Byla oplata za okulary w CCity jest nowe

Data: 2011-07-12 23:50:40
Autor: Jarosław Rafa
Byla oplata za okulary w CCity jest nowe
Dnia 2011-07-08, pią o godzinie 19:32 +0200, Bartek Kacprzak pisze:

Nowosci w CC coraz wiecej, teraz powiesili zakaz jedzenia i picia rzeczy niezakupionych w ich bufetach.
Jestem ciekaw co wymysla dalej?
A moznaby troche obnizyc ceny biletowbo teraz wyprawa rodzina 2+2 to wydatek w weekend ponad 100 pln.

Moze pora przestac chodzic do multipleksow?
W malych kinach jest taniej, nie ma reklam, nie ma idiotycznych zakazow,
a w niektorych nawet i 3D tez maja (bez oplat za okulary ;))
--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa

Data: 2011-07-13 09:18:40
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2011-07-12 23:50, Jarosław Rafa pisze:
W malych kinach jest taniej, nie ma reklam, nie ma idiotycznych zakazow

Ale jak cię spotkam i usłyszę, że coś żresz np. w takim katowickim Światowidze, wypierniczę własnoręcznie.
P.

Data: 2011-07-17 01:36:33
Autor: Jarosław Rafa
Dnia 2011-07-13, śro o godzinie 09:18 +0200, Pan Piskorz pisze:
Ale jak cię spotkam i usłyszę, że coś żresz np. w takim katowickim Światowidze, wypierniczę własnoręcznie.

A skąd ta agresja u ciebie? Zrobiłem ci coś?
Ja nic nie żrę w kinie, bo do kina chodzę po to żeby oglądac film, a nie
żeby żreć.
--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa

Data: 2011-07-18 14:48:17
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2011-07-17 01:36, Jarosław Rafa pisze:
do kina chodzę po to żeby oglądac film, a nie
żeby żreć

Więc zakaz powinien być ci na rękę.
P.

Data: 2011-07-19 10:55:30
Autor: Marcin N
Użytkownik "Pan Piskorz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j01a2h$ft3$1@inews.gazeta.pl...

W dniu 2011-07-17 01:36, Jarosław Rafa pisze:
do kina chodzę po to żeby oglądac film, a nie
żeby żreć

Więc zakaz powinien być ci na rękę.

========

Co z tego? Zakazów nie powinno się stawiać wyłącznie dlatego, że są komuś na rękę. Reguły zachowania w kinie ustala etyka i kultura osobista. To powinno wystarczyć.

Data: 2011-07-19 11:52:00
Autor: rs
Byla oplata za okulary w CCity jest nowe

=======>
Co z tego? Zakazów nie powinno się stawiać wyłącznie dlatego, że są komuś na rękę. Reguły zachowania w kinie ustala etyka i kultura osobista. To powinno wystarczyć.

ale kultura osobista nie przeklada sie na to, czy popkorn, ktory
bedziesz chrupac, bedzie pochodzil z bufetu w kinie, czy od przekupki
sprzedajacej przed jego wejsciem, czy sam go napufasz w domu. <rs>

Data: 2011-07-13 10:34:11
Autor: Ghost

Użytkownik "Jarosław Rafa" <raj@ap.krakow.pl> napisał w wiadomości news:1310507439.1865.31.camelJarek...
[...]

Ja juz dawno prawie nie chodze do kina. Mam w domu.

Data: 2011-07-13 11:21:29
Autor: radek
W dniu 11-07-13 10:34, Ghost pisze:

[...]

i Golfa "w LPG"? :)

r.

Byla oplata za okulary w CCity jest nowe