ByleJaki straszy Bufetową

Data: 2017-05-18 20:02:53
Autor: Lepudruk
ByleJaki straszy Bufetową
http://tinyurl.com/l3ufwtt

Komisja weryfikacyjna ds. afery reprywatyzacyjnej w Warszawie powstała
tydzień temu. Na czele zespołu stanął wiceminister sprawiedliwości Patryk
Jaki. Plan komisji zakłada m.in. przesłuchanie świadków, w tym samej
prezydent stolicy Hanny Gronkiewicz-Waltz. Ta jednak nie zamierza się przed
nią stawić, bo - jak twierdzi - to "igrzyska", a nie "dociekanie prawdy". W
rozmowie z TVN24 Patryk Jaki podkreślił, że prezydent Warszawy "nie jest
pępkiem świata", a doprowadzenie jej przed oblicze komisji siłą to
"ostateczności".
Już widzę jak ją "doprowadzają". Skują w kajdany, na łyso ogolą, worek
pokutny na łeb i na taczce będą wieżć przez Krakowskie Przedmieście na
Nowogrodzką? ;-))))

--
Lepudruk

Data: 2017-05-18 12:13:41
Autor: V.L. Pinkley
ByleJaki straszy Bufetową
użytkownik Lepudruk napisał:
[...]

Hajka dużo dla wawki zrobiła, to prawda, ale dużo zachachmęciła.
Np. SPEC (złote jajo wawki) sprywatyzowała, nie udostępniała dokumentacji przetargowej, a ile swojaków w ratuszu zatrudniła, ile geszeftów na
kamienicach zrobiła.  Nu ale wiadomo Gajka G. w gojcowie nie do ruszenia, zaraz by były przeraźliwe kwiki międzynarodówki, a i pucz mogliby zrobić nawet. Pisiorstwo trochu ją poszarpie dla picu jak Stolcmanową, ale nic na serio Hajce nie zrobią. Spokojna twoja rozczochrana.

Michalkiewicz pisał: kopiemy się po kostkach, ale nie wyżej....

Data: 2017-05-18 21:10:22
Autor: prezydent San Escobar
ByleJaki straszy Bufetową
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> napisał(-a):

[...]

Geniusz ByleJaki stwierdził, że jego ambicją jest wyjaśnienie 1 sprawy na
miesiąc. Biedak tak się orientuje w temacie, że nawet nie wiedział że wtedy
zajmie mu to 200 lat :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-18 21:15:20
Autor: u2
ByleJaki straszy Bufetową
W dniu 18.05.2017 o 21:10, prezydent San Escobar pisze:
Geniusz ByleJaki stwierdził, że jego ambicją jest wyjaśnienie 1 sprawy na
miesiąc. Biedak tak się orientuje w temacie, że nawet nie wiedział że wtedy
zajmie mu to 200 lat :DDD

to aż tyle nakradliście piździak ?:)))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-18 21:44:43
Autor: prezydent San Escobar
ByleJaki straszy Bufetową
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]
> zajmie mu to 200 lat :DDD

to aż tyle nakradliście piździak ?:)))))))))))

Nie ciotka, to jest matematyka na poziomie podstawówki, ale rozumiem
niezrozumienie :DDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-18 21:51:51
Autor: u2
ByleJaki straszy Bufetową
W dniu 18.05.2017 o 21:44, prezydent San Escobar pisze:
to jest matematyka na poziomie podstawówki

serio piździak, podstawówkę skończyłeś ?:)))))))))))))))))))

Data: 2017-05-18 13:01:08
Autor: Zenek Kapelinder
ByleJaki straszy Bufetową
W poprawczaku byl to musial skonczyc podstawowke.

Data: 2017-05-18 23:59:18
Autor: u2
ByleJaki straszy Bufetową
W poprawczaku byl to musial skonczyc podstawowke.

widać nadal tam siedzi:)))))))

Data: 2017-05-19 07:54:43
Autor: prezydent San Escobar
ByleJaki straszy Bufetową
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

W poprawczaku byl to musial skonczyc podstawowke.

Pomyliłeś mnie z kimś, odwiedzał tam ciebie pan z pomocy społecznej, a nie ja
:DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-19 09:52:54
Autor: u2
ByleJaki straszy Bufetową
W dniu 19.05.2017 o 07:54, prezydent San Escobar pisze:
Pomyliłeś mnie z kimś, odwiedzał tam ciebie pan z pomocy społecznej, a nie ja
:DDD

nie ściemniaj piździak, wiadomo że robisz jako żygolak w niemieckim burdelu:)))))))))))))))))))))))))))

Data: 2017-05-19 10:03:24
Autor: prezydent San Escobar
ByleJaki straszy Bufetową
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]
> :DDD

nie ściemniaj piździak, wiadomo że robisz jako żygolak w niemieckim burdelu:)))))))))))))))))))))))))))

Ciotka, nie pracuję w twoim domu :DDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-19 07:53:02
Autor: prezydent San Escobar
ByleJaki straszy Bufetową
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 18.05.2017 o 21:44, prezydent San Escobar pisze:
> to jest matematyka na poziomie podstawówki

serio piździak, podstawówkę skończyłeś ?:)))))))))))))))))))

Zobaczysz, to proste, w końcu dasz radę :DDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-19 10:21:45
Autor: A. Filip
ByleJaki straszy Bufetową
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> pisze:
[...]

Jak znajdą *solidną* podstawę prawną sprzed obecnego przejęcia rządu
przez PiS to do wyborów Sejmowych to zrobią IMHO.  Mają czas, na razie
przez kilka miesięcy (2+) mogą rozgrywać jak to HGW "utrudnia dojście do prawdy"
z podtekstem "jak tak robi to musi być (czegoś) winna".

--
A. Filip
| Mądrej głowie dość dwie słowie.  (Przysłowie polskie)

ByleJaki straszy Bufetową