Był w Tajlandii i dymał chłopców?...

Data: 2009-10-08 08:10:03
Autor: Tzva Adonai
Był w Tajlandii i dymał chłopców?...
..... gdy w zakresie usług seksualnych królują tam ladyboys... Głupek
jakiś...

Uwierzycie, że ta laska ma siusiaka? - http://www.bangkokdiaries.com/tests/katoey/images/1.jpg

***

Minister kultury Francji Frederic Mitterrand (bratanek nieżyjącego już
prezydenta Francois Mitterranda) ma kłopoty w związku ze swą
autobiografią z 2005 roku, w której przyznał się do płacenia za seks z
chłopcami w Tajlandii.

W swojej autobiografii "La mauvaise vie" (Złe Życie) Mitterrand opisał
m.in. swój "brzydki zwyczaj płacenia za chłopców" w Tajlandii.
"Przyzwyczaiłem się do płacenia za chłopców... Wszystkie te zwyczaje
związane z rynkiem młodych, rynkiem niewolników ogromnie mnie
ekscytują" - pisał - "Niektórzy mogliby mnie oceniać z moralnego
punktu widzenia, ale to daje mi nieumiarkowaną przyjemność".

http://fakty.interia.pl/swiat/news/francja-minister-placil-za-seks-z-chlopcami,1379706

Był w Tajlandii i dymał chłopców?...