Byle kto zna model tf po numerze?

Data: 2013-10-31 16:17:22
Autor: J.F
Byle kto zna model tf po numerze?
Użytkownik "sqlwiel"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
Kupowałem coś w Chinach. Chcieli numer telefonu, to podałem. Dlaczego nie, skoro wysyłają mi paczkę?
No i zaraz potem, w mejlu potwierdzającym transakcję w części "marketingowej" wśród 8 polecanych mi produktów (różnistych) dwa dotyczyły mojego modelu telefonu. I to dość wiekowego, a nie żaden iPh (był na rynku w '07).
Poznali model znając numer, czy to zbieg okoliczności?

Google pewnie zna, przy jakiejs okazji cie namierzyl.
Co prawda nie slyszalem aby bylo to dostepne ... ale moze Chinczycy maja lepsze dojscia.

Zamawiales z komputera czy z telefonu ?
Bo po obejrzeniu jakiejs strony przegladarka mowi conieco o sobie
(http://www.whatsmyuseragent.com/)
a i cos mi sie wydaje ze i numer telefonu mozna z niej wyciagnac.

No i czy nie masz jakiejs aplikacji ktora wiaze te dwie rzeczy, np WhatsApp

Ewentualnie ... a ten telefon to moze ZTE czy Huawei ? :-)
Choc teraz i tak wszystkie made in china

J.

Byle kto zna model tf po numerze?