Była żona Janusza Palikota ujawnia jego inną twarz

Data: 2012-05-21 03:38:09
Autor: muto2100
Była żona Janusza Palikota ujawnia jego inną twarz
Data: 2012-05-21 13:25:21
Autor: jerzy.n
Byla zona Janusza Palikota ujawnia jego inna twarz

Uzytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisal w wiadomosci news:079592e4-1b3b-474e-9c5e-1992648880b8em1g2000vbb.googlegroups.com...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,8173,title,Byla-zona-Janusza-Palikota-ujawnia-jego-inna-twarz,wid,14502561,wiadomosc.html?ticaid=1e7ca

Qrwa i tyle , to niesmaczne opowiadac o czlowieku z którym przezyla kilka lat i zostala wyposazona finansowo do konca zycia.Moze za malo dostala i pluje. Palikot nie jest z mojej bajki, ale jakies normy miedzy bylymi malzonkami powinny byc zachowane ...

Data: 2012-05-21 16:01:00
Autor: Obserwator
jerzy.n <dobieszczyn@poczta.fm> napisał(a):

[...]

to sa *normy*?? Gdzie ? U talibow, albo w jakiejs pipidowie *Ruska Buda*?

 Byla jego zona i ma trzymac gebe na klotke o czlowieku  z ogromnymi aspiracjami do decydowania o polskiej polityce??

Ten facet to podobno *polityk* i spoleczenstwo MUSI znac jego zachowanie w stosunku do bylej zony. Musi zrozumiec, ze jesli tak traktowal zone, to nie lepiej bedzie traktowal tych, ktorzy na niego zaglosuja.

Zreszta tego typu informacje powinni podac i naglosnic duzo wczesniej (jeszcze przed wyborami) niezalezni dziennikarze.

Data: 2012-05-21 17:00:47
Autor: u2
W dniu 2012-05-21 13:25, jerzy.n pisze:
[...]

Skad wiesz, ze zostala zabezpieczona do konca zycia ? A ze janusz p. ma
180 melonow w rajach podatkowych to niezwykle ciekawa wiadomosc.
Podobniez niejaki Miro, skarbnik pelomafii, ma apartament na Florydzie i
spore lokaty pieniezne tamze, o ktorych biedaczek zapomnial napisac w
oswiadczeniu majatkowym.

Bo Polska to dziki kraj ;-)

Data: 2012-05-21 17:46:55
Autor: jerzy.n

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fba58a3$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W dupie mam jakieś gadanie o Polsce i ze dziki kraj, jak dziki to wyjeżdżać. Moralność kobity która opluwa swojego byłego jest na poziomie patologii ..Widac ilość posiadanej kasy na wpływa na moralność .A kasy ma tyle ze daj mi Boże 1/100 tego ...,widac uważa ze to mało .

Data: 2012-05-21 17:57:26
Autor: u2
W dniu 2012-05-21 17:46, jerzy.n pisze:
[...]

Bogaty nigdy nie wie ile posiada, a ty ile posiadasz ?

No i w sprawie rozwodowej wina zawsze rozklada sie na obie strony po
rowno. Na strony eks-meza i jego adwokata.

Była żona Janusza Palikota ujawnia jego inną twarz