Był taki dzień

Data: 2011-12-13 03:17:09
Autor: boukun
Był taki dzień
Był piękny słoneczny poranek. Niedziela. Obudziłem się na dobre, jak w radiu
tranzystorowym Nina, którego słuchał mój ojciec w kuchni, stale powtarzano słowa
generała Jaruzelskiego. Czułem, że coś się złego stało i w końcu wstałem. Miałem
iść do pracy do rzeźni (Zakładów Mięsnych w Jeleniej Górze), na dyżur w
magazynie żywca, dokarmiać zwierzęta. Nie musiałem się spieszyć, bo i tak
portier dopisywał nam godziny. Ojciec powiedział do mnie, Jareczku,
zaczeła się wojna. Ten pamiętny 13 grudnia 1981 roku utkwi mi na zawsze w
pamięci. W tym dniu zgładzono istniejącą od zaledwie roku wolność. Potem, Żydzi
doszli po ośmiu latach nękania i zniechęcania Polaków ponownie do
absolutnej władzy. I tak jest do dziś. Żyd Brzeziński pieprzy co prawda rok w
rok o jakiejś wolności, ale oni zawsze ją mieli.
A ja, miałem wtedy dokładnie 20 lat, a teraz mam 50 i wciąż ta sama dyktatura
władzy. Zabrali nam wolność zbrodniarze wojenni.

boukun

Data: 2011-12-13 07:54:28
Autor: Przemysław W
Był taki dzień

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jc6co7$dg3$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jak się przyznałeś dotego, że razem z portierem okradaliście zakład pracy, to jeszcze się przyznaj do tego, że należałeś do pzpr i nie miałeś nic przeciwko tamtej dyktaturze.

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-13 08:48:26
Autor: boukun
Był taki dzień

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jc6sr7$90k$1inews.gazeta.pl...

[...]

Mamy wciąż tą samą dyktaturę władzy idioto. Stan wojenny dał fundamenty pod obecny system, a Kiszczak z Jaruzelskim i Geremkiem są architektami tego kurewskiego systemu złodziejskiego...
Jakoś za moich młodych czasów rzeźnia jeszcze istniała, co więcej, wszystkie rzeźnie istniały, dopiero po okrągłym stole zaczęto Polskę rujnować i zakłady pracy likwidować... Ty chcesz mnie zarzucić, ze w 5 godzin potrafiłem zrobić to, co miałemzrobić w 8, a nie razi cię to, że dzisiaj są takie dysproporcje w zarobkach i złodzieje sobie wypłacaja pensje po 150 tysięcy miesięcvznie a 90% społeczeństwa ma 1100 zł na rekę?

boukun

Data: 2011-12-13 01:40:41
Autor: J-23
Był taki dzień
On 13 Gru, 08:48, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
> [...]

zarobkach i złodzieje sobie wypłacaja pensje po 150 tysięcy miesięcvznie a 90%

rzeznie byly, ale po kawalek miesa stalo sie w kolejce 10-12 godz.
teraz mieso i wedline w kazdym sklepie posiadajacym lade chlodnicz
kupje sie bezproblemowo. czyli dobrze sie stalo ze te zklady produkcji
kurzu zrownano w ziemia. zarobki w RP sa zroznicowane, ale z
odpowiednimi kwalifikacjami nietrudno znalezc godziwa i dobrze platna
prace.

Data: 2011-12-13 10:55:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Był taki dzień

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3b62e216-f517-48da-bbd4-86497f5e8bd2q9g2000yqe.googlegroups.com...

[...]

Pod jednym istotnym waunkiem: musisz mieć pieniądze. Jeśli ich nie masz obejdziesz się smakiem.

Data: 2011-12-13 10:57:57
Autor: Grzegorz Z.
Był taki dzień
J-23 napisał:

[...]

Bez przesady, w "kolejce bez kolejki" nigdy nie stało się dłużej niż
godzinę. Pamiętam, bo jako kilkulatek z babcią wiele razy w takiej kolejce
stałem.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-13 11:06:20
Autor: boukun
Był taki dzień

> [...]

kurzu zrownano w ziemia. zarobki w RP sa zroznicowane, ale z
odpowiednimi kwalifikacjami nietrudno znalezc godziwa i dobrze platna
-- -- -- -- -- -- -- -- -
No i co z tego, do kogo mieć pretensje? To ci sami co dzisiaj rządzą wówczas zrządzili. Mięsa było w PRlu więcej jak dzisiaj, tego nikt nie podważy, a że w sklepach nie było, taka była wówczas polityka trzymania narodu za mordę. Dzisiaj mięso sprowadzamy z Belgii, bo polskie rzeźnie zaorane, zobaczymy, jak długo taka gospodarka wytrzyma...

Kwalifikacje to sobie dzisiaj możesz w dupę wsadzić, dla Polaków jest co najwyżej praca, podcierać tyłki starcom na zachodzie... i to się nazywa godziwa praca dla Polaków...
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-QDiMTrNqpk

boukun

Data: 2011-12-13 11:10:00
Autor: boukun
Był taki dzień

> [...]

kurzu zrownano w ziemia. zarobki w RP sa zroznicowane, ale z
odpowiednimi kwalifikacjami nietrudno znalezc godziwa i dobrze platna
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
I jeszcze jedno, w 1980 roku były towray w sklepach najwyższej jakości, o jakich się Polakom nawet nie śniło i jakich dzisiaj już nie uświadczysz. Wygraliśmy wioske olimpijską i zaczęły się protesty, Potem był stan wojenny i dopiero zaczęły się puste haki, żeby przygotować Polaków na zaoranie Polski i dzisiajszy śmietnik Europy...

boukun

Data: 2011-12-13 09:08:44
Autor: Przemysław W
Był taki dzień
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w

Mamy wciąż tą samą dyktaturę władzy idioto.

Jeśli tą samą, to dlaczego tamtą akceptowałeś, a ta ci przeszkadza?

> Jakoś za moich młodych czasów rzeźnia jeszcze istniała, co więcej, wszystkie
rzeźnie istniały, dopiero po okrągłym stole zaczęto Polskę rujnować i zakłady pracy likwidować...

Poważnie idioto? Ja pamiętam, że jeszcze nikomu się nie śniło o okrągłym stole a w sklepach można było kupić tylko ocet.

Przemek

Data: 2011-12-13 09:23:05
Autor: boukun
Był taki dzień

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jc7171$l6k$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Poważnie idioto? Ja pamiętam, że jeszcze nikomu się nie śniło o okrągłym stole a w sklepach można było kupić tylko ocet.

To teraz się zastanów debilu, dlaczego tak było? Przecież wiadomo doskonale, że produkowano 100% więcej jak dzisiaj? Bo te same szumowiny wówczas rządziły co dzisiaj, Wówczas sprzadawali wszystki polski towar kanałami na Wschód i Zacghód, dzisiaj sprzedają zachodni bubel w blaszanych hipermarketach... Jakoś musieli urobić społeczeństwo, żeby się zgodziło na rabunek Polski... Puste haki były w stanie wojennym, dzisiaj są na ten temat na wp. akurat zdjęcia http://politykier.pl/gid,14074557,gpage,2,img,14074617,kat,1025795,galeria.html?_ticrsn=5&ticaid=5d8ca

boukun

Data: 2011-12-13 15:47:14
Autor: stevep
Był taki dzień
Dnia 13-12-2011 o 09:23:05 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

To teraz się zastanów debilu, dlaczego tak było? Przecież wiadomo  doskonale, że produkowano 100% więcej jak dzisiaj? Bo te same szumowiny  wówczas rządziły co dzisiaj, Wówczas sprzadawali wszystki polski towar  kanałami na Wschód i Zacghód, dzisiaj sprzedają zachodni bubel w  blaszanych hipermarketach... Jakoś musieli urobić społeczeństwo, żeby  się zgodziło na rabunek Polski... Puste haki były w stanie wojennym,  dzisiaj są na ten temat na wp. akurat zdjęcia  http://politykier.pl/gid,14074557,gpage,2,img,14074617,kat,1025795,galeria.html?_ticrsn=5&ticaid=5d8ca

boukun miarkuj się bo ci żyłka pierdząca pęknie i będziemy musieli  mianować innego nadwornego idiotę.

--
stevep

Data: 2011-12-13 16:27:24
Autor: Przemysław W
Był taki dzień
[...]

Puste haki były pół roku wcześniej:

http://www.polonia360.com/News_ocet-na-p%C3%B3%C5%82kach-co-w-prl-mieli%C5%9Bmy-na-talerzach_46873_7_98.aspx

Przemek

Data: 2011-12-13 17:25:15
Autor: boukun
Był taki dzień

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jc7qsv$gtq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Raz, że to niejest prawdą, a dwa, że to robiły te same rządy co dzisiaj i nie podważa faktu, że do czasu stanu wojennego, a także i po nim, produkowano w Polsce o setki procent więcej, niz dzisiaj... Ale tak wcale nie musiało być, gdyby nie stan wojenny...

boukun

Data: 2011-12-13 17:57:37
Autor: Przemysław W
Był taki dzień

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Raz, że to niejest prawdą, a dwa, że to robiły te same rządy co dzisiaj...

No to robiły, czy to jest nieprawda?

Przemek

Data: 2011-12-13 18:06:40
Autor: boukun
Był taki dzień

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jc8065$52o$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Raz, że to nie jest prawdą, a dwa, że to robiły te same rządy co dzisiaj...

No to robiły, czy to jest nieprawda?

Przemek

Data pod zdjęciem lipiec 1981 jest wzięta z sufitu...

boukun

Był taki dzień