Bylem dzisiaj w Biedronce

Data: 2011-03-25 19:32:28
Autor: sofu
Bylem dzisiaj w Biedronce

Użytkownik "Elvis" <elvis@zyje.pl> napisał w wiadomości news:4d8cce3e$0$2448$65785112news.neostrada.pl...
Wszyscy tak reklamuja te siec sklepow.

Kupilem dzem.

Bo wiadomo ze najlepszy jest dzem z biedronki.

-- -- --

Ryzykant!
Ja kupuje z Niemiec i jestem zadowolony.
Nie mam zgagi ani zadnych innych doznań i widzę, że to zrobione jest z owoców.

sofu

Data: 2011-03-25 19:40:31
Autor: Zennon
Bylem dzisiaj w Biedronce

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:imin3s$8l4$1node2.news.atman.pl...

[...]

Nie mówi się "dżem z niemiec", tylko "dżem z niemców".

Zennon

Data: 2011-03-25 19:56:01
Autor: wekon
Bylem dzisiaj w Biedronce
"Zennon"  wrote in message news:201103251840.UTC.iminj5$kvo$1tioat.net...

[...]

Taaa! I mydełko z Zennonów.

wekon

Data: 2011-03-25 20:30:13
Autor: D. J. MC Donald Musk

[...]