Byłem dzisiaj w TESCO

Data: 2009-10-04 20:48:31
Autor: Piotr
Byłem dzisiaj w TESCO
Dnia Sun, 4 Oct 2009 20:24:05 +0200, boukun napisał(a):

Po prostu ręce opadają. Tyle ludu tam dzisiaj było, pomyślałem sobie, co by ci ludzie dzisiaj robili, gdyby im nie postawiono tych blaszanych łagrów? Tak przyglądałem się tym wszystkim ludziom i myślałem sobie, jacy ci ludzie są biedni, stworzono im świat konsumpcji, a oni regularnie z niego korzystają, jak jakieś roboty, fizole.... Widziałem te dziwne twarze, jakieś takie... no dziwne i te czerwone spocone gęby pań za ladą w mięsnym, obleśne, zapracowane, ech... Widziałem jak ludzie biorą towar z półek, jak takie dwie młode, niby ładne i dobrze ubrane dziewczyny, sięgają po makaron nitki, marki TESCO. Obłęd, jak stworzono nam teraz świat rozrywki...

A ty tam jak wałkuński król, wśród tłumu postępowałeś z godnością i
nieopisana dumą... Żaś ciemny lud rozstępował się przed szaroburą
eminencją z szacunku dla prostej twarzy absolwenta zawodówki i jego
eleganckich klapusiek...
Po co tam pojechałeś wałkun, zobaczyć jak żyje prosty lud? Czy może,
jak jeden z wielu ćwoków, spędziłeś dzień w supermarkecie?
Piotr

Data: 2009-10-04 20:54:18
Autor: boukun
Byłem dzisiaj w TESCO

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:155px4vxfb0u3.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś jak zwykle tłucze te swoje prymitywne teksty... Szukasz bratniej duszy przygłupie...

boukun

Data: 2009-10-04 22:09:46
Autor: VicAbarca
Byłem dzisiaj w TESCO
Piotr пишет:
Po co tam pojechałeś wałkun, zobaczyć jak żyje prosty lud? Czy może,
jak jeden z wielu ćwoków, spędziłeś dzień w supermarkecie?

Wyjatkowo trafne :)

--
Vic

Data: 2009-10-04 22:18:02
Autor: boukun
Byłem dzisiaj w TESCO

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:hab022$t1h$1nemesis.news.neostrada.pl...
Piotr пишет:
Po co tam pojechałeś wałkun, zobaczyć jak żyje prosty lud? Czy może,
jak jeden z wielu ćwoków, spędziłeś dzień w supermarkecie?

Wyjatkowo trafne :)

-- Vic

Ale co trafne? Najlepiej spytaj mojej żony, po co mnie tam z córką wywlokły do jakiegoś butiku okołoteskowego...

boukun

Data: 2009-10-04 23:12:19
Autor: awe
Byłem dzisiaj w TESCO

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hab02o$koj$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
moze zeby kupic vibrator?
awe

Data: 2009-10-04 23:14:09
Autor: raff
Byłem dzisiaj w TESCO
Piotr ?????:
[...]

Po co bokunowi wibrator ?

R.

Data: 2009-10-05 01:27:11
Autor: awe
Byłem dzisiaj w TESCO

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hab373$fhe$1news.onet.pl...
Piotr ?????:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
a kto powiedzial ze to dla Bokuna
awe

Data: 2009-10-04 23:27:24
Autor: games
Byłem dzisiaj w TESCO
Bokun ma racje, tych co zafundowali nam ta niedzielna rozrywke powinno sie wieszac przy rogatkach miasta dla odstraszenia potencjalnych nastepcow.    Pamietam ze za PRL miecho otwieralo kazde drzwi moi starzy pracowali tez w traum job zaklady miesne i tzw deputat pozwalal przezyc i zalatwic wszystko od mebli po samochod i szkole.  Jak dzis pamietam szynke Krakus taka puszkowana tylko raz w roku byla dostepna ale smakowala jak marzenie a to co dzis serwuja w TESCo to papier toaletowy +Soja+zygi magazyniera tego sie nie da jesc.   Nie ma to jak bawaria festyn w niedziele zabawa w gospodzie a nie jakies tam chuj wiec co made in odpady po komunie.

Data: 2009-10-05 00:03:41
Autor: jacek_placek_01
Byłem dzisiaj w TESCO
przecież ten krakus puszkowany to było takie coś co dziś nazywamy
wysokowydajna wędliną.
czyli sztucznie pompowane chemią wg. zachodnich norm i metod.
właśnie cały problem polega na tym ze myśmy za tym tęsknili żyjąc w
szarym PRL.
dziś mamy te wszystkie niemieckie mortadele jako wędliny sprzedawane w
sklepach. ale to jest syf. i dziś tęsknimy za prawdziwą szynką.

Data: 2009-10-05 05:23:22
Autor: cirrus
Byłem dzisiaj w TESCO
Użytkownik "games" <games@games.home.pl> napisał w wiadomości news:4ac91360$1news.home.net.pl...
[...]

A kogoś siłą ciągną do Tesco, sprawdzają liste jak na pierwszomajowym pochodzie? Jak komuś smakuja wędliny z Tesco, to jego sprawa, dzisiaj bez trudu mozna kupić dobre wędliny.

--
stevep

Byłem dzisiaj w TESCO