doucz się!

Przeczytaj sobie chociaż http://en.wikipedia.org/wiki/Buell_Blast

Ten sprasowany to miał być na rok 2010. I bozia pokarała pana Buella za
znęcanie się nad całkowicie sprawnym motocyklem i zabrała mu firmę.

Ale twierdzenie, że Buell nie miał motocykla dla początkujących jest
typowym przykładem wykazywania się niewiedzą.

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-10-20 16:37:26
Autor: fv
Byl sobie Buell
Leszek Karlik wrote:
On Tue, 20 Oct 2009 09:56:39 +0200, fv <fake@cybax.com> wrote:
http://www.buell.com/en_us/bikes/blast/ "Smashed air-cooled, 4-stroke,
single cylinder" ;-))
Człowieku, doucz się!

ALE ON MI MÓWI ŻE ABS!!!!!1 To jak mam poważnie rozmawiać?

PS: Przez początek rzeczywiście rozumiałem początek w Polsce, tj. motocykl o mocy około 50-60KM.
Mój błąd.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2009-12-07 09:27:33
Autor: newrom
Byl sobie Buell
On Tue, 20 Oct 2009 09:56:39 +0200, fv <fake@cybax.com> wrote:

"Blast, którego pojemność wynosić miała 500 ccm, a moc 34 KM, wydawał się idealnym motocyklem dla

Za slaby ? Bzdura :)

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-10-20 14:50:36
Autor: Jasio
Byl sobie Buell
Użytkownik "fv" <fake@cybax.com> napisał w wiadomości news:hbjp1l$b2t$1inews.gazeta.pl...

[...]

To teraz uważaj, bo tę "niszową" firmę wykupił Harley. Agusta właśnie zbudowała pierwszy motocykl pod skrzydłami nowego właściciela, OIDP nową Brutalę litra.
Czyli jeszcze kilka lat i tę firmę HD też zamknie.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-10-20 08:06:40
Autor: AlF
Byl sobie Buell
Jasio wrote:

To teraz uważaj, bo tę "niszową" firmę wykupił Harley. Agusta właśnie zbudowała pierwszy motocykl pod skrzydłami nowego właściciela, OIDP nową Brutalę litra.
Czyli jeszcze kilka lat i tę firmę HD też zamknie.

ten link z OP nie mowi o tym ale HD wstawil Agusta na sprzedaz tez ...

Data: 2009-10-20 09:42:24
Autor: Tytus z fabryki
Byl sobie Buell
Siemka
*** "Kuczu"
MV to motocykle niszowe na ktore stac niewielu. A takie firmy przezywaja czesto najgorsze wichury, nawet gdy potentaci maja problemy.

Pan Eric dal dupy jak zwykla panna przedajna, sprzedal sie i nazwisko korporacji ktora go przezula i wysrala. Wydala przy tym tez kilka pierdniec i bekniec w stylu Blast, Firebolt, Lightninig czy Thunderbolt. Co za nieszczescie...nie pomogly rekordy a to w jezdzie na jednym kole a to po lodzie.
Dziwi mnie ze HD nie stworzyl odrebnej klasy dla swych "wyscigowych" motocykli gdzie zapewne odnosilyby spektakularne sukcesy.
Mnie osobiscie zmotywuje to wreszcie do zapisania sie na jazde probna tym wynalazkiem z zelmerami zanim go zezlomuja.

Data: 2009-10-20 20:21:19
Autor: AlF
Byl sobie Buell
Tytus z fabryki wrote:

Pan Eric dal dupy jak zwykla panna przedajna, sprzedal sie i nazwisko korporacji ktora go przezula i wysrala. Wydala przy tym tez kilka pierdniec i bekniec w stylu Blast, Firebolt, Lightninig czy Thunderbolt.

bez przesady ...

Dziwi mnie ze HD nie stworzyl odrebnej klasy dla swych "wyscigowych" motocykli gdzie zapewne odnosilyby spektakularne sukcesy.

HD ma monopol na sportowe motocyke w takim amerykanskim zuzlu:

http://www.youtube.com/watch?v=sk-mV4ybQgw&feature=related

Data: 2009-10-20 20:30:20
Autor: Jacek.M
Byl sobie Buell
No wlasnie. Nie wypuscili motocykli ABS i dlatego upadli.

Zgadza sie. Buell nie miał tego czegoś. Brakło mu stereotypu. To musi działać jak partia i lenin.
Upraszczając. MV dla krezusa, HD dla snoba, Junak dla kustosza a R1 dla dresa. A gdzie w tym Buell?
Mysląc Buell nic mi do glowy nie przychodzi. Nijaki taki. Jak japońce, ale one sa tanie. Kogo obchodzi ze te "opinie" nie mają za grosz odzwierciedlenia w rzeczywistości. "Rynek" musi wiedzieć dla kogo jest produkt. Może więc ten ABS w każdym modelu postawił by firme na nogi?

Jacek

Data: 2009-10-20 12:04:41
Autor: doktorski
Byl sobie Buell
On 20 Paź, 20:30, "Jacek.M" <niby_...@op.pl> wrote:

Mysląc Buell nic mi do glowy nie przychodzi.
Otuszto. Niby tarcza wielkosci najwiekszej fajerki z pieca babci
ale... Niby olej w wahaczu ale... Niby paliwo w ramie ale... Niby
nowinki ale co za tym idzie?

Nijaki taki. Jak japońce, ale
one sa tanie.
Nie nijaki. Wyroznia sie. Tylko czy na plus? Silniki rodem z lat
osiemdziesiatych (pomijam Rotaxa). 3 gadzety marketingowe mnie nie
przekonuja. Przynajmniej tak dziala ich marketing.

Może więc ten ABS w każdym modelu postawił by firme na nogi?
Nie sadze. Eruan nie ma ABS a sprzedaje sie jak swieze buleczki. Po
prostu Buell wnosil za malo ekstrawagancji, mial za duzo z Harleya i
za malo cech uniwersalnych zeby odniesc sukces.

Smiem twierdzic, ze modele z Rotaxem moga/moglyby fajnie sie rozwinac
i znalezc miejsce na rynku. Przynajmniej dla mnie - jako potencjalnego
klienta - wywalenie z ramy slynnych "good vibrations" to byl dobry
krok.

Co dalej? Zobaczymy. Zycze Ericowi jak najlepiej bo ma fajne pomysly.

pzdr, dr
FJR/525

Data: 2009-10-20 20:30:20
Autor: AlF
Byl sobie Buell
doktorski wrote:

[...]

z pierwszej reki wiem, ze Buell mial bardzo duzo w zanadzu po tym jak 1125 sie przyjal i zaczal wygrywac. widzialem to na torze i naprawde bardzo dobrze sobie radzily nie wspomianjac o super unikalnym niskim brzmieniu

problem z tym ze HD odnotowal spadek obrotu o 80% i po prostu zaczeli ciac wszystko wokol - jak dla mnie to sie to nazywa 'collateral damage'

drugi problem to specyfika sieci dealerskiej HD - bylem chyba u trzech dealerow i oni na prawde nie wiedzieli jak sprzedawac nie-Hardleye.

nie zdziwilbym sie jesli by poszlo o Rotaxa ktory jakby odcial ostatecznie korzenie Buella od  HD.

Data: 2009-10-21 08:24:22
Autor: Kefir
Byl sobie Buell
Elou!
"AlF" <spamgrinder.trylater@ggmail.com> wrote in message news:4ADE804C.7020403ggmail.com...
doktorski wrote:

[...]

O! Nie czytalem tego zanim wyslalem swoje. Przysiegam.

Data: 2009-10-20 21:17:01
Autor: Norbi
Byl sobie Buell
doktorski pisze:

pzdr, dr
FJR/525

A dzie 12s ? :D

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2009-10-20 21:22:16
Autor: Jacek.M
Byl sobie Buell

Nie nijaki. Wyroznia sie.

Wiele motocykli sie czymś wyróznia. Mnie chodzi o skojarzenie.
Kuczu w odpowiedzi na mojego posta odpisał "A najlepiej niech kupia od Suzuki licencje na GS500E, dorzuca ABS"
i (chyba) nieswiadomie poparł moja teorę. GS500 sie kojarzy. Co z tego że ze zwykłym, prostym motocyklam dla początkujacego motonity, ale sie kojarzy. Buell niestety nie. Ale to jest tylko moja teoria.

Jacek

Data: 2009-10-21 08:22:23
Autor: Kefir
Byl sobie Buell
EloU!
"Jacek.M" <niby_nic@op.pl> wrote in message news:hbl2lj$m48$1achot.icm.edu.pl...

[...]

Zgadza sie: tylko Twoja. GS pincet, rzeczywiscie, kojarzy sie: z tandeta w stylu Fiat-a ktora po kilku latach ulega autodestrukcji, przepraszam, biodegradacji tytulem badziewnego wykonania. Fakt, tanie toto.

Data: 2009-10-21 10:43:41
Autor: Jasio
Byl sobie Buell
Użytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisał w wiadomości news:hbm9b0$9ea$1news.onet.pl...

Zgadza sie: tylko Twoja. GS pincet, rzeczywiscie, kojarzy sie: z tandeta w stylu Fiat-a ktora po kilku latach ulega autodestrukcji, przepraszam, biodegradacji tytulem badziewnego wykonania. Fakt, tanie toto.

Eno, masz coś do fiata? (:
Jako pierwsze auto - polecam.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-10-21 11:55:46
Autor: Kefir
Byl sobie Buell [OT]
Elou!
"Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> wrote in message news:hbml4f$cjc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Alesz skont. Uwazam ze robia swietne, biodegradowalne, pojazdy.
TIP: ile"ich" produktow w dobrej kondycji i wieku przekraczajacym 8-9 lat widujesz na ulicach? Wylacz modele z "p" przy numerku. Porownaj z innymi producentami.

Data: 2009-10-21 19:09:04
Autor: magnes
Byl sobie Buell [OT]

[...]

No mamy w firmie kilka Seicento. Z kratka. Jezdzi tym kazdy (w sensie cos jest do zalatwienia to bierze kluczyki i jedzie), kazdy katuje ile wlezie, nikt nie dba, poobtrzaskiwane sa z kazdej strony (nie wylaczajac dachow na ktorych czesto trzeba cos przewiezc). Wszystkie na gazie. Przebiegi od 100kkm do 400kkm.
I jezdza. Przeglady przechodza. Rdzy nie ma.

--
Pozdr. magnes
nt650v fjs600 fes250 troche puzzli i 4 kola w dieslu

Data: 2009-10-21 19:57:22
Autor: Ivam
Byl sobie Buell [OT] [NTG]
Skoro juz o fiatach mowimy;)

"magnes" <magnes74@poczta.onet.pl> wrote in message news:hbnf74$ssl$1news.onet.pl...
[...]

Moja siostra miala w pracy kilka seicent, sama tez ma od nowosci (8 lat). W firmie, w kazdym pojawiala sie korozja (moze nie na skale fordowska, ale jakies drobne wypryski, a to na blotniku, a to na klapie bagaznika, itd.). Silniki ok, cala reszta - na przegladach bardzo duzo czesci bylo wymienianych i faktycznie auta jezdzily bezawaryjnie. Jednak koszty utrzymania (przegladow i wymiany zuzytych czesci, napraw, itp.) okazaly sie o wiele nizsze w przypadku opli cors oraz astr, ktore to weszly do firmy zamiast fiatow.

A siorki (prywatne) przebieg 80kkm:
- amorki suche po 60kkm
- przy ok. 70kkm zalozyla juz trzeci tlumik koncowy
- spalil sie silniczek wycieraczek (nie pamietam jak dawno temu)
- problemy (od nowosci) z regulacja wysokosci swiatel mijania (permamentnie opadajace swiatla)
- wszystkie alusy krzywe (ani fordowskie ani renaultowskie az tak sie nie gna)
- hamulce z tylu - permamentny problem z ustawieniem recznego, linka sie caly czas zapieka
- wiem, ze to auto z zalozenia tanie, ale z lusterkami przegieli - jak w maluchu - jedziesz szybciej to sie skladaja i przestawiaja
- korozja na klapie bagaznika

Wiecej problemow brak... ale renault clio 2 (ojca) mimo, ze starsze to do przebiegu ponad 120kkm nie wykazywalo zadnych problemow, a przeglad widzialo tylko zerowy i pierwszy, potem tylko jezdzilo. Siostra wlasnie sprzedaje seicento i powiedziala, ze juz nigdy wiecej fiata nie chce;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-10-21 23:20:40
Autor: marider
Byl sobie Buell [OT] [NTG]
Ivam pisze:
Siostra wlasnie sprzedaje seicento i powiedziala, ze juz nigdy wiecej fiata nie chce;)

Sluszna decyzja. Po tym jak zadna (sic!) poduszka z 4 ktore byly nie wystrzelila w Punciaku 2 HLX przy zderzeniu bocznym i czolowym a resztka ktora zostala z auta poszla na zlomowisko sam tez trzymam sie od Fiatozoli z daleka ;] I radze omijac szerokim lukiem.

Pzdr
PS: (Auto)Honda rulez! ;)
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Data: 2009-10-22 09:26:46
Autor: Ivam
Byl sobie Buell [OT] [NTG]
"marider" <marider@CUT_go2.pl> wrote in message news:hbntv8$sfd$1inews.gazeta.pl...
PS: (Auto)Honda rulez! ;)

Eeee tam... ja lubie francuskie auta. Niemieckich za to nie lubie. Co do japonczykow, to siorka wlasnie kupuje mitsubishi i ocene sobie dopiero wyrobie (wczesniej zadnego japonczyka w rodzinie nie bylo :P).

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-10-22 11:46:49
Autor: Kefir
Byl sobie Buell [OT] [NTG]
Ellu!
"Ivam" <filipz@-WYTNIJ-TO-BARDZO-PROSZE-poczta.fm> wrote in message news:hbp1ka$m8b$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

To bardzo sprytne tak wyrobic sobie opinie na podstawie jednego pojazdu, tylko czy naprawde miarodajne?
Jesli zas lubisz bezkrytycznie "francuskie" to pouzywaj pare lat Beukota 206.

Data: 2009-10-22 14:01:38
Autor: Ivam
Byl sobie Buell [OT] [NTG]
"Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> wrote in message news:hbp9ma$4aa$1news.onet.pl...
To bardzo sprytne tak wyrobic sobie opinie na podstawie jednego pojazdu, tylko czy naprawde miarodajne?

Nie jednego.

Jesli zas lubisz bezkrytycznie "francuskie" to pouzywaj pare lat Beukota 206.

Ja nie mowie, ze sa w 100% niezawodne i w ogole. Napisalem, ze ja je lubie. A poza tym sa wyjatki, jak wlasnie 206, albo laguna 2, z cytryny mi nic do glowy nie przychodzi,za to z VW pamietam corrado, mojego wujka, ktore na kazdym kroku sie sypalo, u opla byla omega (chyba B) tez niezbyt udana (w sensie technicznym). Poza tym nie mowie tylko i wylacznie o trwalosci (bo tutaj z niemieckimi zle nie jest), ale tez o wygladzie (i tutaj niemieckie niestety nie wypadaja IMHO dobrze).

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-10-22 12:53:48
Autor: Przemo
Byl sobie Buell [OT] [NTG]
Witam !
Przemo wrote:
[...]

Motocykl może troche przerazić zapalasz go a on cały drży siadasz
jedynka ruszasz i pierwsze zaskoczenie płynna jazda fajna praca
silnika Najlepiej pracuje na ok 3 tys i wtedy na 5 biegu masz ok 120km/
Bardzo dobrze prowadzi sie po naszysz dziurawych  drogach ładnie idzie
w koleinach i ładnie z nich można wyjechać
Jedyną wadą motoicykla są drżące lusterka przy ok 100 km/h
Spalanie średnie jedna osoba i tylni kufer to 4,8 - 5 l/100
ogólnie motocykl na 5

"Eeee tam... ja lubie francuskie auta. Niemieckich za to nie lubie"

Hm moim zdanie z francuskich rzeczy to jest
te no
no
klucz francuski
pozdrawiam Przemo
Bulell Ulysses 08

Data: 2009-10-23 03:17:29
Autor: Texen
Byl sobie Buell [OT] [NTG]
On 22 Paź, 14:01, "Ivam" <fil...@-WYTNIJ-TO-BARDZO-PROSZE-poczta.fm>
wrote:

[...]

NTG! kurde!

--
texen,
FZS600

Data: 2009-10-23 12:27:56
Autor: Ivam
Byl sobie Buell [OT] [NTG]
"Texen" <fazer@c.dk> wrote in message news:19a168bf-c289-435e-b567-a8d25ef3e063o36g2000vbl.googlegroups.com...
NTG! kurde!

Przeciez jest w temacie, ze OT i NTG do tego;P

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-10-23 07:34:57
Autor: Tytus z fabryki
Byl sobie Buell [OT] [NTG]
Siemka

***"Ivam"
 z cytryny mi nic do glowy nie przychodzi,

W cytrynach nie ma wyjatkow - to nie samochod to sposob na wolny czas...

Data: 2009-10-23 10:08:45
Autor: KJ Siła Słów
Byl sobie Buell [OT] [NTG]
Tytus z fabryki pisze:

W cytrynach nie ma wyjatkow - to nie samochod to sposob na wolny czas...

Ja Ci pokaze sposob na wolny czas, za jakis tydzien.

KJ

Data: 2009-10-23 10:52:02
Autor: Tytus z fabryki
Byl sobie Buell [OT] [NTG]
Siemka

*** "KJ Siła Słów"
Ja Ci pokaze sposob na wolny czas, za jakis tydzien.

Za tydzien? znaczy juz wyruszyłes???

Data: 2009-10-23 12:00:07
Autor: KJ Siła Słów
Byl sobie Buell [OT] [NTG]
Tytus z fabryki pisze:

Za tydzien? znaczy juz wyruszyłes???

Skype odpal to pogadamy.

KJ

Data: 2009-10-21 08:17:44
Autor: Kefir
Byl sobie Buell
Elou!
"doktorski" <doktorski@gmail.com> wrote in message news:731817ed-84c7-4090-94dc-97cf0d2043fbo13g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

Hmmm, piec Rotaxa zamiast HD. Moze wlasnie dlatego upadli. Skoro w US-raju mozna tworzyc przepisy sportowe faworyzujace HaDecje to co za problem puscic z torbami krnabrnego Erica. Nie w Hameryce numery z HaDecjom.

Data: 2009-10-21 08:27:47
Autor: Kuczu
Byl sobie Buell
Kefir pisze:

Hmmm, piec Rotaxa zamiast HD.

Piec V-Roda to tez nie ich wlasna konstrukcja. A byl i jest bestsellerem.

Data: 2009-10-20 20:56:27
Autor: Kuczu
Byl sobie Buell
Jacek.M pisze:

Może więc ten ABS w każdym modelu postawił by firme na nogi?

Napisz do Erica Buella. Dorzuca ABS do swoich modeli i wyjda na prosta. Moze sami na to nie wpadli po prostu ?
A najlepiej niech kupia od Suzuki licencje na GS500E, dorzuca ABS i wypuszcza pod swoim logo. Wtedy sukces rynkowy murowany !

Data: 2009-10-20 21:13:04
Autor: Jacek.M
Byl sobie Buell
Napisz do Erica Buella. Dorzuca ABS do swoich modeli i wyjda na prosta. Moze sami na to nie wpadli po prostu

A juz myslałem ze załapiesz. To wcale nie musi byc ABS, ale to "coś" czego on moim zdaniem nie ma.
Ten ABS "wstawiłem" do swojej wypowiedzi aby pociągnąć Twój wątek, ale chyba sie niedogadaliśmy.

Data: 2009-10-20 22:32:21
Autor: Sil
Byl sobie Buell
On 09-10-20 21:13, Jacek.M wrote:

czego on moim zdaniem nie ma.
.

Masz prawo do własnych opinii, ale napisać o buellu, że nie ma tego czegoś, to tak jakbyś stwierdził, że Alfa Romeo jest paskudna i brzydka (chociaż wiadomo, że kapryśna to jest). Przejedź się bułą (z silnikiem sporta) to zrozumiesz.

pozdrawiam
sil

Data: 2009-10-20 20:23:11
Autor: AlF
Byl sobie Buell
Sil wrote:
On 09-10-20 21:13, Jacek.M wrote:

[...]

rzeczywiscie kolega nie zrozumial. z tego co wiem to wiekszosc wlascicieli Bulla kupowala go bo ma 'takie cus'

Data: 2009-10-20 09:58:17
Autor: newrom
Byl sobie Buell
On Tue, 20 Oct 2009 08:45:57 +0200, fv <fake@cybax.com> wrote:

Taka MV Agusta z tego co wiem, nie robi jakichś dramatycznie dobrych maszyn, ale jednak nie upadła..

ta sama korporacja z tego co kojarze.
A nie upadla bo ksiegowym i marketoidom wyszlo ze aguste kupia
zblazowani bogacze duzo chetniej niz buella. Jako kolejna droga
ozdobke potwierdzajaca ich status. A Buell IMHO spowszednial i byle
klasa srednia sobie je kupowala.

pozdr
newrom

Data: 2009-10-20 01:40:40
Autor: doktorski
Byl sobie Buell
On 20 Paź, 09:58, new...@spamcom.com wrote:

 A Buell IMHO spowszednial i byle
klasa srednia sobie je kupowala.
Drutek, pan Ci pojechal po statusie spolecznym. :)

pzdr, dr
FJR/525

Data: 2009-10-20 10:46:30
Autor: de Fresz
Byl sobie Buell
On 2009-10-20 09:58:17 +0200, newrom@spamcom.com said:

[...]

Znaczy były po prostu za tanie?

Sebastian
Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-10-20 11:08:27
Autor: newrom
Byl sobie Buell
On Tue, 20 Oct 2009 10:46:30 +0200, de Fresz <defresz@nospam.o2.pl>
wrote:

Znaczy były po prostu za tanie?

Mnie wychodzi ze produkt mozna sprzedac masowo i wtedy jak duzo egz
nie schodzi to jest sie w dupie. Albo robic produkt elitarny, nie
oszczedzac na niczym. Jak sie uda wcisnac bogatym ze posiadanie
takiego jest dzezi, trendi i glamur (reszte dopisze Gildor) to wtedy
ludzie ktorych stac beda sobie kupowac zeby pokazac ze ich stac, a ci
co ich nie stac beda sie slinic na sama mysl o produkcie i jak tylko
sie dorobia to poleca kupowac. Nie bez znaczenia jest tez fakt ze w
masowce jest duza konkurencja.
Model nie jest idealny bo sporo niszowych (drogich) marek upadlo, ale
to kwestia slabych  marketoidow i zbyt slabego prania mozgow :)
BTW kupilbys dlugopis za 200 funtow ? A sa tacy co kupuja o czuja sie
z tym wyjatkowo  :)

pozdr
newrom

Data: 2009-10-20 15:09:54
Autor: de Fresz
Byl sobie Buell
On 2009-10-20 11:08:27 +0200, newrom@spamcom.com said:

[...]

Nie no luz, wiem doskonale na czym polega pozycjonowanie produktów, ale mam niejasne wrażenie, ze Buell i tak okupował wyższą półkę (po części może i dlatego, że robili głównie duże pojemności). Ale przytaczana MV też nie jest aż tak luksusowa, patrząc choćby na komponenty - konkurencja z podobnymi zawiasami, hamplami, bajerancką ramą (jak Stukatti, Gutki, Bumy, Benelli czy nieliczne Dżapsy) również ma ceny z okolic sufitu. Najbardziej elytarna w tym towarzystwie byłaby chyba Bimota, ale co oni robią, z 1000 sztuk rocznie?

Model nie jest idealny bo sporo niszowych (drogich) marek upadlo, ale
to kwestia slabych  marketoidow i zbyt slabego prania mozgow :)

To chyba dość prawdopodobne. Zresztą od paru ładnych lat elytarność idzie  kierunku kastomów - unikalnych, jedynych na świecie, zrobionych pod gust klyjenta - to dopiero full-eksluziff. Żadna tam masówka dla lanserskiej klasy średniej.

BTW kupilbys dlugopis za 200 funtow ? A sa tacy co kupuja o czuja sie
z tym wyjatkowo  :)

Taką tanią tandetą miałbym raz na pół roku wypełniać świstki na poczcie? No weź... ;-)

Data: 2009-10-20 20:31:29
Autor: AlF
Byl sobie Buell
newrom@spamcom.com wrote:

zblazowani bogacze duzo chetniej niz buella. Jako kolejna droga
ozdobke potwierdzajaca ich status.

Buell nigdy nie byl symbolem statusu spolecznego jak BMW czy Ducati tutaj w USA.

Data: 2009-10-21 11:08:28
Autor: Kefir
Byl sobie Buell
EloU!
"zarafiq" <zarafiq@poczta.onet.pl> wrote in message news:hbigcm$du8$1news.onet.pl...
Kuczu wrote:
Byl bo juz Buella wiecej nie bedzie.

http://motokult.pl/buell-przestaje-istniec/

Szkoda :( Księgowi mają co raz więcej do powiedzenia.

Pewnie ze szkoda, jednak czy, wg Ciebie, firmy produkuja dla idei, czy dla osiagniecia tzw. nadwyzki ekonomicznej? Jesli przedsiebiorstwao do funkcjonowania (osiagniecia wyplacalnosci) wymaga sponsorow to moze Pan Eryk powinien zarejestrowac np kosciol lub fundacje i polatac z kapeluszem? Na Buellu oczywiscie.

Data: 2009-10-21 20:09:30
Autor: zarafiq
Byl sobie Buell
Kefir wrote:

Szkoda :( Księgowi mają co raz więcej do powiedzenia.

Pewnie ze szkoda, jednak czy, wg Ciebie, firmy produkuja dla idei, czy dla osiagniecia tzw. nadwyzki ekonomicznej?
[...]

Harley? Nie dla idei?! ;)

A poważnie to tak jak ktoś to ładnie określił "collateral damage",
sojusz z silnym Harleyem nie wyszedł firmie Buell na dobre.

Oczywiście rozumiem reguły rządzące wolnym rynkiem i nie nawołuję
żeby to tych księgowych strzelać ;) zaś dyskusja o naginaniu tych
reguł względem innych amerykańskich przedsiębiorstw nie nadaje
się na tę grupę.

Pozdrawiam,
zarafiq

P.S. Może Buell powinien zatrudnić dwóch trzech pyskatych mechaników
i zaprosić telewizję Discovery, żeby relacjonowała ich poczynania.
Sukces murowany ;)

Data: 2009-10-21 12:22:50
Autor: Przemo
Byl sobie Buell
witam !
pitolicie bez sensu a wiekszość z was Buella na oczy nie widziała
pozdrawiam Przemo
Buell Ulysses

Data: 2009-10-19 21:11:20
Autor: AlF
Byl sobie Buell
Kuczu wrote:
Byl bo juz Buella wiecej nie bedzie.

http://motokult.pl/buell-przestaje-istniec/

jakos mi nie przyszlo postnac newsa - widzialem praktycznie natychmiast jak to zostalo ogloszone. znajomy pracuje dla nich.

decyzja zaskoczyla wszystkich, wlacznie z insiderami. z jest to a raczej byla 200 osobowa firma - ktora w porownaniu z japonskimi gigantami naprawde robila fajne motocylkle - Ulysses sie prowadzil genialnie - bylem na test ride. 1125 mial olbrzymi potencjal i wygrywal duzo zawodow.

teraz mozna kupic pozostalosci z produkcji za 40% ceny.

tutaj Eric Buell - zalozyciel - w dniu ogloszenia http://www.youtube.com/v/t5i7JDNACtI newsa.

sa plotki, ze grupa prywatnych inwestorow chce przywrocic firme do zycia. slyszalem tez ze Yamaha jest zainteresowana tym - bylo by to niezle rozwiaznie ..

pozdr ... A.

Data: 2009-10-21 13:48:24
Autor: lesor
Byl sobie Buell
On 20 Paź, 06:11, AlF  wrote:

slyszalem tez ze Yamaha jest zainteresowana tym - bylo by to
niezle rozwiaznie ..

Buelldog?
Japonski protoplasta (pewnie przez klasyczny uklad hamulcowy) nie
zawojowal rynku...

No i maja MT...

--
pozdrawiam, lesor
CB13 ABS

Data: 2009-10-21 23:14:27
Autor: Kuczu
Byl sobie Buell
lesor pisze:

Buelldog?
Japonski protoplasta (pewnie przez klasyczny uklad hamulcowy) nie
zawojowal rynku...

Z tym protoplasta to bym sie tak nie rozpedzal. No chyba ze dla Ciebie Buell zaczyna sie od serii XB.

Data: 2009-10-21 15:36:07
Autor: lesor
Byl sobie Buell
On 21 Paź, 23:14, Kuczu wrote:
lesor pisze:

> [...]
> zawojowal rynku...

Z tym protoplasta to bym sie tak nie rozpedzal. No chyba ze dla Ciebie

Klucz: "wyrazy pokrewne".

Yamaha, w swojej ofercie, miala i ma modele odpowiadajace obecnej
ofercie Buella; oferta ta jest widac na tyle slaba, ze Buell sie
zwija... Yamaha (czy ktos inny z japonskiej czworki) nic nie zyska na
mariazu. Jest tez na wszystkich rynkach, na ktorych sprzedaje sie
Buell. Juz bardziej prawdopodobne, ze Buella podniesie jakis
Chinczyk...

--
lesor
CB13 ABS

Data: 2009-10-22 10:24:51
Autor: huck
Byl sobie Buell

Użytkownik "lesor" <lesor@op.pl> napisał w wiadomości news:87ae7811-6164-4f85-bc38-0a96d56703a8r36g2000vbn.googlegroups.com...
/.../
tez na wszystkich rynkach, na ktorych sprzedaje sie
Buell. Juz bardziej prawdopodobne, ze Buella podniesie jakis
Chinczyk...
tja.... bo w sumie marka BUELL jest lepsza od marki HOND czy tez SUZUKE
jak dla mnie to buell robil nijakie motocykle
może i technicznie zaawansowane ale nijakie
ni to pies ni wydra
no i padł

huck

Byl sobie Buell