Był taki dzień

Data: 2014-12-15 06:09:57
Autor: MarkWoydak
Był taki dzień
Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m6kqh6$hfc$1speranza.aioe.org...
Był piękny słoneczny poranek. Niedziela. Obudziłem się na dobre, jak w radiu
tranzystorowym Nina, którego słuchał mój ojciec w kuchni, stale powtarzano słowa
generała Jaruzelskiego. Czułem, że coś się złego stało i w końcu wstałem. Miałem
iść do pracy do rzeźni (Zakładów Mięsnych w Jeleniej Górze), na dyżur w
magazynie żywca, dokarmiać zwierzęta.

Wykonywałes odpowiedzialna prace! Stosownie do wykształcenia. Karmiłeś zwierzaki a za chwilę podcinałes im gardła! Zaiste byłeś bohaterem. Na tobie trwał cały PRL i PZPR.

MW

Data: 2014-12-15 10:11:18
Autor: El Comandante
Był taki dzień
"MarkWoydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m6lqmi$q95$10news.albasani.net...
[...]

Jako brygadzista w magazynie żywca i wagowy-magazynowy-klasyfikator także z buchtowymi brałem udział w dyżurach w niedzielę i wtedy to dokarmiało się zwierzęta w przestoju. Całkiem normalna i piękna praca, a przede wszystkim dobrze wówczas płatna...

Data: 2014-12-15 17:50:45
Autor: MarkWoydak
Był taki dzień
Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości Wykonywałes odpowiedzialna prace! Stosownie do wykształcenia. Karmiłeś zwierzaki a za chwilę podcinałes im gardła! Zaiste byłeś bohaterem. Na tobie trwał cały PRL i PZPR.

[...]

Czyli byłes pełna gębą proletariat. Oczywiście do PZPR należałeś!?

MW

Data: 2014-12-15 18:45:39
Autor: El Comandante
Był taki dzień
"MarkWoydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m6n4to$rrc$2news.albasani.net...
[...]

W całym swoim życiu nie należałem do żadnej partii...

Był taki dzień