Data: 2012-05-21 23:52:41 | |
Autor: Zbynek Ltd. | |
Bylejaka dokładność w Getin Online | |
Elo
Mamy konto oszczędnościowe z bilansem na teraz z końcówką 3.97zł. Już po kapitalizacji odsetek z dnia 21.maja i potrąceniu podatku z tegoż dnia. Robię przelew na konto skarbonkowe kwoty z końcówką 3.34. Kto zgadnie jaka powinna być kwota po przelewie? Podpowiem - należy kwotę wypłaty przemnożyć przez Pi razy drzwi. Wtedy wyjdzie, to co zostało, czyli... końcówka 0.15. Nie 0.63, ale właśnie 0.15. Dlaczego? Bo tak. I już. Komu się nie podoba, to niech spada z banku. Nie jest to nawet różnica odsetek, gdyby zostały naliczone o dzisiejszy dzień za dużo, od kwoty początkowej. Tak ma być i nie czepiajcie się groszy :-D Tyle dokładności w Getin Online. -- Pozdrawiam Zbyszek PGP key: 0x5351FDE3 [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.] |
|
Data: 2012-05-22 09:39:21 | |
Autor: Zbynek Ltd. | |
Bylejaka dokładność w Getin Online | |
Zbynek Ltd. napisał(a) :
Elo Teraz jest już OK. Widocznie w nocy bank działa inaczej. Kiedy bank śpi, budzą się upiory ;-) -- Pozdrawiam Zbyszek PGP key: 0x5351FDE3 [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.] |
|
Data: 2012-05-22 10:50:05 | |
Autor: Q | |
Bylejaka dokładność w Getin Online | |
Teraz jest już OK. Widocznie w nocy bank działa inaczej. Ten temat powtarza sie tyle razy, ze jest juz nudny ;). Sam zreszta niedawno pisalem o odpowiedzi jaka dostalem z getinonline: Dostalem odpowiedz-wyjasnienie dlaczego na kontach GetinOnline czasami wystepuja dziwne stany srodkow dostepnych: (niestety w moim przypadku zawsze na moja niekorzysc :) Witam W odpowiedzi na Pana wiadomość o treści "Wczoraj na koncie mialem 2010zl, nastepnie wykonalem przelew na 1000zl a dzis zamiast miec w srodkach dostepnych 1010zl mam jedynie 10. Taka sytuacja zdarzyla sie juz ktorys/ktorysnasty raz. Poprawcie to szybko, bo znowu nie mam dostepu do wlasnych pieniedzy.". Pragnę poinformować, że jest to problem natury technicznej i dotyczy wszystkich klientów banku. Bardzo przepraszamy za zaistniałe niedogodności oraz zapewniamy, że trwają pracę mające na celu naprawienie usterki. W celu uzyskania szczegółowych informacji proszę o kontakt z infolinią pod numerem 801 777 111 lub +48 22 262 00 02 czynną w dni powszednie w godzinach 8-22. Z wyrazami szacunku, Patryk S********** Młodszy Specjalista Ds. Obsługi Klienta |
|
Data: 2012-05-22 11:35:54 | |
Autor: Zbynek Ltd. | |
Bylejaka dokładność w Getin Online | |
Elo
Q napisał(a) : Teraz jest już OK. Widocznie w nocy bank działa inaczej. No dobra, więcej nie będę na ten temat zaczynał wątków :-) Swoją drogą, to nieźle musi być nakaszaniony cały system komputerowy. Może jeszcze nie utracili nad nim kontroli, ale nie do końca nad nim panują. -- Pozdrawiam Zbyszek PGP key: 0x5351FDE3 [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.] |
|