Był taki dzień...

Data: 2010-12-13 13:28:51
Autor: boukun
Był taki dzień...
Był piękny słoneczny poranek. Niedziela. Obudziłem się na dobre, jak w radiu
Nina, którego słuchał mój ojciec w kuchni, stale powtarzano słowa generała
Jaruzelskiego. Czułem, że coś się złego stało i w końcu wstałem. Miałem iść do pracy do rzeźni (Zakładów Mięsnych w Jeleniej Górze),
na dyżur w magazynie żywca, dokarmiać zwierzęta. Nie musiałem się spieszyć,
bo i tak portier dopisywał nam godziny. Ojciec powiedział do mnie, Jareczku, zaczeła się wojna. Ten pamiętny 13 grudnia 1981 roku utkwi mi na zawsze w pamięci. W tym dniu zgładzono istniejącą od zaledwie roku wolność. Potem,
Żydzi doszli po ośmiu latach nękania i zniechęcania Polaków ponownie do
absolutnej władzy. I tak jest do dziś. Żyd Brzeziński pieprzy co prawda rok
w rok o jakiejś wolności, ale oni zawsze ją mieli.
A ja, miałem wtedy dokładnie 20 lat, a teraz mam 49 i wciąż ta sama
dyktatura władzy. Zabrali nam wolność zbrodniarze wojenni.

boukun

PS. Mój trochę przerobiony tekst z ubiegłych lat http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/49...

Był taki dzień...