By? sport w FSO

Data: 2011-02-25 22:06:41
Autor: Szuwaks
By? sport w FSO
Witam,

polecam ciekawy artykuł wspomnieniowy.
Wspomina Jacek Bartoś - ostatni szef OBR FSO.

http://www.warszawa.pl/Wiadomosci/3,6858,0,1,0,0-Był_sport_w_FSO_.html

To tak na marginesie upadku FSO w ogóle. :(

Szuwaks

Data: 2011-02-26 00:22:28
Autor: DoQ
By? sport w FSO
W dniu 2011-02-25 22:06, Szuwaks pisze:

To tak na marginesie upadku FSO w ogóle. :(

W sumie nic konkretnego sami nie osiągnęli, a teraz będą pewnie tłukli indyjskie wynalazki - i tak dobrze.

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2011-02-26 08:17:01
Autor: kml
By? sport w FSO

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:ik9e11$rcu$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2011-02-25 22:06, Szuwaks pisze:

To tak na marginesie upadku FSO w ogóle. :(

W sumie nic konkretnego sami nie osiągnęli, a teraz będą pewnie tłukli indyjskie wynalazki - i tak dobrze.

O ile będą. W ostatnich latach przegraliśmy ze wszystkimi sąsiadami jeżeli chodzi o lokalizację nowych inwestycji motoryzacyjnych :|

kml

Data: 2011-02-26 09:31:26
Autor: Rabbit McCroolick
By? sport w FSO

Użytkownik "kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:ika9de$82o$1inews.gazeta.pl...

O ile będą. W ostatnich latach przegraliśmy ze wszystkimi sąsiadami jeżeli chodzi o lokalizację nowych inwestycji motoryzacyjnych :|

Bo ja wiem? Jeśli popatrzysz ile powstało i działa zakładów produkujących dla przemysłu motoryzacyjnego, to jesteśmy w bardzo dobrej sytuacji. W Polsce od lat działa multum poddostawców fabryk samochodów. W moim mieście 40 -tysięczynym mieście są to Valmet Automotive (dawny Karmann), Pol-Orsa (materiały tapicerskie), Or-Sat (elementy poliuretanowe i plastykowe) czy Sekurit Saint Gobain (szyby). Za PRL w mieście tylko huta szkła (mniejsza niż dziś) podukowała dla przemysłu samochodowego. Dziś to spora część lokalnego przemysłu. W kraju takich zakładów jest więcej. Może nie powstają u nas nowe fabryki samochodów, ale te które istnieją za granicą (i te krajowe) korzystają z polskich podzespołów.

Data: 2011-02-26 10:00:07
Autor: Szuwaks
By? sport w FSO
Witam,

"Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> wrote in message news:ikador$p42$1news.dialog.net.pl...

W moim mieście 40 -tysięczynym mieście Za PRL w mieście tylko huta szkła (mniejsza niż dziś) podukowała dla przemysłu samochodowego.

Żary?
Huta Szkła Okiennego?
Pamiętam, że potrafili zrobić szybę do każdego samochodu.
Hartowane. (Klejone robili w Sandomierzu).
I jeszcze ją przyciemnić :))
Zdolne zuchy!

Szuwaks

Data: 2011-02-26 16:15:05
Autor: Rabbit McCroolick
By? sport w FSO

Użytkownik "Szuwaks" <szuwaks@go2.pl> napisał w wiadomości news:ikaffa$qt8$1inews.gazeta.pl...

Żary?

Tak:-)

Huta Szkła Okiennego?

Ano HSO Kunice

Pamiętam, że potrafili zrobić szybę do każdego samochodu.
Hartowane. (Klejone robili w Sandomierzu).
I jeszcze ją przyciemnić :))
Zdolne zuchy!

Fakt:-)

Data: 2011-02-26 12:25:50
Autor: kml
By? sport w FSO

Użytkownik "Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> napisał w wiadomości news:ikador$p42$1news.dialog.net.pl...

[...]

Chodziło mi o fabryki a nie podwykonawców. Super, że mamy i to ale byłoby jeszcze supszej jak byśmy mieli wszystko :)

kml

Data: 2011-02-26 14:22:24
Autor: andrzej
By? sport w FSO

--
andrzej

Renowacja każdych schodów wewnętrznych
www.nowe-schody.prv.pl
Użytkownik "kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:ikanvu$s04$1inews.gazeta.pl...

[...]

Motoryzacja ma największy udział w polskim eksporcie.

Data: 2011-02-26 15:36:41
Autor: kml
By? sport w FSO
Użytkownik "andrzej" <nowe.schody@onet.pl> napisał w wiadomości news:ikauqj$i1k$1news.onet.pl...

Chodziło mi o fabryki a nie podwykonawców. Super, że mamy i to ale byłoby jeszcze supszej jak byśmy mieli wszystko :)

Motoryzacja ma największy udział w polskim eksporcie.

No i? Lepiej mieć duży udział w eksporcie czy być producentem?

kml

Data: 2011-02-26 15:55:01
Autor: J.F.
By? sport w FSO
On Sat, 26 Feb 2011 15:36:41 +0100,  kml wrote:
[...]

To na jedno wychodzi :-)

Motoryzacja .. samochody czy czesci do samochodow ? Choc w sumie - GM zbankrutowal, a Delphi nie, moze lepiej byc
podwykonawca :-)

J.

Data: 2011-02-26 16:01:30
Autor: kml
By? sport w FSO

Choc w sumie - GM zbankrutowal, a Delphi nie, moze lepiej byc
podwykonawca :-)

Ja bym wolał mieć w pierwszym rzędzie producentów u siebie i siłą rzeczy podwykonawców ;)

kml

Data: 2011-02-26 21:18:18
Autor: Jarek Andrzejewski
By? sport w FSO
On Sat, 26 Feb 2011 16:01:30 +0100, "kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

Choc w sumie - GM zbankrutowal, a Delphi nie, moze lepiej byc
podwykonawca :-)

Ja bym wolał mieć w pierwszym rzędzie producentów u siebie i siłą rzeczy podwykonawców ;)

A gdyby Ci producenci importowali wszystko od podwykonawców?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-02-26 21:28:03
Autor: J.F.
By? sport w FSO
On Sat, 26 Feb 2011 21:18:18 +0100,  Jarek Andrzejewski wrote:
[...]

Przeciez importuja. Tylko oni decyduja od kogo, a do pewnego stopnia
rowniez po ile.

J.

Data: 2011-03-03 22:30:12
Autor: Adam Płaszczyca
By? sport w FSO
Dnia Sat, 26 Feb 2011 15:36:41 +0100, kml napisał(a):

Motoryzacja ma największy udział w polskim eksporcie.

No i? Lepiej mieć duży udział w eksporcie czy być producentem?

To pierwsze. --

Data: 2011-03-03 22:29:22
Autor: Adam Płaszczyca
By? sport w FSO
Dnia Fri, 25 Feb 2011 22:06:41 +0100, Szuwaks napisał(a):

[...]

W sumie mozna całość streścić tak:
Nie umieliśmy, nie mieliśmy na czym, nie było z czym do ludzi. --

By? sport w FSO