Byłem inteligentnym dzieckiem

Data: 2011-01-09 14:10:53
Autor: boukun
Byłem inteligentnym dzieckiem
Jak byłem małym dzieckiem, 5-6 letnim, to obserwując świat i zdarzenia polityczne miałem takie myśli, że gdyby ludzie na świecie postępowali tak jak ja myślę, to świat byłby sprawiedliwy i ludzie by się kochali i byli szczęśliwi. Myślałem sobie, że jak ja bym miał wpływ na rządzenie światem, na świecie nigdy nie byłoby wojen, niedostatku i krzywdy ludzkiej...

I w końcu stałem się dorosły i wiem, że bydło same zasługuje sobie na pogardliwy los...

boukun

Data: 2011-01-09 05:23:04
Autor: Tzva Adonai
Byłem inteligentnym dzieckiem
boukun napisał(a):

I w koncu stalem sie dorosly i wiem, ze bydlo same zasluguje sobie na pogardliwy los...

Dobrze, że chociaż Żydzi jako tako dbają o Polaków, skoro tacy jak ty
prawdziwi Polacy są dla zwykłych Polaków tak okrutni...

Data: 2011-01-09 14:30:45
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:63506024-eb65-4927-a7ee-8c1bde616d60o14g2000yqe.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

I w koncu stalem sie dorosly i wiem, ze bydlo same zasluguje sobie na pogardliwy los...

Dobrze, że chociaż Żydzi jako tako dbają o Polaków, skoro tacy jak ty
prawdziwi Polacy są dla zwykłych Polaków tak okrutni...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
To właśnie oni sobie tak wychowali poddany naród, oni wymyślili Owsiaka http://wirtualnapolonia.files.wordpress.com/2008/08/nie_dla_bydla.jpg

Każdy naród zasługuje na taki los, jakich sobie wybierze włodarzy, albo jaki da sobie podporządkować system..

boukun

Data: 2011-01-09 14:04:45
Autor: obserwator

boukun napisał(a):

> [...]

Każdy naród zasługuje na taki los, jakich sobie wybierze włodarzy, albo

*inyeligentny* palantuniu a potrafisz chociaz zrozumiec co ten ryskunek
przedstawia do ktorego link podales?

Tam sa narysowani dwaj faceci. Jednen to Gierymek bylu komunista o zydowskich
korzeniach, a drugi to esbek o korzeniach polskich zsowietyzowanych.

A ty co tu ciagle popularyzujesz? Dobrobyt w peerelu.
Ten *dobrobyt* przeciez ci dwaj w twojej *inteligentnej* mozgownicy.
zainplantowali.  Ktory jestes nie trudno sie domyslic po twoich *inteligentnych * wpisach,
farbowany *patrioto sowiecki*.

Data: 2011-01-09 15:22:52
Autor: boukun

boukun napisał(a):

> [...]

zainplantowali.

Ktory jestes nie trudno sie domyslic po twoich *inteligentnych * wpisach,

Ci dwaj pojebie, to zaplanowali obecny system, wraz z Kiszczakiem i Kaczyńskimi, przy okragłym stole... PRL to był długi okres, a tylko od 1980 do 13 grudnia 1981 roku Polska była w miare wolna, od tamtej pory już nie, już wszystko jest pod kontrolą.

"Dzisiaj, kiedy idzie czarna noc Unii Europejskiej, idą
nowe rozbiory, okupacja niemiecka, rosyjska i żydowska..., dzisiaj, kiedy
masoneria usiłuje nam stworzyć kult Lecha Kaczyńskiego, my, ten kult przejęliśmy
i uderzyliśmy weń, w najczulszy punkt... Statuetkę tego zdrajcy wyrzeźbił
człowiek,
który przepowiedział jego śmierć ... i proszę bardzo, proszę bardzo zdrajcy,
stawiajcie sobie na biurkach, statuetkę Lecha Kaczyńskiego...".
http://www.youtube.com/watch?v=7LjahBvKzE8

boukun

Data: 2011-01-09 14:28:35
Autor: obserwator
> [...]

który przepowiedział jego śmierć ... i proszę bardzo, proszę bardzo zdrajcy,
stawiajcie sobie na biurkach, statuetkę Lecha Kaczyńskiego...".

sowiecki, bezmyslny skurwysynie, tacy jak ci dwaj wdrozyli takze system ktory
byl w PRL-u,a ktory ty nadal popularyzujesz. klamliwa, ohydna swoloczy esbucka.

Data: 2011-01-09 15:34:25
Autor: boukun

,
[...]

Ty szmato SBecka, tacy jak Geremek nie mieli wpływu na partię od 1968 roku, a od 1980 roku próbowali ją odzyskać i niestety, ale kontrola nad Solidarnością wyrywała im się spod kontroli i dlatego Geremek zainspirował stan wojenny. Od tamtej pory nic nie jest poza kontrolą. W Polsce nie było żadnej rewolucji, PRL nie upadł, tylko się przepoczwarzył..., wraz z podstawionymi w 1984 roku przez Kiszczaka Kaczyńskimi, by spacyfikowali Polaków z opozycji...

boukun

Data: 2011-01-09 14:38:36
Autor: obserwator
Byłem inteligentnym dzieckiem
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a): (ciach).
 stul ten klamnliwy smierdzocy ryj, bo ci go w koncu ktos odstrzeli.

Data: 2011-01-09 21:42:56
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igch9c$e9v$1inews.gazeta.pl...

(ciach).
stul ten klamnliwy smierdzocy ryj, bo ci go w koncu ktos odstrzeli.

Kto pod kim dołki kopie, ten sam w nie wpada... Opatrzność sieka równo tych z PiSu, wiadać ktoś nad narodem czuwa...

boukun

Data: 2011-01-09 07:28:54
Autor: Marek
Byłem inteligentnym dzieckiem
On Jan 9, 2:10 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Jak by em ma ym dzieckiem, 5-6 letnim, to obserwuj c wiat i zdarzenia
polityczne mia em takie my li, e gdyby ludzie na wiecie post powali tak jak ja
my l , to wiat by by sprawiedliwy i ludzie by si kochali i byli szcz liwi..
My la em sobie, e jak ja bym mia wp yw na rz dzenie wiatem, na wiecie nigdy
nie by oby wojen, niedostatku i krzywdy ludzkiej...

I w ko cu sta em si doros y i wiem, e byd o same zas uguje sobie na pogardliwy
los...

boukun

Dalej jestes inteligentny - jak wtedy...

Data: 2011-01-09 17:21:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Bylem inteligentnym dzieckiem

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:7ec01f9b-fb3d-4e8c-9602-b9389457f7c615g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

=====================================

Taaaaak. Tylko inteligentny jakby inaczej!

--
J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"
"Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)"

Data: 2011-01-09 15:30:14
Autor: matusm

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:igccj3$h4e$1mx1.internetia.pl...
[...]

Rozbawiłeś  mnie  tym wpisem ,,,,,chociaz nadal,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2011-01-09 14:36:54
Autor: obserwator
matusm <matusm@poczta.onet.pl> napisał(a):
Rozbawiłeś  mnie  tym wpisem ,,,,,chociaz nadal,,,,,,,,,,

przeciez ten wyjatkowo glupi skurwiel, realizuje dokladnie to co zaplanowala
zydokomuna.
Odraca bezczelnie kota ogonem, jak kazda swolocz esbucka. To bydle esbeckie
przeciez jest.

Data: 2011-01-09 19:24:40
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-09 14:10, boukun pisze:
Jak byłem małym dzieckiem, 5-6 letnim,

boukun

A w jakim wieku ci to przeszło?

Data: 2011-01-09 21:45:12
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:igcv2i$v1r$2news.onet.pl...
W dniu 2011-01-09 14:10, boukun pisze:
Jak byłem małym dzieckiem, 5-6 letnim,

boukun

A w jakim wieku ci to przeszło?

W wieku 15 lat zacząłem praktykę w rzeźni, tam nabyłem charakteru... Wieśniaków lałem po ryju równo...

boukun

Data: 2011-01-10 12:25:33
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-09 21:45, boukun pisze:

[...]