Była gęsta mgła...

Data: 2010-04-11 02:48:31
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Była gęsta mgła...
Pierwszy na miejscu zdarzenia był montażysta ekipy telewizyjnej. Amatorsk±
kamer± (telefonem komorkowym) nakręcił film kilkana¶cie minut po wypadku.
Go¶ć opowiadał, że widział z okna hotelu, jak samolot kilka razy przelatywał
w pobliżu, a potem usłyszał dziwna pracę silników i zobaczył samolot...
Naoczni ¶wiadkowie opowiadali o tym, że widzieli samolot, jak...

Gdyby była gęsta mgła, to nikt by tego samolotu nie widział.
Na filmie kręconym amatorsk± kamer± bardzo dobrze widać zgliszcza
i krz±tajace się ekipy ratowników, ale gdzie podziała się gęsta mgła?

Zastanawiaj±ce.

I tylko ludzi żal - wszystkich. :'-(
Wieczny odpoczynek...
[']
--
Pit

Data: 2010-04-10 21:11:03
Autor: Bruner
Była gęsta mgła...

"Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> wrote in message news:hpr5u9$vto$1news.onet.pl...

Gdyby była gęsta mgła, to nikt by tego samolotu nie widział.
Na filmie kręconym amatorsk± kamer± bardzo dobrze widać zgliszcza
i krz±tajace się ekipy ratowników, ale gdzie podziała się gęsta mgła?

paranna mgla utrzymuje sie krotko bylo rano, z tego samego powodu nie wyladowal wczesniej rosyjski IL, tez dwa razy podchodzil do ladowania i nie widzial lotniska, w koncy zrezygonowal bo pilot byl madrzejszy, znajac kaczora i jego psychiczna obsesje na punkcie Katynia nie mogl sobie pozwolic nie wyladowac

http://www.youtube.com/watch?v=8OytAQFCkFs&feature=player_embedded

naoczyny swiadek byl z psem na spacerze nie widzial dalej niz 50 m,

pilot nie sygnalizowal zadnych problemow z maszyna, sa skrzynki czarne wszystkiego sie dowiemy juz niedlugo

Data: 2010-04-11 04:22:39
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Była gęsta mgła...
Bruner wrote:

[...]

Kaczyński nie był pilotem tego samolotu.

http://www.youtube.com/watch?v=8OytAQFCkFs&feature=player_embedded

naoczyny swiadek byl z psem na spacerze nie widzial dalej niz 50 m,

Naoczny ¶wiadek nie widział dalej niż 50 m, ale widział jak samolot...
To jakie¶ bajki, bo 50 m, to naprawdę zbyt mała odległo¶ć, by człowiek mógł
zobaczyć jakie manewry wykonuje samolot. Poza tym na zdjęciach z kamery
montażysty mgły nie ma,a sam montażysta widział samolot z okna hotelu,
który  był ponad 200 m od pasa startowego.
--
Pit

Data: 2010-04-10 19:54:30
Autor: Pistacjusz
Była gęsta mgła...
On 11 Kwi, 04:22, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
Bruner wrote:

> [...]

montażysty mgły nie ma,a sam montażysta widział samolot z okna hotelu,
który  był ponad 200 m od pasa startowego.

Daj spokój, to jełop. On czuje zwierzęca nienawi¶ć do wszystkiego co
nie zostało obsikane (znaczenie terenu) przez jego wodza (a
niewykluczone, że i chlebodawcę) Tuska.

Data: 2010-04-11 09:59:28
Autor: mkarwan
Była gęsta mgła...
Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hpr7ja$2s3$1news.onet.pl...
[...]

Półtorej godziny przed katastrof± na tym samym lotnisku wyl±dował Jak-40 z polskimi pilotami.

Data: 2010-04-11 12:05:46
Autor: Tomy M.
Była gęsta mgła...
Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hpr7ja$2s3$1news.onet.pl...

"Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> wrote in message news:hpr5u9$vto$1news.onet.pl...

Gdyby była gęsta mgła, to nikt by tego samolotu nie widział.
Na filmie kręconym amatorską kamerą bardzo dobrze widać zgliszcza
i krzątajace się ekipy ratowników, ale gdzie podziała się gęsta mgła?

[...]

 Samolot rosyjski lecÄ…cy z Moskwy podchodziĹ‚ CZTERY RAZY
i odleciał. Mgła zaczynala się rozrzedzać gdy lądował
polski samolot.
 Polski samolot podchodziĹ‚ DWA razy, pogĹ‚oska o CZTERECH
wynikĹ‚a  z bĹ‚Ä™dnej interpretacji rosyjskiego terminu
"четвёртый разворот" (czwarty zakręt), który oznacza
ostatni zakręt samolotu przed wyprowadzeniem na prostą do pasa.
Dla mniej rozgarniętych, samolot przy wykonywaniu nawrotu
robi CZTERY zakręty.Obrazowo, lata bardziej po kwadracie
niż po lini koła. Jeżeli kiedykolwiek krążyliście nad
lotniskiem to powinniście wiedzieć i CZUĆ jak to wygląda.
Tutaj można to obserwować, chociaz mało dokładnie:
http://www.flightradar24.com/

 Pilot ma gdzieĹ› wszystkich, juĹĽ nie raz pokazywaĹ‚ ĹĽe jest
niezaleĹĽny i niepodatny na naciski. Gdy byl na zwolnieniu
lekarskim widać to było wyraźnie: "jestem chory i biorę
antybiotyki, zwolnienia lekarskiego odwołać się nie da..."

--

Tomy M. www.ansibl.com

Była gęsta mgła...