Byle nie Duda

Data: 2015-02-15 15:29:52
Autor: the_foe
Byle nie Duda
W dniu 2015-02-14 o 10:57, Stokrotka pisze:
We wczorajszym SuperExpressie reklama Dudy na całą stronę.
A więc bogata ta kampania, bo i Duda reprezentuje PiS,
a więc konserwatywną prawicę, czyli burżuazję, czyli grupę majętną.
Co prawda imię inne: Piotr Duda, nie Andrzej Duda - kandydat na prezydenta,
ale co to nie ma znaczenia: Kaczyńscy też mieli inne imiona.

A w środku BZDURY.
Postulaty mające pociągnąć masy, pszejęć je,
jednak w istocie wzmacniające burżuazję.

Ja się dziwię, ze nikt nie obieca wprowadzenie w zycie Konstytucji RP, nawet ci co ja napisali (SLD). Ja wiem, ze jest ona podobna do konstytucji ZSRR, najlepsza jaką człowiek stworzył,  czyli utopijna, ale w koncu niech ktos sie odwazy, albo ją zmienić do rzeczywistosci, albo zacząć zmieniac rzeczywistośc do aktu prawnego. Rzadzacy mają szczescie, ze orzeczenia TK zostały pominiete na liscie żródeł prawa, gdyby nie to budzet by juz dawno zbankrutował.

--
@foe_pl

Byle nie Duda