Był taki dzień

Data: 2009-12-13 13:49:15
Autor: boukun
Był taki dzień
Był piękny słoneczny poranek. Niedziela. Obudziłem się na dobre, jak w radiu
tranzystorowym Nina, którego słuchał mój ojciec w kuchni, stale powtarzano słowa
generała Jaruzelskiego. Czułem, że coś się złego stało i w końcu wstałem. Miałem
iść do pracy do rzeźni (Zakładów Mięsnych w Jeleniej Górze), na dyżur w
magazynie żywca, dokarmiać zwierzęta. Nie musiałem się spieszyć, bo i tak
portier dopisywał nam godziny. Ojciec powiedział do mnie, Jareczku,
zaczeła się wojna. Ten pamiętny 13 grudnia 1981 roku utkwi mi na zawsze w
pamięci. W tym dniu zgładzono istniejącą od zaledwie roku wolność. Potem, Żydzi
doszli po ośmiu latach nękania i zniechęcania Polaków ponownie do
absolutnej władzy. I tak jest do dziś. Żyd Brzeziński pieprzy co prawda rok w
rok o jakiejś wolności, ale oni zawsze ją mieli.
A ja, miałem wtedy dokładnie 20 lat, a teraz mam 47 i wciąż ta sama dyktatura
władzy. Zabrali nam wolność zbrodniarze wojenni.

boukun

PS. Mój trochę przerobiony tekst z przed trzech lat
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/49...

Data: 2009-12-13 13:53:24
Autor: boukun
Był taki dzień

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hg2o2g$8ek$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]
A ja, miałem wtedy dokładnie 20 lat, a teraz mam 48 i wciąż ta sama dyktatura
władzy. Zabrali nam wolność zbrodniarze wojenni.

boukun

PS. Mój trochę przerobiony tekst z przed trzech lat
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/49...

Poprawiłem na " mam 48" lat, w tamtym roku zamieściłem po raz trzeci ten mój tekst i zampomniałem teraz wszystko poprawić.

boukun

Był taki dzień