Była prezes Ruchu Palikota: Uczestniczyłam w naciąganiu

Data: 2011-10-03 20:41:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Była prezes Ruchu Palikota: Uczestniczyłam w naciąganiu
Proces, który Ruch Palikota wytoczył byłym współpracownikom ruszył na dobre. Byli działacze organizacji przedstawiają ponury obraz. Była prezes stowarzyszenia mówi wprost: "Uczestniczyłam w świadomym naciąganiu firm z wiedzą, że nie dostaną zapłaty".

W poniedziałek odbyło się drugie posiedzenie Sądu Okręgowego w Warszawie, który rozpatrywał pozew w trybie wyborczym złożony przez Ruch Palikota przeciwko Pawłowi Tanajnie. Pozew dotyczy wypowiedzi Pawła Tanajny, w których zarzucał on RPP nieregulowanie zaległości finansowych. Według Ruchu, są one kłamstwem i oczerniają dobre imię partii.

W związku z tym, że strony wezwały w sumie ponad 20 świadków, sąd przesłuchał w poniedziałek tylko część z nich. Rozprawa ma być kontynuowana w środę. Świadkowie zgłoszeni przez Ruch Poparcia mają zeznawać w środę i być może w czwartek.

więcej:
http://wiadomosci.dziennik.pl/wybory/ruch-poparcia-palikota/artykuly/359398,byla-prezes-ruchu-palikota-uczestniczylam-w-naciaganiu.html

Nie przesądzam racji żadnej ze stron. Będzie wyrok sądu.
Zajrzałem na strony Palikota i jego partii. I tam panuje wielka cisza na temat rozprawy.
Zastanawiające.

Data: 2011-10-03 21:06:17
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e8a01c7$0$3493$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Widać, że SBecja boi się strasznie Palikota... SBecja w SLD... To tylko może pomóc Ruchowi Palikota...

boukun

boukun

Data: 2011-10-03 19:13:32
Autor: obserwator
Była prezes Ruchu Palikota: Uczestniczyłam w naciąganiu

Widać, że SBecja boi się strasznie Palikota... SBecja w SLD... To tylko może pomóc Ruchowi Palikota...

jak esbecja  moze sie bac, skoro sama go wykreowala, pozyteczny idioto?

Przeciez zamiescilem na ten temat arykul dobrze udokumentowany. Czytac nie
umiesz czy tylko udajesz durnia?

Data: 2011-10-03 21:17:41
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6d1gs$mdm$1inews.gazeta.pl...

[...]

SBecja wykreowała Kaczyńskich i Tuska. SBecja zaprosiła do okrągłego stołu tylko swoich zaufanych ludzi i stworzyła aparat polityczny. Gdyby SBecja wykreowała Palikota, miałby potężny Ruch i był finansowo niezależny i ustawiony, a skoro ma problemy finansowe, to nie mogła go wykreować SBecja. Jest to normalne, że jeden człowiek nie jest w stanie walczyć z potężnym aparatem SBecji i się z nim mierzyć finansowo...

boukun

Data: 2011-10-03 19:26:51
Autor: obserwator
Była prezes Ruchu Palikota: Uczestniczyłam w naciąganiu
SBecja wykreowała Kaczyńskich

lzesz jak sowiecka sabaka, bos sam esbek.

--

Była prezes Ruchu Palikota: Uczestniczyłam w naciąganiu