Była działaczka KOD: Kijowski ubolewał, że ktoś zrobił screeny komentarzy

Data: 2016-03-13 11:40:13
Autor: mkarwan
Była działaczka KOD: Kijowski ubolewał, że ktoś zrobił screeny komentarzy
Anna Grzybowska, była działaczka Komitetu Obrony Demokracji, skomentowała skandaliczne wpisy, które po wypadku Andrzeja Dudy publikowali w Internecie jej byli koledzy z organizacji.
Odniosła się również do reakcji lidera KOD, Mateusza Kijowskiego, który zbagatelizował całe zajście i sugerował, że było ono prowokacją wrogich sił politycznych.

Od wczoraj na forach KOD-u się zagotowało - to, co pisali członkowie Komitetu o wypadku prezydenckiej limuzyny, było przerażające.
Mam wejścia na kilka stron grup KOD-u, w tym rzecz jasna na GG i śledziłam te komentarze i te posty z rosnącym zdumieniem - napisała Grzybowska we wstępie.

W dalszej części swojego komentarza była działaczka KOD przypomniała sytuację, gdy do mediów dostała się informacja o tym, że Mateusz Kijowski zalega z płaceniem alimentów na swoje dzieci.
Wówczas cenzura była tak ostra, ze jakakolwiek wzmianka na ten temat natychmiast lądowała w koszu, na nogi zostali postawieni wszyscy admini, na grupach lokalnych było dokładnie to samo.
Mieliśmy absolutny zakaz publikacji czegokolwiek na ten temat.
Było to pilnowane rygorystycznie - zdradziła.

Grzybowska przyznała, że w sytuacji z wulgarnymi wpisami komentującymi wypadek prezydenta Andrzeja Dudy sytuacja była identyczna. Tym razem nie chodziło o Mateusza, tylko o Dudę.
Posty poszły, nikt ich nie cenzurował, za to Mateusz wraz z Piotrem Wieczorkiem, Koo Mazowsza szalenie ubolewali, że ktoś zrobił screeny i wytargał je na zewnątrz.
Jak rozumiem, gdyby posty nie wypełzły, nie byłoby sprawy?
Filozofia Kalego, Panowie?
Żeby było jeszcze głupiej, Piotr zasugerował, ze była to. prowokacja!
Wierzysz w to, co piszesz?! - napisała.
http://wmeritum.pl/wp-content/uploads/2016/03/grzybowska.png

Po publikacji tego wpisu na Grzybowską spadła fala "hejtu" ze strony KOD-owców.
Była działaczka organizacji, której lideruje Mateusz Kijowski postanowiła odnieść się do nich odnieść.

Przeczytałam Wasze komentarze.
Były świetne - zostałam zdeptana, opluta i odsądzona od czci i wiary.
Problem w tym, że mam bardzo wysoki próg odporności na hejt, za to szalenie niski na hipokryzję.
Zawsze mnie wkurzała - napisała.
Ponieważ nie chce mi się odpowiadać na każdy z komentarzy oddzielnie, odpowiem zbiorczo - nie chcę zniszczyć KODu ani jego mutacji.

Patrzę na to, co się dzieje z tym ruchem z autentycznym przerażeniem.
To Wy sami niszczycie go w skandaliczny sposób, przestajecie być wiarygodni, popełniacie kardynalne błędy, a co gorsza - brniecie w nie kompletnie bezrefleksyjnie.
To już nie jest Wasz ruch - to ruch tysięcy ludzi, którzy uwierzyli w to, że w kupie mogą coś zdziałać.
Obawiam się, że w tym towarzystwie jednak im się to nie uda.
Wypadek Dudy pokazał autentyczne oblicze KODu - tego nie zmienicie, bo teraz Wasze pomysły na KOD już są archaiczne - dodała.

Grzybowska podkreśliła również, że "KOD wymyka się spod kontroli", zaś w kwestii rozwoju organizacji "nic się nie ruszy", jeżeli będzie się ona opierać na "na wielbicielach spacerów i nawiedzonych pańciach lepiących pod postami Mateusza pieski i serduszka".
więcej w http://wmeritum.pl/byla-dzialaczka-kod-kijowski-ubolewal-ze-ktos-zrobil-screeny-komentarzy/137308

Była działaczka KOD: Kijowski ubolewał, że ktoś zrobił screeny komentarzy