Była nawet cena za głowę prezydenta, a wcześniej premiera

Data: 2011-01-22 03:02:54
Autor: Hans Kloss
Była nawet cena za głowę prezydenta, a wcześniej premiera
"Bo jak tu się przyznać przed samym sobą, że jest się oszukiwanym - w
końcu jest się wykształciuchem, ekspertem, specjalistą - jak się
przyznać, że dało się oszukać? [...]Politycy, którzy wyznają zasadę,
że mediami i sondażami wygrywa się wybory i utrzymuje u władzy, są
jednak w błędzie. A jak bardzo są w błędzie okaże się w ciągu
najbliższych kilku lat.[...] Jednak fakty są takie - od kilku lat było
zlecenie na Prezydenta - chodziło w środowisku służb, chodziło również
w środowisku przestępczym. Była nawet cena za głowę prezydenta, a
wcześniej premiera. Infiltracja naszych służb, firm państwowych i
spółek prywatnych oraz administracji i samorządu przez służby
rosyjskie - to jest dopiero temat. Oni przez ostatnie 20 lat nie
próżnowali.
Motywy, sekwencje zdarzeń jak mogło być, ujawniam w "Ostatnim Locie" -
to jest geneza. Pierwszą swoją książkę "Polę Laskę" wydałem na rok
przed Smoleńskiem, a "Ostatni Lot" pojawił się 2 miesiące temu, to
jedyna pozycja, która pokazuje, że mogło dojść, że doszło, że był
planowany zamach na Prezydenta.[...] Tak, to był zamach stanu.
Przejęcie władzy przez marszałka sejmu - jako pełniącego obowiązki
prezydenta - obyło się z naruszeniem prawa, podobnie jak wprowadzenie
stanu wojennego. Nie było aktu zgonu. Zadziwiające jest, jak służby -
niektóre służby - były przygotowane do przejęcia władzy.
Jaka była cena za głowę Prezydenta?
- Rosła od 5 milionów dolarów przez 15 do 75 milionów dolarów. Taką
cenę podałem w książce, jaka była w rzeczywistości - nie wiem.
Kto doprowadził do tego, że samolot się rozbił?
- Polscy piloci to nie idioci, znam kilku pilotów i to są zrównoważeni
ludzie, o wysokim morale - to nie są ryzykanci. Kiedy załoga
odchodziła na drugi krąg, to samolot się rozpadł w drobny MAK. Dziś
wiemy, że nałożyły się na to sekwencje wydarzeń. Wydarzeń, które
zdawały się być tylko fikcją literacką, a stały się rzeczywistością.
[...]"
Całość wywiadu z pisarzem "Alefem Sternem" na:
http://www.redakcja.newsweek.pl/Tekst/Polityka-Polska/542491,Alef-stern-byla-cena-za-glowe-prezydenta.html

Platfonskim obsrywaczom radzę NAJPIERW przeczytać wydaną PRZED 10
kwietnia książkę Sterna "Pola Laska" a dopiero potem opluwać jej
autora i wyśmiewać jego tezy.
J-23

Data: 2011-01-22 09:39:24
Autor: Bruner
Była nawet cena za głowę prezydenta, a wcześniej premiera
Hans pociesz sie za za twoj glupi leb by nikt grosza nie dal

Data: 2011-01-22 13:42:45
Autor: aakpl
Była nawet cena za głowę prezydenta, a wcześniej premiera
Data: 2011-01-22 13:02:40
Autor: obserwator
Była nawet cena za głowę prezydenta, a wcześniej premiera
aakpl <aakpl@interia.pl> napisał(a):

 była również rozmowa o treści ; http://www.dziennikzachodni.pl/stronaglowna/359862,pil-rutkowski-o-tu-154-90-pr
oc-bledow-po-naszej-stronie,id,t.html

tyle, ze Rutkowski tez z tej mafii o ktorej wspomina Alef Stern (vide sprawa
Olewnika).
A samolot byl przygotowany do kasacji, nawet gdyby udalo mu sie odleciec w
kierunku innego lotniska.

Data: 2011-01-22 14:31:29
Autor: aakpl
Była nawet cena za głowę prezydenta, a wcześniej premiera
no właśnie,nie przeczytałeś,nawet linka nie kliknąłeś,a głos zabierasz. To nie jest "TEN" Rutkowski.Tak to z wami jest

Data: 2011-01-22 15:07:43
Autor: obserwator
Była nawet cena za głowę prezydenta, a wcześniej premiera
aakpl <aakpl@interia.pl> napisał(a):
no właśnie,nie przeczytałeś,nawet linka nie kliknąłeś,a głos zabierasz. To nie jest "TEN" Rutkowski.Tak to z wami jest

przeczytalem, tylko rzeczywiscie pomylilem imiona, sadzilem ze po zabraniu mu
licencji detektywa, zdobyl licencje pilota, bo ten Rutkowski z tekstu, gada
tak jak tego zyczy sobie mafia, ktora rzadzi Polska.

Przeczytales tekst ktory zapodal Hans? Chyba nie, skoro wklejasz ten
dezinformacyjny tekst tego jakiegos tam Rutkowskiego.

Data: 2011-01-22 14:04:45
Autor: pluton
Była nawet cena za głowę prezydenta, a wcześniej premiera
Jaka była cena za głowę Prezydenta?

Gdyby byl chociaz cien podejrzenia, to wariat by o tym pieprzyl
w radiu ma ryja 24/7/365.

Kto doprowadził do tego, że samolot się rozbił?

Mechanicy. Nie naostrzyli skrzydel i samolot nie mogl kosic lasu.

Nullification

Data: 2011-01-22 09:44:25
Autor: Bruner

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:ihekiq$ne6>
Mechanicy. Nie naostrzyli skrzydel i samolot nie mogl kosic lasu.

powinni raczej zainstalowac wielkie uszy na skrzydlach na echolokacji jak ma nietoperz i moze sie we mgle i ciemnosciach poruszac

Data: 2011-01-22 13:10:26
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

> Kto doprowadził do tego, że samolot się rozbił?

Mechanicy. Nie naostrzyli skrzydel i samolot nie mogl kosic lasu.

moze daj se spokoj z takimi komentarzami, bo pozniej tacy jak np, wczoraj
glob, myla glupote pelowcow z logika pisowcow, tak im wyprano mozgi.

Data: 2011-01-22 15:13:48
Autor: obserwator
Warto wkleic i ta czesc tekstu, bo nadal niektorym nie chce sie
tego waznego tekstu czytac. Wola zabawiac sie rezonatory postagenturalnych
mediow i pozytecznych idiotow zdalnie sterowanych przez mafie ktora rzadzi Polska.

*Przecież obraz ten ukazuje czytelnikowi &#8211; o zgrozo &#8211; że Polską rządzą starzy
agenci, ludzie z minionej epoki. Czy to prawda?

- Gdybym nie miał w swoim życiu kontaktów z takimi osobami, które
umiejscowione są w firmach prywatnych i państwowych, instytucjach
administracji, radach nadzorczych spółek skarbu państwa, samorządach, klubach
sportowych, to nie byłoby sprawy. W dodatku w mediach też sporo jest takich
&#8222;Ojców&#8221;. Mówi się o nich często: &#8222;Ci, co dają zielone światło&#8221;. Wystarczy
spojrzeć jakie osoby kręciły się przy wszystkich ważniejszych prywatyzacjach.
Jakie osoby zamieszane są w ważniejsze afery gospodarcze ostatnich 20 lat? Kto
tworzył mafię paliwową? Przecież ta sieć współpracowników służb w PRL była
rozbudowana, a scenariusz zmiany systemu został napisany wcześniej, niż nam
się wydaje. To nie tak, że tylko ruch oddolny jakim była Solidarność się do
tego przyczynił.

Czyli wg Ciebie wszystkie przemiany zainicjowali &#8222;agenci wpływu&#8221;, a nie
Solidarność w latach 80?

- Gdyby nie działania związane z przygotowaniem do przekazania władzy i
budowania kapitalizmu w Polsce, to władza by tego nie popuściła, nie pozwoliła
na żadne zmiany. Decyzje dotyczące przemian zapadły na Kremlu, tam
postanowiono rozmontować system. W Polsce natomiast aparat władzy skrupulatnie
się do tej operacji przygotowywał. Proponuję spojrzeć, kto na przełomie lat 70
i 80 wyjeżdżał na zachód na różnego rodzaju stypendia, przy okazji ucząc się
kapitalizmu? Po stronie polskiej lewicy mam sporo takich osób, które działały
później w biznesie czy w partiach politycznych. Wystarczy popatrzeć kto
zakładał pierwsze firmy polonijne, tzw. Joint Venture.

Ta operacja przygotowywała tych ludzi do funkcjonowania w realiach wolnego
rynku. Z kolei służby zakładały pierwsze kantory wymiany walut, organizowały
afery spirytusowe, papierosowe, cały proceder wyłudzania podatku VAT. A do
tego produkcje narkotyków, handel bronią. Ta sieć, nazwana kiedyś czerwoną
pajęczyną siedzi dalej w spółkach skarbu państwa. Ja bym ją nazwał pajęczyną
czarną, bo ideologicznie nie ma nic wspólnego z programem lewicy czy
socjaldemokracji. To jest najprawdziwsza w świecie mafia.*

Data: 2011-01-22 16:55:30
Autor: u2
W dniu 2011-01-22 16:13,  obserwator pisze:
[...]

Ba, a jak się uwłaszcza na polskim majątku :

http://wiernipolsce.wordpress.com/2011/01/19/zachodnie-banki-wywoza-z-polski-milijardy/

Data: 2011-01-22 16:06:25
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Ba, a jak się uwłaszcza na polskim majątku :

http://wiernipolsce.wordpress.com/2011/01/19/zachodnie-banki-wywoza-z-polski-mi
lijardy/

Milosc jest podobno slepa, szczegolnie jest bolesna i tragiczna, kiedy nie ma
wzajemnosci:))

Polecam swietne video w temacie....dla relaksu:

http://kosikm.salon24.pl/271282,donal-tusk-parodia

Data: 2011-01-22 16:12:57
Autor: obserwator
Wlasnie trwa kolejny transfer forsy z Polski.

....coraz lepszy kurs w przeliczeniu na dewizy:))

Data: 2011-01-22 17:29:03
Autor: u2
W dniu 2011-01-22 17:06,  obserwator pisze:
Polecam swietne video w temacie....dla relaksu:

http://kosikm.salon24.pl/271282,donal-tusk-parodia

Patologiczny kłamca. Aż jest rudy z tego kłamania.

Data: 2011-01-22 16:37:11
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-01-22 17:06,  obserwator pisze:
> Polecam swietne video w temacie....dla relaksu:

> http://kosikm.salon24.pl/271282,donal-tusk-parodia

Patologiczny kłamca. Aż jest rudy z tego kłamania.

dlatego go zaproponowali bo ma talent, a ci co go wystawili doskonale znaja profil psychologiczny polskiego spoleczenstwa.

Walesa w Kongresie USA przeciez powiedzial: zeby przyjezdzac do Polski, bo na
glupocie najlepszy biznes sie robi. Sam przeciez zrobil, to wie najlepiej:))

--

Była nawet cena za głowę prezydenta, a wcześniej premiera