Byla oplata za okulary w CCity jest nowe

Data: 2011-07-08 19:32:30
Autor: Bartek Kacprzak
Byla oplata za okulary w CCity jest nowe
Witam

Nowosci w CC coraz wiecej, teraz powiesili zakaz jedzenia i picia rzeczy niezakupionych w ich bufetach.
Jestem ciekaw co wymysla dalej?
A moznaby troche obnizyc ceny biletowbo teraz wyprawa rodzina 2+2 to wydatek w weekend ponad 100 pln.
BTW
 jestem ciekaw czy taki zakaz ma jakakolwiek moc sprawcza?
pozdr

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-07-08 13:58:07
Autor: rs
Byla oplata za okulary w CCity jest nowe
On Fri, 8 Jul 2011 19:32:30 +0200, "Bartek Kacprzak" <bar.ka@wp.pl>
wrote:

[...]

ale to nic chyba nowego. przeciez wyswietlanie filmow w kinach jest
jedynie niejako dodatkiem do sprzedazy napojow i jedzenia w ichnich
bufetach.
nie wszystko tez musi i powinno byc regulowane prawnie/od gornie.
zapraszasz ludzi na impreze ale mowisz im, ze wjazd jedy tylko w
zielonych koszulach i pomaranczowych trampkach. nie podoba ci sie taki
stroj? nie idziesz na taka impreze. niech sie wlasciciel martwi, ze
zabraklo kolesia, ktory opowiada najlepsze kawaly. <rs>

Data: 2011-07-08 20:51:13
Autor: Bartek Kacprzak
Byla oplata za okulary w CCity jest nowe

Uzytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisal w wiadomosci
ale to nic chyba nowego. przeciez wyswietlanie filmow w kinach jest
jedynie niejako dodatkiem do sprzedazy napojow i jedzenia w ichnich
bufetach.
Tak? A ja myslalem, ze jest odwrotnie :(

[...]
Jestes pewien, ze to jest dobra analogia?
Bo na impreze zapraszam wszystkich ale moge im zabronic opowiadac kawaly o np wrobelku.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-07-08 15:00:14
Autor: rs
Byla oplata za okulary w CCity jest nowe
On Fri, 8 Jul 2011 20:51:13 +0200, "Bartek Kacprzak" <bar.ka@wp.pl>
wrote:

[...]

no niestety. jesli by dzis nie bylo bufetow w kinach, nie bylo by kin.

[...]

sadze, ze tak.
Bo na impreze zapraszam wszystkich ale moge im zabronic opowiadac kawaly o np wrobelku.

mozesz im zabronic cokolwiek. istotne jest to, ze to TY zabraniasz, a
nie np. administracja osiedla. <rs>

Data: 2011-07-08 21:07:40
Autor: Bartek Kacprzak
Byla oplata za okulary w CCity jest nowe

Uzytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisal w wiadomosci news:hgke175ep5jppcr1e0hhsivcd93fj4ekq74ax.com...
no niestety. jesli by dzis nie bylo bufetow w kinach, nie bylo by kin.
Czyli wracamy do punktu wyjscia, przyczyny braku widzow. :)

[...]

Ok, ja mysle, ze jednak nie.

Bo na impreze zapraszam wszystkich ale moge im zabronic opowiadac kawaly o
np wrobelku.

mozesz im zabronic cokolwiek. istotne jest to, ze to TY zabraniasz, a
nie np. administracja osiedla.
No widzisz, zabronic to oni moga...

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-07-09 15:06:31
Autor: rs
Byla oplata za okulary w CCity jest nowe
On Fri, 8 Jul 2011 21:07:40 +0200, "Bartek Kacprzak" <bar.ka@wp.pl>
wrote:

[...]

z tego co piszesz ponizej, odnosze wrazenie, ze po prostu nie
rozumiesz tej analogii.

[...]

nie chodzi o to, ze oni moga, chodzi natomiast o to, ze to ty w swoim
domu zabraniasz. <rs>

Data: 2011-07-10 19:35:51
Autor: DP
Byla oplata za okulary w CCity jest nowe
Uzytkownik "rs"
mozesz im zabronic cokolwiek. istotne jest to, ze to TY zabraniasz, a
nie np. administracja osiedla.

Użytkownik "Bartek Kacprzak"
No widzisz, zabronic to oni moga...

tak, Oni zabronili mi picia na powietrzu

ale jakos mnie to nie powstrzymuje od okazjonalnego wypicia z kolega browara w miejscach gdzie dawniej robilismy libacje alkoholowe w wiekszych grupach

[teraz takie piwo nawet lepiej smakuje, bo moge dostac na pamiatke z jego picia cos wiecej niz tylko wspomnienie czy fotkę]

DP

Data: 2011-07-10 19:38:53
Autor: DP
Byla oplata za okulary w CCity jest nowe
Użytkownik "Bartek Kacprzak"
Nowosci w CC coraz wiecej, teraz powiesili zakaz jedzenia i picia rzeczy niezakupionych w ich bufetach.

w USA [skad przeciez przylazly multiplexy] jest tak od wielu lat [nie wiem czy nie od zawsze]

Jestem ciekaw co wymysla dalej?

zakaz wyprozniania sie na fotel celem wyrazenia opinii o ogldanym gniocie, o ktorego trailerach mozesz powiedziec tylko jedno: " klamaly"

A moznaby troche obnizyc ceny biletowbo teraz wyprawa rodzina 2+2 to wydatek w weekend ponad 100 pln.

jak kogo nie stac na taka wyrafinowa rozrywke to znaczy, ze ma siedziec w domu i wysylac SMSy do malego szklanego ekranu

jasne?

DP

Data: 2011-07-11 17:04:11
Autor: Bartek Kacprzak
Byla oplata za okulary w CCity jest nowe

Użytkownik "Radosław Pąsiek" <radoslaw.pasiek@gmail.com> napisał w wiadomości news:39ad9ea4-dd0a-4fe1-86c5-85aaa1686a22l28g2000yqc.googlegroups.com...
Wisiał od zawsze

Nie prawda, w lodzkim powiesili niedawno przy kasach. Wczesniej nie bylo.
BTW to te cholerne orzeszki sprzedawane po > 10 pln to sa te same cholerne orzeszki z biedronki.
Trzeba miec tupet :)

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-07-11 13:30:24
Autor: rs
On Mon, 11 Jul 2011 17:04:11 +0200, Bartek Kacprzak wrote:

[...]

to nie jest tylko tupet, to czesto zabieg konieczny do podtrzymania
dzialalnosci gospodarczej. <rs>

Data: 2011-07-13 07:14:18
Autor: Radosław Pąsiek
Byla oplata za okulary w CCity jest nowe
On 11 Lip, 17:04, "Bartek Kacprzak" <bar...@wp.pl> wrote:
U ytkownik "Rados aw P siek" <radoslaw.pas...@gmail.com> napisa w
wiadomo cinews:39ad9ea4-dd0a-4fe1-86c5-85aaa1686a22l28g2000yqc.googlegroups.com...

> [...]

BTW to te cholerne orzeszki sprzedawane po > 10 pln to sa te same cholerne

No więc w krakowskich jest od zawsze, nie pamiętam czy przy kasach ale
na 100% w miejscu gdzie sprawdzają bilety. Raz jeden mnie upomnieli,
gdy wchodziłem z kubkiem pepsi z kfc, ale zaprotestowałem, że nie
wypije tego na miejscu i mnie wpuścili. Wnoś wałówę w siatce/torbie/
plecaku i będzie dobrze :)

A co do ceny biletów, to przecież tłumaczyli, że nie podnosili ceny,
tylko wydzielili część na opłatę za okulary. W Krakowie nie jest to do
końca prawdą bo chyba sumarycznie wychodzi o 1zł więcej.

Data: 2011-07-13 11:35:19
Autor: rs
Byla oplata za okulary w CCity jest nowe
On Wed, 13 Jul 2011 07:14:18 -0700 (PDT), Radosław Pąsiek
<radoslaw.pasiek@gmail.com> wrote:

> [...]

gdy wchodziłem z kubkiem pepsi z kfc, ale zaprotestowałem, że nie
wypije tego na miejscu i mnie wpuścili. Wnoś wałówę w siatce/torbie/

najlepiej to z jakims malym grillem wjechac. rozstawic przed pierwszym
rzedem, rzucic jakies miesko, warzywka, pare piw i od razu sie film
przyjemnej oglada. <rs>

Data: 2011-07-13 10:01:37
Autor: Radosław Pąsiek

<radoslaw.pas...@gmail.com> wrote:

> [...]

najlepiej to z jakims malym grillem wjechac. rozstawic przed pierwszym
rzedem, rzucic jakies miesko, warzywka, pare piw i od razu sie film

Mi to się marzy sprzedawca hoddogów, który by kursował wzdłuż rzędów.

Data: 2011-07-13 14:19:50
Autor: rs
Byla oplata za okulary w CCity jest nowe
On Wed, 13 Jul 2011 10:01:37 -0700 (PDT), Radosław Pąsiek
> [...]

przyjemnej oglada. <rs>

Mi to się marzy sprzedawca hoddogów, który by kursował wzdłuż rzędów.

a juz najlepiej by bylo, jakby przez megafon albo donosnym glosem w
czasie projekcji oznajmial: Hoooot Dooogi! smaczne, soczyste! tylko u
mnie! o niech pani poda dalej do tego milego pana, tam w czwartym
rzedzie i wezmie od niego pieniazki.
a no i zapomnielismy jeszcze o lodach, sprzedawanych w taki wlasnie
sposob. <rs>

Data: 2011-07-11 09:12:46
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2011-07-08 19:32, Bartek Kacprzak pisze:
powiesili zakaz jedzenia i picia rzeczy
niezakupionych w ich bufetach

A chciałbyś tam spożywać obiad z lodówki turystycznej?
P.

Data: 2011-07-11 10:36:44
Autor: Darek

Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:ive7pe$raa$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-07-08 19:32, Bartek Kacprzak pisze:
powiesili zakaz jedzenia i picia rzeczy
niezakupionych w ich bufetach

A chciałbyś tam spożywać obiad z lodówki turystycznej?
P.

Moze jeszcze kolacja przy świecach ? :)) kto tu mówi o obiedzie bo chyba w kinowym barku nie sprzedają zestawów obiadowych ;)

Zakaz spożywania nie zakupionych rzeczy moze wisiec ale chyba nie będą z latarka po sali chodzić i patrzyć kto wcina jakieś rzeczy a kto nie bo chyba jak ktoś wniesie to nie znaczy że musi odrazu spozywać ;)

Data: 2011-07-12 01:24:33
Autor: Jo'Asia
Byla oplata za okulary w CCity jest nowe
Bartek Kacprzak wystukał:

Nowosci w CC coraz wiecej, teraz powiesili zakaz jedzenia i picia rzeczy niezakupionych w ich bufetach.

To chyba powiesili większy, bo wywieszka była od kiedy pamiętam...

Jo'Asia

--
 __.-=-.  -< Joanna Słupek >-- -- -- -- -- < http://goodreads.com/spriggana >-
  -- <()>  -< http://esensja.pl/ >-- -- -- -- -- -- -< http://bujold.sf-f.pl/ >-

Data: 2011-07-12 23:50:40
Autor: Jarosław Rafa
Dnia 2011-07-08, pią o godzinie 19:32 +0200, Bartek Kacprzak pisze:

[...]

Moze pora przestac chodzic do multipleksow?
W malych kinach jest taniej, nie ma reklam, nie ma idiotycznych zakazow,
a w niektorych nawet i 3D tez maja (bez oplat za okulary ;))
--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa

Data: 2011-07-13 09:18:40
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2011-07-12 23:50, Jarosław Rafa pisze:
W malych kinach jest taniej, nie ma reklam, nie ma idiotycznych zakazow

Ale jak cię spotkam i usłyszę, że coś żresz np. w takim katowickim Światowidze, wypierniczę własnoręcznie.
P.

Data: 2011-07-17 01:36:33
Autor: Jarosław Rafa
Dnia 2011-07-13, śro o godzinie 09:18 +0200, Pan Piskorz pisze:
Ale jak cię spotkam i usłyszę, że coś żresz np. w takim katowickim Światowidze, wypierniczę własnoręcznie.

A skąd ta agresja u ciebie? Zrobiłem ci coś?
Ja nic nie żrę w kinie, bo do kina chodzę po to żeby oglądac film, a nie
żeby żreć.
--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa

Data: 2011-07-18 14:48:17
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2011-07-17 01:36, Jarosław Rafa pisze:
do kina chodzę po to żeby oglądac film, a nie
żeby żreć

Więc zakaz powinien być ci na rękę.
P.

Data: 2011-07-19 10:55:30
Autor: Marcin N
Użytkownik "Pan Piskorz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j01a2h$ft3$1@inews.gazeta.pl...

W dniu 2011-07-17 01:36, Jarosław Rafa pisze:
do kina chodzę po to żeby oglądac film, a nie
żeby żreć

Więc zakaz powinien być ci na rękę.

========

Co z tego? Zakazów nie powinno się stawiać wyłącznie dlatego, że są komuś na rękę. Reguły zachowania w kinie ustala etyka i kultura osobista. To powinno wystarczyć.

Data: 2011-07-19 11:52:00
Autor: rs
Byla oplata za okulary w CCity jest nowe

=======>
Co z tego? Zakazów nie powinno się stawiać wyłącznie dlatego, że są komuś na rękę. Reguły zachowania w kinie ustala etyka i kultura osobista. To powinno wystarczyć.

ale kultura osobista nie przeklada sie na to, czy popkorn, ktory
bedziesz chrupac, bedzie pochodzil z bufetu w kinie, czy od przekupki
sprzedajacej przed jego wejsciem, czy sam go napufasz w domu. <rs>

Data: 2011-07-13 10:34:11
Autor: Ghost

Użytkownik "Jarosław Rafa" <raj@ap.krakow.pl> napisał w wiadomości news:1310507439.1865.31.camelJarek...
[...]

Ja juz dawno prawie nie chodze do kina. Mam w domu.

Data: 2011-07-13 11:21:29
Autor: radek
W dniu 11-07-13 10:34, Ghost pisze:

[...]

i Golfa "w LPG"? :)

r.

Data: 2011-07-13 16:55:08
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 08.07.2011 19:32, Bartek Kacprzak pisze:
Witam

Nowosci w CC coraz wiecej, teraz powiesili zakaz jedzenia i picia rzeczy
niezakupionych w ich bufetach.
Jestem ciekaw co wymysla dalej?

Zaczną sprzedawać butle z tlenem i zakażą oddychania atmosferycznym ;->

Zerową.

Data: 2011-07-18 15:29:42
Autor: Artur Wieckowski
[...]

No coz.. Pomysly daly zatwierdzajacemu pozyjce najlepiej zarabiajacego prezesa w Polsce.. 5 mln premii

http://wyborcza.biz/gieldy/56,111614,9941196,1__Moshe_Greidinger__Cinema_City_International_,,10.html

pozdr,
AW

Byla oplata za okulary w CCity jest nowe