"Byłam tam wczoraj i tego lasu jeszcze nie było" :)))

Data: 2010-12-22 16:32:38
Autor: Grzegorz Z.
"Byłam tam wczoraj i tego lasu jeszcze nie było" :)))
Data: 2010-12-22 17:06:45
Autor: Azor jest pedałem
"Byłam tam wczoraj i tego lasu jeszcze nie było" :)))

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1hgqkvzackksb.getzqci80kw4.dlg40tude.net...
http://www.fronda.pl/news/czytaj/mgla_wypelzla_z_jaru_w_ktorym_rozbil_sie_tu_154

Duchi ?  ;-))

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-22 18:51:27
Autor: Grzegorz Z.
Azor jest pedałem napisał:

[...]

Powszechnie przecież wiadomo że normalna mgła nie powstaje w dolinach i
zagłębieniach, a raczej na szczytach wzgórz.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-26 03:56:53
Autor: ab.666
"Byłam tam wczoraj i tego lasu jeszcze nie było" :)))
Oszołomy 100%-owe!
Szczególnie podoba mi się fragment:
"ok. godziny 8.00 rano czasu moskiewskiego (ok. 10.00 czasu polskiego)"
Jak widać autor/ka Naszego Dziennika kształcił/a się w rydzykowej
uczelni.... to się nazywa "katolicka nauka". Ha ha ha! "Katolicka nauka" i
"katolicka rzetelność dziennikarska".

ab.

Data: 2010-12-26 10:30:45
Autor: cyc

Użytkownik "ab.666" <to@nie.adres> napisał w wiadomości news:4d16aea4$0$2461$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przeciez piszesz o "zawartosci" Naszego Dziennika  !. Skad wiec utozsamianie go z katolicyzmem ? . To organ rydzykowej sekty a nie kosciola katolickiego .. To samo dotyczy skojarzen "rydzykowych tresci"  z  "katolicka nauka " , czy katolickim dziennikarstwem " . Blad .glos Rydzyka i jego ludzi to glos Belzebuba .

cyc

Data: 2010-12-26 10:55:14
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-26 03:56, ab.666 pisze:
Oszołomy 100%-owe!
Szczególnie podoba mi się fragment:
"ok. godziny 8.00 rano czasu moskiewskiego (ok. 10.00 czasu polskiego)"

ab.

O co ci chodzi? Gdzie tu się dopatrzyłeś błędu?

Data: 2010-12-26 11:07:15
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:if73e9$pci$1news.onet.pl...
[...]

8.00 rano czasu moskiewskiego - 6.00 rano czasu polskiego.

Data: 2010-12-27 15:40:16
Autor: ab.666

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message

> 8.00 rano czasu moskiewskiego - 6.00 rano czasu polskiego.

No faktycznie :-D

Pomylone w tym jednym(!) zdaniu są 3 błędy!:

1) godzina katastofy czasu polskiego o ponad 4 godz.
2) pomylona kolejność czasów jak zauważyłeś, zamiast dodać do polskiego 2
godz. to odjęli
3) zgubili blisko 3 kwadranse, bo: 8:41 czasu
środkowoeuropejskiego/polskiego to 10:41 czasu moskiewskiego, jeśli więc to
zaogrąglać to w górę!

I tego nie zauważył
- autor,
- naczelna gazety
- i korekta
Jak dla mnie rekord świata!

ab.

Data: 2010-12-27 17:44:52
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-27 15:40, ab.666 pisze:
[...]

I co najgorsze - ja nie zauważyłem tego :-[ . Na swoje usprawiedliwienie mogę mieć tylko to że temat "Katastrofy Smoleńskiej" spowszedniał mi trochę, tak ze nie czytam już go zbyt uważnie.

Data: 2010-12-28 02:36:02
Autor: ab.666
"Byłam tam wczoraj i tego lasu jeszcze nie było" :)))
KOlejny przykład katolickiego kłamstwa manipulacyjno-propagandowego. Tym
razem z rydzykowego radyja MaPysk:

Przez  __50 min.__ kłamali i pluli na Tuska (godz. 1.00 do 1.50) z powodu
__jednego__ zdania jakie rzekomo powiedział w 2005 r.:
"Piękniejsza od Polski jest ucieczka od Polski tej na ziemi, konkretnej,
przegranej, brudnej i biednej"

Ale ten Tusk to zdrajca Polski, prawda?
Dwie osoby telefonicznie zażądały kary śmierci za zdradę!
He he he.

A ten cytat pochodzi z wywiadu z Tuskiem z 1987 r. (czyli z PRL) z
katolickiego "ZNAK'u!
I do tego jest przerobiony tak, że całkowicie zmieniono jego znaczenie?
Zauważcie - data jest ważna, bo gdyby zdanie było prawdziwe, to byłoby
skierowane przeciwko PRL!

Zagadka:
W radyju nie wiedzą o tym, czy łżą świadomie?
Ale zakłamanie! A powtarzają; "nie mów fałszywego świadectwa...." a robią...
cóż, nie od dziś wiadomo, że katolik co innego mówi, a co innego robi.

Tu jest więcej o tym, króciótki, treściwy tekścik:
http://www.redakcja.newsweek.pl/Tekst/Polityka-Polska/524702,Polskosc-to-nie
normalnosc.html

ab.

"Byłam tam wczoraj i tego lasu jeszcze nie było" :)))