Był taki dzień

Data: 2017-12-13 08:41:28
Autor: boukun
Był taki dzień
Był piękny słoneczny poranek. Niedziela. Obudziłem się na dobre, jak w radiu
tranzystorowym Nina, którego słuchał mój ojciec w kuchni, stale powtarzano słowa
generała Jaruzelskiego. Czułem, że coś się złego stało i w końcu wstałem. Miałem
iść do pracy do rzeźni (Zakładów Mięsnych w Jeleniej Górze), na dyżur w
magazynie żywca, dokarmiać zwierzęta. Nie musiałem się spieszyć, bo i tak
portier dopisywał nam godziny. Ojciec powiedział do mnie, Jareczku,
zaczęła się wojna. Ten pamiętny 13 grudnia 1981 roku utkwi mi na zawsze w
pamięci. W tym dniu zgładzono istniejącą od zaledwie roku wolność. Potem, Żydzi
doszli po ośmiu latach nękania i zniechęcania Polaków ponownie do
absolutnej władzy. I tak jest do dziś. Żyd Brzeziński pieprzy co prawda rok w
rok o jakiejś wolności, ale oni zawsze ją mieli.
A ja, miałem wtedy dokładnie 20 lat, a teraz mam 56 i wciąż ta sama dyktatura
władzy. Zabrali nam wolność zbrodniarze wojenni.

boukun

Data: 2017-12-13 11:15:32
Autor: Totalna Opozycja
Był taki dzień
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
Był piękny słoneczny poranek. Niedziela. Obudziłem się na dobre, jak w
radiu tranzystorowym Nina, którego słuchał mój ojciec w kuchni, stale
powtarzano
słowa> generała Jaruzelskiego.

/.../

A ja, miałem wtedy dokładnie 20 lat, a teraz mam 56 i wciąż ta sama
dyktatura władzy. Zabrali nam wolność zbrodniarze wojenni.

boukun

Widzisz Jareczku, w końcu przejrzałeś na oczy! To nie Jaruzelski zabrał ci
młodość tylko PiS starość.

Tu sobie powspominaj:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/13,129662,10576,quiz-historyczny-jak-wiele-wiesz-o-stanie-wojennym-prog.html#Prze

CL

Data: 2017-12-13 03:31:13
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Był taki dzień
użytkownik Totalna Opozycja napisał:

Tu sobie powspominaj:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/13,129662,10576,quiz-historyczny-jak-wiele-wiesz-o-stanie-wojennym-prog.html#Prze

CL

Tu masz coś lepszego:)
https://youtu.be/whWCsn9hiIE
Aż dziw bierze że puścili to w tivi:) Tak szarpać biednego Gieremka.

Data: 2017-12-13 14:31:58
Autor: Totalna Opozycja
Był taki dzień
knurek "Irytujacy Irygator vel Karbonylek"

Eeeeee, zoabcz tu: https://tinyurl.com/ybym95k3 i tu: https://tinyurl.com/y727evxa to o "nowym" rządzie.

CL

Data: 2017-12-13 05:44:19
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Był taki dzień
W dniu środa, 13 grudnia 2017 14:32:48 UTC+1 użytkownik Totalna Opozycja napisał:
> [...]

Tu masz coś lepszego:)
https://youtu.be/whWCsn9hiIE
Aż dziw bierze że puścili to w tivi:) Tak szarpać biednego Gieremka.

Jednak to jest ważniejsze https://youtu.be/whWCsn9hiIE

Był taki dzień