Byla oplata za okulary w CCity jest nowe

Data: 2011-07-11 02:42:30
Autor: Radosław P±siek
Byla oplata za okulary w CCity jest nowe
On 8 Lip, 19:32, "Bartek Kacprzak" <bar...@wp.pl> wrote:
Witam

Nowosci w CC coraz wiecej, teraz powiesili zakaz jedzenia i picia rzeczy
niezakupionych w ich bufetach.
Jestem ciekaw co wymysla dalej?
A moznaby troche obnizyc ceny biletowbo teraz wyprawa rodzina 2+2 to wydatek
w weekend ponad 100 pln.
BTW
 jestem ciekaw czy taki zakaz ma jakakolwiek moc sprawcza?
pozdr

--
Bartek
niebieska9'99

Wisiał od zawsze

Data: 2011-07-11 17:04:11
Autor: Bartek Kacprzak
Byla oplata za okulary w CCity jest nowe

Użytkownik "Radosław P±siek" <radoslaw.pasiek@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:39ad9ea4-dd0a-4fe1-86c5-85aaa1686a22l28g2000yqc.googlegroups.com...
Wisiał od zawsze

Nie prawda, w lodzkim powiesili niedawno przy kasach. Wczesniej nie bylo.
BTW to te cholerne orzeszki sprzedawane po > 10 pln to sa te same cholerne orzeszki z biedronki.
Trzeba miec tupet :)

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-07-11 13:30:24
Autor: rs
On Mon, 11 Jul 2011 17:04:11 +0200, Bartek Kacprzak wrote:

[...]

to nie jest tylko tupet, to czesto zabieg konieczny do podtrzymania
dzialalnosci gospodarczej. <rs>

Data: 2011-07-13 07:14:18
Autor: Radosław P±siek
On 11 Lip, 17:04, "Bartek Kacprzak" <bar...@wp.pl> wrote:
U ytkownik "Rados aw P siek" <radoslaw.pas...@gmail.com> napisa w
> [...]

BTW to te cholerne orzeszki sprzedawane po > 10 pln to sa te same cholerne

No więc w krakowskich jest od zawsze, nie pamiętam czy przy kasach ale
na 100% w miejscu gdzie sprawdzaj± bilety. Raz jeden mnie upomnieli,
gdy wchodziłem z kubkiem pepsi z kfc, ale zaprotestowałem, że nie
wypije tego na miejscu i mnie wpu¶cili. Wno¶ wałówę w siatce/torbie/
plecaku i będzie dobrze :)

A co do ceny biletów, to przecież tłumaczyli, że nie podnosili ceny,
tylko wydzielili czę¶ć na opłatę za okulary. W Krakowie nie jest to do
końca prawd± bo chyba sumarycznie wychodzi o 1zł więcej.

Data: 2011-07-13 11:35:19
Autor: rs
Byla oplata za okulary w CCity jest nowe
On Wed, 13 Jul 2011 07:14:18 -0700 (PDT), Radosław P±siek
<radoslaw.pasiek@gmail.com> wrote:

> [...]

gdy wchodziłem z kubkiem pepsi z kfc, ale zaprotestowałem, że nie
wypije tego na miejscu i mnie wpu¶cili. Wno¶ wałówę w siatce/torbie/

najlepiej to z jakims malym grillem wjechac. rozstawic przed pierwszym
rzedem, rzucic jakies miesko, warzywka, pare piw i od razu sie film
przyjemnej oglada. <rs>

Data: 2011-07-13 10:01:37
Autor: Radosław P±siek

<radoslaw.pas...@gmail.com> wrote:

> [...]

najlepiej to z jakims malym grillem wjechac. rozstawic przed pierwszym
rzedem, rzucic jakies miesko, warzywka, pare piw i od razu sie film

Mi to się marzy sprzedawca hoddogów, który by kursował wzdłuż rzędów.

Data: 2011-07-13 14:19:50
Autor: rs
Byla oplata za okulary w CCity jest nowe
On Wed, 13 Jul 2011 10:01:37 -0700 (PDT), Radosław P±siek
> [...]

przyjemnej oglada. <rs>

Mi to się marzy sprzedawca hoddogów, który by kursował wzdłuż rzędów.

a juz najlepiej by bylo, jakby przez megafon albo donosnym glosem w
czasie projekcji oznajmial: Hoooot Dooogi! smaczne, soczyste! tylko u
mnie! o niech pani poda dalej do tego milego pana, tam w czwartym
rzedzie i wezmie od niego pieniazki.
a no i zapomnielismy jeszcze o lodach, sprzedawanych w taki wlasnie
sposob. <rs>

Byla oplata za okulary w CCity jest nowe