Byłem dzisiaj w TESCO

Data: 2009-10-05 07:29:59
Autor: jan paszek
Byłem dzisiaj w TESCO
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Po prostu ręce opadają. Tyle ludu tam dzisiaj było, pomyślałem sobie, co by
ci
ludzie dzisiaj robili, gdyby im nie postawiono tych blaszanych łagrów? Tak przyglądałem się tym wszystkim ludziom i myślałem sobie, jacy ci ludzie są biedni, stworzono im świat konsumpcji, a oni regularnie z niego korzystają,
jak
 jakieś roboty, fizole.... Widziałem te dziwne twarze, jakieś takie... no
dziwne
 jeszcze trochę a komuna wróci-bo kapitalizm w obecnej formie już PAD!!!!!!
i te czerwone spocone gęby pań za ladą w mięsnym, obleśne, zapracowane,
ech...
Widziałem jak ludzie biorą towar z półek, jak takie dwie młode, niby ładne i dobrze ubrane dziewczyny, sięgają po makaron nitki, marki TESCO. Obłęd, jak stworzono nam teraz świat rozrywki...

boukun

--

Byłem dzisiaj w TESCO