Byłam 3 lata temu na Ukrainie

Data: 2014-03-04 20:52:23
Autor: boukun
Byłam 3 lata temu na Ukrainie
~MW (20:15)
Byłam 3 lata temu na Ukrainie,słysząc polską mowę mężczyzna zaśpiewał nasz hymn narodowy :jeszcze Polska nie zginęła ale już woniejet.....i dalej jeszcze gorzej.Zareagowałam gwałtownie,bo tak podle nie poczułam się w żadnym kraju ale sporo podróżuję.

~qba (19:23)
Rosja wspiera aspiracje niepodległościowe, narodowe, prowschodnie Krymu. PS. kto głosował na Jacyniuka, czy jego rząd został wyłoniony w sposób demokratyczny?!

~Zak (20:08)
"Polska wspiera aspiracje demokratyczne, aspiracje narodowe, prozachodnie niepodległościowe Ukrainy od dawna. Nie musiała nikogo szkolić" Czyli się przyznał! "Nie musiała" ale mogła!

(19:20)
jakim prawem wypowiada się on w imieniu wszystkich? Niech powie że jego elektorat wraz z nim popiera zachód, niech nie zapomina że są tacy którzy w UE widzą drugie ZSRR

Byłam 3 lata temu na Ukrainie