Był sobie wątek na PSP .....

Data: 2010-01-11 07:55:21
Autor: Piotr
Był sobie wątek na PSP .....
Dnia Mon, 11 Jan 2010 03:15:54 +0100, MH napisał(a):

Jakubie A. Krzewicki !! , niepotrzebnie wdałeś się w powyższy wątek ...
Dyskutować ta EKIPA nie potrafi !! Zostaniesz co najwyżej obrzucony przez nich
błotem (czego i ja się spodziewam) , podobnie jak CYC , któremu do pięt nie
dorastają ...

Ja jestem pełen podziwu dla czujności, kolegi... Jedno, czego załuję, to
żeś po guralsku tego manifestu nie spłodził...
Piotr
PS. Jakbyś zbierał chętnych do kółka wielbicieli psychopatycznych
osobowości.
--
Czego to ludzie z żalu nie zrobią:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI