Była sobie turbina

Data: 2011-11-05 13:57:33
Autor: Lisciasty
Była sobie turbina
Więcej szczęścia niż rozumu, za wymianę urwanego kawałka i regenerację
reszty skasowali mnie tylko na 8 stówek, potem parę godzin sobotniego
relaxu z kumplem i padaka ożyła, przy okazji wyczyściłem dolot, egr i
inne syfy i mam wrażenie że skodowóz lepiej się zbiera :>
Dowiedziałem się że za demontaż+montaż turbiny ludki biorą 300 zł, po
tych przejściach wydaje mi się, że to naprawdę małe pieniądze ;)

L.

Była sobie turbina